Naiset vs. miehet (naisten ja miesten eroavaisuus)

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
markja
Adrian Monk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja markja »

Howler kirjoitti:Kyllä, nimenomaan keskustella, eikä vängätä vastaan.
- "keskustelu" = toisen huonosti perusteltuun valheeseen kääntyminen?!? Ei kiitos.
- "vastaan vänkääminen" = ikävien faktojen julkituomista ja niiden toistamista kunnes ne asia-argumentein kumotaan? Kyllä kiitos.
Harmittaako, kun en nöyristele vaan tuon esille ikäviä faktoja kunnes kumoatte ne tai suostutte myöntämään ne paikkaansa pitäviksi?
Kyllä minua kiinnostaa se fakta, ettei tasa-arvo toteudu
Kyllä / ei vastaus kiitos: Pitäisikö miehiä syrjivästä asevelvollisuudesta luopua (ja siirtyä johonkin armeijamuotoon joka ei syrji miehiä)? K/E vastaus kiitos.
mutta esimerkiksi sinä katsot sitä todella pieneltä kantilta, etkä suostu näkemään myös sitä miten naisia sorretaan.
Kerro ihmeessä miten naisia sorretaan nykyään Suomessa. No?
Viimeksi muokannut markja, Ke Joulu 05, 2007 10:52 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
markja
Adrian Monk
Viesti:

Kylli kirjoitti:Noniin. Tätä jankutusta on nyt jatkettu 37 sivun verran, eikä mitään oleellista ole tänä aikana tapahtunut.
Olet aivan oikeassa. Yhtäkään esittämistäni ikävistä tosiasioista liittyen siihen, miten miestä syrjitään Suomessa, ei ole kyetty kumoamaan asiaperustein.
Mitä nyt olemme päivä päivältä saaneet vahvistusta sille, ettei tämän ketjun aktivisti kykene vastavuoroiseen keskusteluun.
Mikä on sinusta "vastavuoroista keskustelua"? Sekö, että väittäisin mustaa valkoiseksi ja teidän valheitanne ja epäloogisuuksianne totuudeksi, vaikka tiedän, että ne eivät sitä ole? Sitäkö, että uskoisin väitteitä, joille ei löydy todisteita eikä asiaperusteluita? Siltä ainakin minusta vaikuttaa.

Minua kohtaan sen sijaan on hyökätty ad hominem, vihjailtu minun olevan ympärileikattu, armeijan käymisestä vittuuntunut, naisvihamielinen, jne. jne. vaikka ainoa mitä minä olen tehnyt, on, että olen tuonut esille FAKTOJA siitä, miten miestä syrjitään nyky-Suomessa. Faktoja, joita kukaan ei ole kyennyt kiistämään asiaperustein.
Tätä vähäpätöistä tietoa voisimme kai nyt hyödyntää käytännössä ja boikotoida koko ketjua. Suunnataan energiamme johonkin pikkuisen antoisampaan, jooko?
Torjuntareaktio.
Harmittaako, kun turvallinen käsityksesi nyky-Suomesta ja tasa-arvosta uhkaa sortua, kun väänsin rautalangasta sinulle, että miehet ovat niitä keitä täällä syrjitään eikä se valtiotakaan kiinnosta? Ottaako ns. pattiin kun et voi tuolle faktalle mitään etkä kykene sitä osoittamaan vääräksi (tietenkään, koska se on fakta, ei mielipide tai uskonkysymys)? Keittääkö yli kun et uskalla myöntää virheellistä maailmankuvaasi ja uskomuksiasi?

