Tara, minä näen tuon edellä olevan viestisi esimerkkinä syyttömän henkilön mustamaalaamisesta, koska itse Anneli Auerista kuvattua sairaalavideota katsoneena olen pystynyt omin silmin näkemään, ettei hänen käsissään ole mitään viitteitä tappelun jäljistä. Kämmenet ovat siistit eikä niissä ole minkäänlaisia nirhautumia yms.Tara kirjoitti:Kopsasin nuo jokuvaanin käsikuvat ja käytin picasassa, valoa ja varjoa laitoin, automaattista kontrastin säätöä sekä ihan summassa jokunen mustavalkoinen:
animaatiossa on mukana myös editoimattomia kuvia:
animated gif
Ei näillä oikeuteen mentäisi, mutta olisi tuo Joutsenlahti voinut pyytää, että näyttäsitkö kun kattosin noit sun käsii, et mist sää noita jälkii olet käämmeniisi saanu.![]()
Otin vielä lisää kaappauksia käsistä, mutta en tiedä ehdinkö leikata niitä siedettävän katsottaviksi. Ja mihin niitä laittaisi - kuka jaksaa katsoa keskenkaiken 15 kuvaa!.. picasa-albumia en kyllä tee, koska siinä näkyy mun sähköpostiosoite. youtuben piiloon?? linkki tänne?.. hm.. pitää tehdä muita asioita nyt.
Satakunnan käräjäoikeudessa vuonna 2013 samasta asiasta on todistaja Härmä valan antaneena todennut, että Auerin kädet olivat puhtaat eikä niissä ollut yhtään mitään kuvattavaa. Oletko, Tara, sitä mieltä, että tämä todistaja valehtelee?
Toivottavasti jatkossa ensin hieman mietitään, ennen kuin kirjoitetaan viestejä, joilla harhaudutaan pois todellisuudesta.