Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

kaljaloota
Theo Kojak

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja kaljaloota »

Ei trollit ansaitse sen enenpää julkiusuutta, näin on hyvä, netin perusoppehin kun kuuluu, älä ruoki trollia, tai älä provosoidu.
Ihan hienoa, että nyt on vihdoinkin herätty herjauksiin ja ylilyönnit tutkitaan, oli jo aikakin.
On meinaan ollut sen verran härskiä toimintaa että...
Rescuer
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

Näköjään on aikaisemmat (ainakin) kolme nikkiä bannissa, kun on täytynyt taas tehdä uusi trollaamista varten...
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
WalkingDisaster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

Miksi porukka lähtee näiden CharlesBronsonien ja muiden provoajien matkaan? Siinä tulee vastaajallekin helposti bannia, kun ei anna itse ketjuun mitään, vaan sortuu trollien tasolle.
Cassandra
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Cassandra »

Rescuer kirjoitti:Muutaman kerran olen huomannut, että ihan selviä trolleja viesteineen on eräistä ketjuista kadonnut ilman, että tuomioistuimessa tai edes ketjussa olisi ollut asiasta mainintaa. Hyvä että ylläpito on toiminut, mutta selvyyden vuoksi olisi hyvä jos nuo löytyisi tuomioistuimestakin.
Ylläpitohan kommetoi Seinäjoki-ketjussa, että tulee jakamaan permabanneja, eikä aio tiedottaa niistä erikseen. Kaksoislaukaus ja joku muu mainittiin nimellä, muistaakseni molemmat eri kommentissa.

Ja mikä ärsyttää? Se, että porukka ei osaa käyttää lainausta ja esikatselua. Rikkinäisiä lainauksia lainataan yhä uudestaan ja uudestaan, ja ainakaan mä en edes jaksa lukea niitä viestejä.

Koko viestin boldauskursiivialleviivaus ärsyttää myös. Korostuksesta menee pointti, kun koko viesti on korostettu.
paccasucco
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja paccasucco »

Ei ärsytä,mutta harmittaa,minkä takia pitkien viestien lähettäminen ei onnistu.Joskus sitä haluaisi olla perusteellinen.Kun on puoli tuntia tahkonnut jotain omasta mielestään tärkeää,ja painaa "lähetä"-nappulaa,niin tulee ilmoitus "kirjaudu sisään",vaikka on juuri ennen viestin kirjoittamisen aloittamista jo tehnyt sen.Rasittavaa ja turhauttavaa. :evil:
Maksalaatikko on helpompi käsittää, kuin rakkaus- Seppo Räty
mipa74
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja mipa74 »

paccasucco kirjoitti:Ei ärsytä,mutta harmittaa,minkä takia pitkien viestien lähettäminen ei onnistu.Joskus sitä haluaisi olla perusteellinen.Kun on puoli tuntia tahkonnut jotain omasta mielestään tärkeää,ja painaa "lähetä"-nappulaa,niin tulee ilmoitus "kirjaudu sisään",vaikka on juuri ennen viestin kirjoittamisen aloittamista jo tehnyt sen.Rasittavaa ja turhauttavaa. :evil:
Pitkät viestit kannattaa etukäteen raapustaa vaikka notepadilla, ja sitten copy-pastella laittaa ne tänne.
When I die I don't want no part of heaven
I would not do heaven's work well
I pray the devil comes and takes me
To stand in the fiery furnaces of hell
(B.Springsteen - Youngstown)
paccasucco
Axel Foley

Kiitos,yritetäänpä painaa korvan taakse,johan tässä neljä tuntia kuluikin rattoisasti harjoitellessa "ei oota".Ja anteeksi Ailar,että et sitten sitä niin kovasti tulossa ollutta Tulilahti-vuodatusta koskaan edes saanutkaan.Ja mipa seiskaneloselle vielä kerran suurkiitokset :D
Dr Bergmeister
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Dr Bergmeister »

Hei, Paccasucco. Kun olin täällä uusi, minulla oli tuo sama ongelma. En saanut juuri mitään kirjoitettua, kun sivusto "heitti" minut ulos ennen kuin sain viestin kirjoitettua. Nyttemmin ei ole enää sitä ongelmaa kuin joskus harvoin. Pitemmät tekstit kirjoitan jo sovinnolla wordiin ja sitten kopioin tänne niin ei ainakaan katoa teksti täysin taivaan tuuliin.
Gods made heavy metal.
paccasucco
Axel Foley

Kiitos! :D
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Wautsiwau, kuinka tasokkaita agentteja täällä kirjoittelee :!: :roll:
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Ailar
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Ailar »

paccasucco kirjoitti:Kiitos,yritetäänpä painaa korvan taakse,johan tässä neljä tuntia kuluikin rattoisasti harjoitellessa "ei oota".Ja anteeksi Ailar,että et sitten sitä niin kovasti tulossa ollutta Tulilahti-vuodatusta koskaan edes saanutkaan.Ja mipa seiskaneloselle vielä kerran suurkiitokset :D
No voi harmi! Voin vain kuvitella, mitä sieltä oli tulossa. :mrgreen:
Jatketaan toiste paremmalla onnella.
Scruffy
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Scruffy »

Jari Aarnio-topic olisi ollut varmasti oikeasti mielenkiintoinen.
Jail's not so bad. You can make sangria in the toilet. Course, it's shank or be shanked.
Dr Bergmeister
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Dr Bergmeister »

fbiagentti kirjoitti:
Muuten, mistä sinä tiedät mitä kukin tällä palstalla tekee, ellet ole moderaattori tai loput nickit ovat sinun kaksoisnickejä. Eihän sitä muuten tiedä onko vasikoitu vai ei, todennäköisesti joku on vasikoinut, koskapa Waude on saanut kirjoituskiellon tähän ketjuun kommentoituaan.
Tämä on sitten viimeinen viestini sinulle tästä asiasta, tuliko selväksi. Minä en koskaan ryhtyisi minkään foorumin modeksi, koska mieluummin kirjoitan kuin olen mode. Tässä kyseisessä ketjussa Waude ei kirjoittanut sellaista viestiä, jonka joku olisi vasikoinut. Hän oli jo bannattu ennen kuin minä edes luin tätä ketjua. Mutta toisessa ketjussa kyseinen nimimerkki kirjoitti sitä lautamiestekstiä väärässä paikassa ja kohteeksi joutunut nimimerkki varmaan ilmoitti asiasta ylläpidolle. Ja se vasikoinut nimimerkki en ole minä. Piste.

Minulle ei tulisi mieleenikään montaa nikkiä kehitellä, minä en tarvitse kuin tämän yhden. Ja mistäkö tiedän mitä täällä toiset tekee? Kuule, ihan siitä että minä luen hyvin paljon toisten kirjoittamia viestejä täällä. Eikö sitä siitä oppisi tietämään melko paljon toisten aivoituksista.

http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=20&t=18878
Gods made heavy metal.
Rescuer
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

Edelleen ärsyttää se, ettei ylläpito oikeasti puutu yhden multinikin trollailuun ja perseilyyn foorumilla.
Eikä taida olla yllätys, kuka seuraavaksi kommentoi...
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
WalkingDisaster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

Ärsyttää aivan suunnattomasti, että palstalla on joku, joka ei osaa lukea yksityisviestiä. Olisin niin halunnut auttaa, mutta ei. Viesti on ollut ties kuinka kauan lähetetyissä, mutta vastaanottaja jaabailee ziljoonilla turhilla kommenteilla, vaikka olisin tahtonut vain auttaa.
Vastaa Viestiin