Taitaapa olla niin. Mietippä asiaa.
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Kyllä Oikea Mies Aina Paikkansa Ottaa. Mietipä sitä kohdallasi. Voisikohan joku nykyajan Asser Stenbäck auttaa hypnoosilla tms. sinua selvittämään, mitä menneisyydessäsi ón tapahtunut sellaista, että tuo vaivoin hillitsemäsi naisviha saisi selityksensä. :wink:
Nothing is quite what it seems
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

markja kirjoitti: Et siis ymmärrä miten asioita perustellaan järkevästi ja hyvin? Otan osaa. Kerroin lähteet ja faktat.
se, että jankutat samaa lausetta täytesanojen kera, ei tee sinun aloittamasta "keskustelusta", "keskustelua", eikä ole liioin hyvää "perustelua" jankuttamalla jankuttaa omaa kantaansa. Tämä "keskustelu" pyörii sen ympärillä, miten kaikki muut ovat sinun mielestäsi aivopestyjä ääliöitä, joita sinä ah niin "viisaana"yrität alentuvalla tavallasi "sivistää". Jos olet tuollainen törppö työelämässäkin niin onnea vaan sinullekin ja otan osaa.

Lopeta valehtelusi!
Olen oikeassa, miehet saavat suurempia tuomioita samoista rikoksista kuin naiset. Lue se kirja. Lue tilastoja. Pelle. Missä ihmeen fantasiamaailmassa oikein elät?
kyllä se nyt näyttää siltä, että mun ote elämän realiteetteihin on hitusen vahvempi kuin sinulla, ihan kirjoitustesi perusteella. Aikuisen ihmisen psyykeen täytyy olla todella raiteiltaan, jos jaksat päivästä toiseen vaahdota siitä, kuin poikalapsilta leikataan esinahka, kun taas et huomioi naisiin kohdistuvia epäkohtia millään lailla, tosin se veisi kyllä pohjan tuolta idioottimaiselta vaahtoamiselta, joten et tietenkään voi muuttaa kantaasi. Ja kun kerran koko ajan painotat sitä, miten sinä olet laskeutunut taivaista kertomaan meille kuolevaisille totuuden niin luuletko, että kukaan kunnioittaa saatika ottaa tosissaan tuollaista ylimielistä kiihkoilijaa, joka vielä säännöllisin väliajoin solvaa muita kirjoittajia, jos emme ole kanssasi samaa mieltä? Täytyy sanoa, että olet kaikessa hulluudessasi ihan huvittava, mutta et millään tasolla vakavasti otettava etkä varsinkaan luo itsestäsi älykästä kuvaa, johon epäilemättä kovasti pyrit. Pelle.
Miksi vääristelet käsitteitä ja asioita taas?
Minä yritän saada teitä ajattelemaan ja ymmärtämään, että teille on valehdeltu ja että olette epäloogisia. Onko se väärin? BTW. Nykyään TE pakotatte minua (esim. asevelvollisuus) typeryyksiin. Onko se oikein
Miksi sinä vääristelet asioita ja niitä "faktojasi" sumeilematta omiin tarkoituksiisi? Onko joku keksihirviö antanut sinulle jumalallisen tehtävän ohjata meitä vääräuskoisia "oikean ajattelun" polulle, vai minkälaisia traumoja sulle on muodostunut ihmisistä, joiden mielipide eroaa omastasi? Kerro nyt toki kaikessa viisaudessasi miten meille on siitä esinahasta valehdeltu, koska esittämäsi "faktat" eivät ole vakuuttavia. Toinen asia taas on se, että et tietenkään pysty esittämään niistä paljon puhutuista esinahoistasi sen enempää "faktaa", koska sitä ei ole. Jos todella olet niin naiivi, että uskot netistä näkemiäsi videoita ja pidät niitä totena, niin ei voi olla nauramatta. Edellisessä viestissäni jo mainitsin, että tämä vaahtoamasi ympärileikkaus tehdään anestesiassa ja potilaita lääkitään, mutta sen sivuutit täysin puuttumatta aiheeseen, miksi? Tietenkin siksi, ettet itse ole nähnyt mitä se ihan oikeasti on ja jos oletkin itse ympärileikattu niin tämä valtava raivo jolla asiaan suhtaudut näyttää vaikuttavan pahasti arvostelukykyysi. Nykyaikana ei lapsia rääkätä siihen malliin mitä ennen vanhaa, mutta tosiasia on, että aina välillä sattuu, ihan meihin aikuisiinkin (tai no, ei sua voi millään lailla kuvailla aikuiseksi)
Ja BTW, kerrohan nyt millä perusteella minä henk.koht. (ja luultavasti muutkin palstalaiset) pakotetaan sinut asevelvollisuuteen? Suomen laki pakottaa sinut siihen, mutta hei! jos naisen ei ole pakko synnyttää niin eihän sunkaan silloin ole pakko mennä armeijaan, sillehän on vaihtoehtoja. Niin, tiedän että ne vaihtoehdot ovat mielestäsi "epäreiluja" mutta niin se vaan menee, maailma on epäreilu.

