B heitä kommentti sivulla "36" kaksisuuntaisesta niin sivulla "41" se on jo faktaa
Ihan oikeesti, minkään selityksen ja teidän olen varmasti oikeassa teorioiden taakse ei mene se että kukaan ei tiedä mikä sitä äitiä riivas, eikä se muutu että kaksi pientä lasta kuoli ja te täällä pädette kuin tietäisitte miten sairas mieli toimii...
Itselläni dg epävakaa persoonallisuus, kaksi lasta, avioliitto, elämä, Olen kärsinyt dg "vaikea-asteinen debressio, ilman psykoottisia oireita" Minulla on myöskin dg post traumaattisesta stressioireyhtymästä. miksi minä en tapa lapsiani? KOSKA EN OLE PSYKOPAATTI, tunteeton, armoton Psykopaatti. minulta puuttuu se jokin (geeni?) joka tekee sen eron, se tappoi, minulle taas ajatuskin pienistä kuolleista lapsista saa minut voimaan pahoin, itkemään niitä pieniä menetettyjä joiden äiti ei vaan olisi saanut IKINÄ äidiksi tulla. Tälläiset ihmiset pitäisi steriloida, ettei sitten koskaan enää ole mahdollisuutta...
*muoks* ja joo tässä ei ole kyse minusta tai minun sairauksista vaan siitä että mikään näistä yksin ei tee kenestäkään murhaajaa, se vaatii jotain muutakin