En ole puolueellinen, vaan ihan oikeasti yritän ratkoa tätä juttua. En voi sille mitään, että Auerin syyllisyydestä ei ole mitään todisteita, ja jäljistä selvästi näkee, että joku ulkopuolinen oli paikalla. En minä MM:n mahdollisista möhläyksistä tiedä, eikä mun tartte niitä puolustella. Teen ihan itse omat päätelmäni, mutta on kieltämättä hauska lukea, että olen joskus 2012 arvioinut samoin monessa asiassa, mitä hän on 2013 oikeudessa todistanut. Tai että hovin tapahtumakuvaus ja selitykset asioista on melkein yks yhteen sen kanssa, mitä mieltä olen ollut. Mielestäni tämä kertoo, että on mulla joku tatsi noissa arvioinneissa ollut. Kristallipalloa ei ole tarvinnut käyttää. Jäljethän eivät sinänsä ota lainkaan kantaa tekijään, eli niitä pitäisi voida arvioida kiihkottomasti yhdessä. Mitään tämmöistä ei enää tällä palstalla ole 2010 jälkeen ollut.Tara kirjoitti: Niin, millä oikeudella sinä jakelet salattua materiaalia, ja sen mukaan minkä sinä katsot parhaaksi? Ettet vain olisi puolueellinen.
Sekin sielä, että näytät ensisijassa puolustavan Mäkisen näkemyksiä etkä niinkään sitä mitä jotkut luulevat, Auerin syyttömyyttä. Kohautat olkapäitä MM:n tekemille möhläyksille.
Uskomatonta tuubaa päästää MM suustaan käräjäistuntonauhoitteilla.
Olen noista jalkapohjan haavoista kertonut täällä jo yli vuoden ajan ja olen lisäksi listannut Jukan puukonhaavat ja muut vammat. Voit verrata niitä listauksia hovin tuomion listauksiin ja katsoa, olenko valehdellut. Yksi yhteen ne eivät tietenkään ole, koska ne on vain kuvista katsottu, mutta sijainnit ja lukumäärät ovat taatusti ihan samanlaisesti. Kukaanhan ei näitä listauksiani tuolloin uskonut.
Kun vaan "vastapuoli" uskoisi, että ihan tosissaan tässä ollaan, eikä mitään pimittämässä... Vielä 2010-2011 usein esitin teorioita, miten Auer voisi olla syyllinen, ja otin sen kannan huomioon. Mutta kun se ei toimi. Mitä enemmän saamme tietoa, sitä selvempi on tämä asia, ettei Auer voi olla syyllinen. Olen aivan 100% varma tästä asiasta. Tässä on huijattu kansalaisia kaiken aikaa. On pimitetty materiaalia, esitetty valheellisia väittämiä ja väärennetty tuloksia. Näin se on, ja kaikkien meidän pitäisi olla vihaisia tästä ja vaatia toimia. Poliisit ja tuomarit ovat meillä töissä: heillä on virkamiehinä vastuu MEILLE kaikille. Asia on paljon tärkeämpi kuin yksittäinen murhajuttu.
Kerron illalla, missä ne oikean jalkapohjan haavat ovat, koska en muista ulkoa.