Mun mielestä on hirvittävän epäreilua, että joudun kokemaan esim. hammaslääkärissä kipua vuoden välein ja näin on ollut ihan lapsesta asti, jolloin itsemääräämisoikeuttani rajusti "poljettiin", kun ei kysytty haluanko ylipäätänsä mennä hammaslääkäriin, saati sitä, että haluanko leukojen rakenteeseen oleellisesti kuuluvan vian korjaamista. samoin kuin silloin, kun mahataudissa minulle laitettiin nenämahaletku minulta kysymättä ja tippa, koska muuta hoitovaihtoehtoa ei ollut. Jos todella olet sitä mieltä, että kolmevuotiaalta kysytään "haluaisitko, että sulle laitetaan nenämahaletku?" niin olet todella pahasti hakoteillä ja tässä yhteydessä on pakko kyllä kyseenalaistaa onko sun lääkitystä muuteltu viimeaikoina, jos on niin menisin kyllä valittamaan, se ei nimittäin ole kohdillaan...Sehän olisi vallan hauskaa katsottavaa, kun sinä olisit siellä lastenosastolla hoitajana ja kyselisit kaikilta niiltä pikkukersoilta, haluaako ne suppoja tai kirvelevää antibiottia, tai rään imemistä nenästä tai hengitysputkesta ym.

Kaikki esittämäni asiat voit tarkistaa, jos et niitä usko. Minun esittämäni faktat ovat faktoja eivätkä muuksi muutu. Ymmärrätkö, että miehiä koskeva asevelvollisuus syrjii miehiä? Ymmärrätkö tätä vai mikä ihme on syrjinnän käsitteesi (ei se ainakaan tunnu samalta olevan kuin suomen kielessä yleisesti käytössä oleva käsite on)? Onko se todellisuudesta irroittautumista että sanoo faktoja?
todellisuuden vääristyminen ilmenee eri ihmisillä, eri tavoin. sinulla se näyttäisi ilmenevän jatkuvan vainoamisen tunteena. Mahtaa olla rankkaa, kun sinua "sorretaan" koko ajan ja joka paikassa, mutta luuletko todella, että kokemasi "vääryydet" ja "syrjintä" korjaantuu sillä, että sä riehut kuin mielipuoli täällä? tuskinpa vaan ja musta on todella huolestuttavaa, että julistat täällä omalla(?) identiteetilläsi naurettavia ajatusmallejasi... Oletko ajatellut asiaa niin, että esim. työtoverisi näkevät kuinka vinksahtanut todellisuutesi on? Mutta hei, otan osaa, sulla on varmaan ollut ihan kauhean rankka elämä miehenä ja ehdotinkin jo edellisessä viestissäni, että sukupuolenvaihdosleikkaus voisi olla juuri sulle hyvä ratkaisu niin pääsisit nauttimaan niistä kaikista etuisuuksista joita me naiset nautitaan. Ei tosin tule juuri nyt yhtäkään mieleen, mutta kyllähän sä niitä varmaan keksit, kun keksit näin nokkelasti tämän miehiin kohdistuvan vainonkin.:D
Sinusta siis on harhaa, että asevelvollisuus koskee vain miehiä? Just. Kannattaisiko tarkistaa lääkitys?
asevelvollisuus koskee miehiä, niin se taitaa olla ainoa "fakta" mitä olet attentaateissasi julistanut, mutta edelleen, tämä tuskin on oikea foorumi sen korjaamiseen ja muutenkin, luuletko, että internet on oikea paikka näiden kaikkien kokemiesi "vääryyksien" korjaamiseen?Oletko ajatellut kertaakaan, että kukaan ei ota sinua vakavasti ja muiden solvaaminen ei todellakaan edesauta henkilökohtaista ristiretkeäsi.
Ei naisia siihen pakoteta. Pikkuvauvoja pakotetaan silvottavaksi. Etkö tajua eroa?

mihin tässäkin "faktassasi" kantasi perustat? montako kertaa olet ollut synnytyssalissa katsomassa, kysytäänkö synnyttäjältä haluaako hän episiotomian? Montako kertaa olet ollut katsomassa keskolassa, kun rva29 syntyneeltä vauvalta kysytään haluaako hän hengityskoneeseen tai haluaako, että paha sydänvika korjataan tai suolistovaurio korjataan? Tämä "fakta" pikkuvauvojen silpomisesta on täydellisen naurettava ja itseasiassa perätön, koska ympärileikkausta ei ole vuosiin tehty rutiininomaisesti, se on jäänne sieltä 70-luvulta, samoin kuin maalaamasi "fakta-kauhukuvat" siitä, ettei potilaita lääkitä. Ymmärrätkö, että niin pilkuntarkkaan n*ssimasi tilastot eivät kuvasta tätä päivää vaan jotain ihan muuta. :D

Se, että osaa kävellä ei vielä tarkoita sitä, että osaisi juosta, jos ymmärrät mitä tarkoitan (tuskin). Sun pitäisi ihan oikeasti hakea apua tuohon vainoharhaisuuteen, se tulee ihan varmasti haittaamaan loppuelämääsi ja tekee sen tulevan vauvasi elämän eittämättä vaikeaksi, varsinkin, jos sitä tarvitsee lääketieteellisten syiden takia joskus "silpoa" niin kuin nokkelasti olet jo aiemmin toimenpiteitä nimittänyt. :roll:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Kalessin
Adrian Monk

markja kirjoitti: Olet aivan oikeassa. Yhtäkään esittämistäni ikävistä tosiasioista liittyen siihen, miten miestä syrjitään Suomessa, ei ole kyetty kumoamaan asiaperustein.
oman egon pönkittämistä asiayhteyden tahallisella väärinymmärtämisellä.
Mikä on sinusta "vastavuoroista keskustelua"? Sekö, että väittäisin mustaa valkoiseksi ja teidän valheitanne ja epäloogisuuksianne totuudeksi, vaikka tiedän, että ne eivät sitä ole? Sitäkö, että uskoisin väitteitä, joille ei löydy todisteita eikä asiaperusteluita? Siltä ainakin minusta vaikuttaa.
jankutusta ja vastapuolen väsymiseen perustuvaa trollaamista.
Minua kohtaan sen sijaan on hyökätty ad hominem, vihjailtu minun olevan ympärileikattu, armeijan käymisestä vittuuntunut, naisvihamielinen, jne. jne. vaikka ainoa mitä minä olen tehnyt, on, että olen tuonut esille FAKTOJA siitä, miten miestä syrjitään nyky-Suomessa. Faktoja, joita kukaan ei ole kyennyt kiistämään asiaperustein.
sivistysanojen käyttö silloin, kun aletaan olla heikoilla ja henkilökohtaisen vainonkohteeksi joutumisen todistelu.
Torjuntareaktio.
Harmittaako, kun turvallinen käsityksesi nyky-Suomesta ja tasa-arvosta uhkaa sortua, kun väänsin rautalangasta sinulle, että miehet ovat niitä keitä täällä syrjitään eikä se valtiotakaan kiinnosta? Ottaako ns. pattiin kun et voi tuolle faktalle mitään etkä kykene sitä osoittamaan vääräksi (tietenkään, koska se on fakta, ei mielipide tai uskonkysymys)? Keittääkö yli kun et uskalla myöntää virheellistä maailmankuvaasi ja uskomuksiasi?
vastapuolen provosointia ja henkilökohtaisuuksiin menemistä, säälin keräämistä. Todellisuudentaju on jo tässä vaiheessa pahasti vääristynyt.
Taitaapa olla niin. Mietippä asiaa.
vastapuolen provosoiminen kysymyksen asettelulla ja kielioppivirhe, trollausta.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
markja
Adrian Monk
Viesti:

Maybrick kirjoitti:mitä menneisyydessäsi ón tapahtunut sellaista, että tuo vaivoin hillitsemäsi naisviha saisi selityksensä. :wink:
Ad hominem.
Miksi oletat, että miesten syrjinnästä kertominen todistaisi kertojan naisvihasta?
markja
Adrian Monk
Viesti:

Kalessin kirjoitti:se, että jankutat samaa lausetta täytesanojen kera, ei tee sinun aloittamasta "keskustelusta", "keskustelua", eikä ole liioin hyvää "perustelua" jankuttamalla jankuttaa omaa kantaansa.
Kyse ei ole minun "kannastani", vaan faktoista. Et tajua eroa mielipiteellä ja faktalla. Esimerkiksi se, että miehiä koskee asevelvollisuus ja naisia ei, joten tämä syrjii sukupuolen perusteella miehiä, on fakta, joka pysyy faktana jonka toistan vaikka miljoona kertaa.

Lopeta valehtelusi!
Olen oikeassa, miehet saavat suurempia tuomioita samoista rikoksista kuin naiset. Lue se kirja. Lue tilastoja. Pelle. Missä ihmeen fantasiamaailmassa oikein elät?
kyllä se nyt näyttää siltä, että mun ote elämän realiteetteihin on hitusen vahvempi kuin sinulla, ihan kirjoitustesi perusteella.
Niinkö? Sinä väität epätotta todeksi uskomustesi perusteella, minä en. Hah.
poikalapsilta leikataan esinahka, kun taas et huomioi naisiin kohdistuvia epäkohtia millään lailla
Kerrohan jo viimeinkin, millä tapaa naisia syrjitään nykyään Suomessa? Odotan yhä. Mitään yhtä pahaa kuin vaikkapa 8kk pakkotyö kuten miehillä ei kuitenkaan liene. Joten? Kumpaa syrjitään enemmän Suomessa?
et tietenkään voi muuttaa kantaasi.
Miksi muuttaisin kun kukaan ei pysty osoittamaan että esittämäni asiat olisivat toisin kuin mitä minä sanoin?
Miksi sinä vääristelet asioita ja niitä "faktojasi" sumeilematta omiin tarkoituksiisi?
Taas valehtelet. Mitä asioita ja faktoja olen muka vääristellyt ja missä? Häh? Valepukki.
et tietenkään pysty esittämään niistä paljon puhutuista esinahoistasi sen enempää "faktaa", koska sitä ei ole.
Sinusta siis lapsen silpominen uskomuksen vuoksi on ok?
Sinusta siis esimerkiksi pikkutyttövauvan varpaiden kynsien kiskominen irti uskomuksen vuoksi on ok?
Vai mitä? Saako vain poikalapsia silpoa?
Jos todella olet niin naiivi, että uskot netistä näkemiäsi videoita ja pidät niitä totena, niin ei voi olla nauramatta.
Onko jotain syytä olettaa, että video olisi epäaito? Luuletko, että ympärileikkausta ei tehdä noin? Miten sitten? Mistä niin luulet? No?
tämä vaahtoamasi ympärileikkaus tehdään anestesiassa ja potilaita lääkitään,
1) Pikkuvauvoille anestesiat eivät toimi kunnolla, kuten jo sanoin.
2) Kuten noissa videoissa näit, ei anestesiaa yleensä käytetä.
Joten valehtelit taas.
Suomen laki pakottaa sinut siihen, mutta hei! jos naisen ei ole pakko synnyttää niin eihän sunkaan silloin ole pakko mennä armeijaan, sillehän on vaihtoehtoja. Niin, tiedän että ne vaihtoehdot ovat mielestäsi "epäreiluja" mutta niin se vaan menee, maailma on epäreilu.
Aivan käsittämätön rinnastus. Ymmärrätkö, että laki rankaisee miehiä eli syrjii?

Olisiko sinusta sitten ok, että naiset, jotka eivät synnytä 2 lasta, saavat siitä samansuuruisen vankeustuomion kuin ne miehet, jotka eivät suostu suorittamaan asevelvollisuuttaan? Jos kerran rinnastetaan nämä kaksi asiaa. Miten on?
Mun mielestä on hirvittävän epäreilua, että joudun kokemaan esim. hammaslääkärissä kipua vuoden välein ja näin on ollut ihan lapsesta asti, jolloin itsemääräämisoikeuttani rajusti "poljettiin", kun ei kysytty haluanko ylipäätänsä mennä hammaslääkäriin, saati sitä, että haluanko leukojen rakenteeseen oleellisesti kuuluvan vian korjaamista. samoin kuin silloin, kun mahataudissa minulle laitettiin nenämahaletku minulta kysymättä ja tippa, koska muuta hoitovaihtoehtoa ei ollut. Jos todella olet sitä mieltä, että kolmevuotiaalta kysytään "haluaisitko, että sulle laitetaan nenämahaletku?" niin olet todella pahasti hakoteillä
Etkö sinä ihan oikeasti tajua mitä eroa on
a) lääketieteellisin perustein tehdylle lääketieteelliselle hoidolle
b) uskomuksiin perustuen tehdylle silpomiselle?
asevelvollisuus koskee miehiä, niin se taitaa olla ainoa "fakta" mitä olet attentaateissasi julistanut
Lopeta valehtelusi.
Kaikki mitä minä täällä olen sanonut, on faktaa. Äkkiäkös sinä kumoat ne jos valehtelen. Ole hyvä.
mihin tässäkin "faktassasi" kantasi perustat? montako kertaa olet ollut synnytyssalissa katsomassa, kysytäänkö synnyttäjältä haluaako hän episiotomian? Montako kertaa olet ollut katsomassa keskolassa, kun rva29 syntyneeltä vauvalta kysytään haluaako hän hengityskoneeseen tai haluaako, että paha sydänvika korjataan tai suolistovaurio korjataan?
Etkö sinä ihan oikeasti tajua mitä eroa on
a) lääketieteellisin perustein tehdylle lääketieteelliselle hoidolle
b) uskomuksiin perustuen tehdylle silpomiselle?

Tämä "fakta" pikkuvauvojen silpomisesta on täydellisen naurettava ja itseasiassa perätön, koska ympärileikkausta ei ole vuosiin tehty rutiininomaisesti, se on jäänne sieltä 70-luvulta, samoin kuin maalaamasi "fakta-kauhukuvat" siitä, ettei potilaita lääkitä.
Väärin. Jenkeissä ympärileikataan yhä miltei rutiininomaisesti pikkupoikia. Suomessakin ympärileikkauksen sallimisesta muslimeille jne. puhutaan koko ajan ja tietääkseni jossain jo niitä tehdäänkin verovaroin. Juutalaisten silpomiselle viitataan kintaalle, ei tietääkseni kukaan ole saanut tuomiota jne.
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Sinähän olet "vahvempi astia". Sinun pitäisi ymmärtää miksi meitä naisia lellitään ja kuitata se ymmärtäväisellä hymyllä. Mutta että lähteä peräämään samanlaisia oikeuksia heikommalta astialta, ei ymmärrä.
Nothing is quite what it seems
Kalessin
Adrian Monk

^.sen verran on pakko nyt vielä kommentoida, että mihin sinä "viisaana" ja "argumentoivana" ihmisenä perustat tämän kommentin? muutenhan keskustelu kanssasi ei tuota tulosta, kun se on sisällöltään lähinnä "HÄ?lopeta valehtelu, älä valehtele yms. jankutusta"
1) Pikkuvauvoille anestesiat eivät toimi kunnolla, kuten jo sanoin.

nimittäin, nyt markja haukkasit valtavan ison täydellisen puhdasta paskaa, sillä pienten lasten anestesiat toimivat ihan yhtä lailla kuin aikuistenkin, pienille keskosille kehityksen vajavaisuuden takia riittää anestesiaksi jo G50% sokeriliuos. Isommille lapsille, joiden silpomisesta olet niin moneen kertaan jo muistuttanut, käytetään aivan samoja aineita ja aivan samassa suhteessa kuin aikuisillekin, sekä kipua mitataan unen aikana sellaisilla mittareilla, joiden toimintaa en sinulle selitä, koska varmasti osaat lukea itsekin, paitsi tietty, jos luetun ymmärtäminen tuottaa vaikeuksia niin voin tietenkin kopioida duodecimistä tutkimukset ja ynnätä sinne tavuviivat, että selviät siitäkin koitoksesta. Haluaisin mieluusti nähdä nämä tutkimustulokset, jotka kertovat sinulle yksiselitteisesti, että pienten lasten anestesiat ovat jotenkin vajavaisempia kuin aikuisten. selitykseksi ei riitä, että aineenvaihdunta on nopeampaa kuin aikuisilla, koska se ei ole selitys. tämä huomioidaan anestesian aikana, ylläpitäviä kipulääkkeitä annetaan lapsen elimistön vaatimalla taajuudella ihan niin kuin aikuisellekin.

2) Kuten noissa videoissa näit, ei anestesiaa yleensä käytetä.
Joten valehtelit taas.

valehtelu??sulla on kyllä oikeasti suomenkielen käsitteet pahasti sekaisin, suosittelen, että käyt tarkistamassa mitä se ihan oikeasti tarkoittaa, ennen kuin jatkat tuota pakonomaista valehtelijan toistelua. ja nuo videot...voi sentään...sä sitten ihan varmasti myös uskot, että se taannoinen foorumille postattu kurkunleikkausvideokin on ihan oikea??? ja kun kerran minua valehtelijaksi syytät niin ala sitten postailla tuon videon kuvaamispäivämääriä ja ennen kaikkea sitä vuosilukua, ettei "faktasi" menetä sitä viimeistäkin kiveä jolla seisoo...

mä olen aina luullut, että sun kaltaisia kiihkoilijoita on vaan ihmisten tarinoissa ja lähi-idässä, mutta näkyy niitä fundamentalisteja asuvan täälläkin...suomen etuisuudet muihin maihin verrattuina on huippuluokkaa, mutta täällä sä vaan kuitenkin jaksat riehua kuinka miehiä sorretaan ja sun elämäsi on paskaa ja kukaan ei ymmärrä sua...kerrohan, mitä sulle on lapsuudessa tehty, että olet noin pahasti vinksahtanut? kerro vaan, kyllä me ymmärretään ja onhan sulla siis oikeus olla katkera ja vihainen, kun kerran mieheksi synnyit.... :roll:

ai niin ja tää viimeinen niitti sai mut repeämään täysin...siis "mies" joka kokee olevansa suomessa sorrettu ja korostaa kuinka suomessa on asiat ihan päin persettä, vetoaa jenkkeihin ja niiden olosuhteisiin ja vielä muslimitkin on vedetty mukaan. miten sulla riittää aikaa normaalielämään, kun olet näin kuormitettu yhteiskunnallisesti relevanteilla asioilla?eikö sun päätä jo ala särkeä, kun olet huolissasi miljoonien miesten esinahoista? mulla ainakin särkisi, jos kantaisin koko maailman huolta esinahoista harteillani....
Väärin. Jenkeissä ympärileikataan yhä miltei rutiininomaisesti pikkupoikia. Suomessakin ympärileikkauksen sallimisesta muslimeille jne. puhutaan koko ajan.
:roll: [/quote]
Lizzie B.
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Lizzie B. »

Lainaus tasa-arvolaista:
9 §
Menettely, jota ei ole pidettävä syrjintänä
(8.7.1992/624)
(1 mom. kumottu 17.2.1995/206)
Tässä laissa tarkoitettuna sukupuoleen perustuvana syrjintänä ei ole pidettävä:

1) naisten erityistä suojelua raskauden tai synnytyksen vuoksi;

2) asevelvollisuuden säätämistä ainoastaan miehille;

3) vain joko naisten tai miesten hyväksymistä yhdistyksen jäseniksi, jos tämä perustuu yhdistyksen säännöissä olevaan nimenomaiseen määräykseen; eikä

4) suunnitelmaan perustuvaa menettelyä, jolla pyritään tämän lain tarkoituksen toteuttamiseen käytännössä.
Laki on suuriaivoisen miespresidentin vahvistama.
I´m the weirdo in your bedroom
and I can see you in the dark
jamppa
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja jamppa »

markja! Minkä uskomuksen mukaan tyttö lapsilta revitään varpaankynsiä?
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

markja kirjoitti:Harmittaako, kun en nöyristele vaan tuon esille ikäviä faktoja kunnes kumoatte ne tai suostutte myöntämään ne paikkaansa pitäviksi?
Ei minua ainakaan, mutta edelleen ignoretit osan yhdestä kirjoituksestani ja se kyllä harmittaa edelleen.
markja kirjoitti:Kyllä / ei vastaus kiitos: Pitäisikö miehiä syrjivästä asevelvollisuudesta luopua (ja siirtyä johonkin armeijamuotoon joka ei syrji miehiä)? K/E vastaus kiitos.
Kyllä, jos kyseinen siirtyminen olisi mahdollista niin, että silti Suomella olisi vastaisuudessakin armeija.
markja kirjoitti:Kerro ihmeessä miten naisia sorretaan nykyään Suomessa. No?
No, sinä et kuitenkaan näitä syitä hyväksy, mutta naisia sorretaan esimerkiksi työmarkkinoilla ja se on fakta. Siitä et pääse yli etkä ympäri. Ja turha sanoa mistään kouluttautumisesta tai siitä, että suostuu ottamaan huonopalkkaisemman työn, kun asia ei ole niin yksinkertainen.
Katsa

Viesti Kirjoittaja Katsa »

Netissä tappeleminen on vähän kuin paralympialaiset. Vaikka voittaisit, olet silti vammainen.
Kalessin
Adrian Monk

^erittäin hyvin sanottu siellä takarivissä :lol:
vaikka tämä keskustelu onkin täysin hedelmätön ja itseasiassa aivan järjetön, niin toki on mielenkiintoista seurata, koska markjan mielenterveys flippaa aivan totaalisesti. *sitä odotellessa*...ad hominem ja sillai. :roll:
jamppa
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Nyt markja rupeet hakemaan ruotsin kansalaisuutta, siellä nahat jätetään rauhaan ja armeijaakaan ei tarvii kohta mennä. Eikä siellä ollakkaan edes kuultu mistään spagettimonstereistä jotka käskee repiin vauvojen varpaankynsiä. Ongelmaasi on helppo ratkaisu, jätä meidät tänne Suomeen ja muuta ite Ruotsiin siellä maksetaan alallasi jopa parempaa palkkaakin.
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
Vastaa Viestiin