Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)
-
kaljaloota
- Theo Kojak
Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)
Ei trollit ansaitse sen enenpää julkiusuutta, näin on hyvä, netin perusoppehin kun kuuluu, älä ruoki trollia, tai älä provosoidu.
Ihan hienoa, että nyt on vihdoinkin herätty herjauksiin ja ylilyönnit tutkitaan, oli jo aikakin.
On meinaan ollut sen verran härskiä toimintaa että...
Ihan hienoa, että nyt on vihdoinkin herätty herjauksiin ja ylilyönnit tutkitaan, oli jo aikakin.
On meinaan ollut sen verran härskiä toimintaa että...
Näköjään on aikaisemmat (ainakin) kolme nikkiä bannissa, kun on täytynyt taas tehdä uusi trollaamista varten...
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
-
WalkingDisaster
- Adrian Monk
Miksi porukka lähtee näiden CharlesBronsonien ja muiden provoajien matkaan? Siinä tulee vastaajallekin helposti bannia, kun ei anna itse ketjuun mitään, vaan sortuu trollien tasolle.
Ylläpitohan kommetoi Seinäjoki-ketjussa, että tulee jakamaan permabanneja, eikä aio tiedottaa niistä erikseen. Kaksoislaukaus ja joku muu mainittiin nimellä, muistaakseni molemmat eri kommentissa.Rescuer kirjoitti:Muutaman kerran olen huomannut, että ihan selviä trolleja viesteineen on eräistä ketjuista kadonnut ilman, että tuomioistuimessa tai edes ketjussa olisi ollut asiasta mainintaa. Hyvä että ylläpito on toiminut, mutta selvyyden vuoksi olisi hyvä jos nuo löytyisi tuomioistuimestakin.
Ja mikä ärsyttää? Se, että porukka ei osaa käyttää lainausta ja esikatselua. Rikkinäisiä lainauksia lainataan yhä uudestaan ja uudestaan, ja ainakaan mä en edes jaksa lukea niitä viestejä.
Koko viestin boldauskursiivialleviivaus ärsyttää myös. Korostuksesta menee pointti, kun koko viesti on korostettu.
- paccasucco
- Axel Foley
Ei ärsytä,mutta harmittaa,minkä takia pitkien viestien lähettäminen ei onnistu.Joskus sitä haluaisi olla perusteellinen.Kun on puoli tuntia tahkonnut jotain omasta mielestään tärkeää,ja painaa "lähetä"-nappulaa,niin tulee ilmoitus "kirjaudu sisään",vaikka on juuri ennen viestin kirjoittamisen aloittamista jo tehnyt sen.Rasittavaa ja turhauttavaa. 
Maksalaatikko on helpompi käsittää, kuin rakkaus- Seppo Räty
Pitkät viestit kannattaa etukäteen raapustaa vaikka notepadilla, ja sitten copy-pastella laittaa ne tänne.paccasucco kirjoitti:Ei ärsytä,mutta harmittaa,minkä takia pitkien viestien lähettäminen ei onnistu.Joskus sitä haluaisi olla perusteellinen.Kun on puoli tuntia tahkonnut jotain omasta mielestään tärkeää,ja painaa "lähetä"-nappulaa,niin tulee ilmoitus "kirjaudu sisään",vaikka on juuri ennen viestin kirjoittamisen aloittamista jo tehnyt sen.Rasittavaa ja turhauttavaa.
When I die I don't want no part of heaven
I would not do heaven's work well
I pray the devil comes and takes me
To stand in the fiery furnaces of hell
(B.Springsteen - Youngstown)
I would not do heaven's work well
I pray the devil comes and takes me
To stand in the fiery furnaces of hell
(B.Springsteen - Youngstown)
- paccasucco
- Axel Foley
Kiitos,yritetäänpä painaa korvan taakse,johan tässä neljä tuntia kuluikin rattoisasti harjoitellessa "ei oota".Ja anteeksi Ailar,että et sitten sitä niin kovasti tulossa ollutta Tulilahti-vuodatusta koskaan edes saanutkaan.Ja mipa seiskaneloselle vielä kerran suurkiitokset 
-
Dr Bergmeister
- Adrian Monk
Hei, Paccasucco. Kun olin täällä uusi, minulla oli tuo sama ongelma. En saanut juuri mitään kirjoitettua, kun sivusto "heitti" minut ulos ennen kuin sain viestin kirjoitettua. Nyttemmin ei ole enää sitä ongelmaa kuin joskus harvoin. Pitemmät tekstit kirjoitan jo sovinnolla wordiin ja sitten kopioin tänne niin ei ainakaan katoa teksti täysin taivaan tuuliin.
Gods made heavy metal.
- paccasucco
- Axel Foley
Kiitos! 
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Wautsiwau, kuinka tasokkaita agentteja täällä kirjoittelee

-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
No voi harmi! Voin vain kuvitella, mitä sieltä oli tulossa.paccasucco kirjoitti:Kiitos,yritetäänpä painaa korvan taakse,johan tässä neljä tuntia kuluikin rattoisasti harjoitellessa "ei oota".Ja anteeksi Ailar,että et sitten sitä niin kovasti tulossa ollutta Tulilahti-vuodatusta koskaan edes saanutkaan.Ja mipa seiskaneloselle vielä kerran suurkiitokset
Jatketaan toiste paremmalla onnella.
Jari Aarnio-topic olisi ollut varmasti oikeasti mielenkiintoinen.
Jail's not so bad. You can make sangria in the toilet. Course, it's shank or be shanked.
-
Dr Bergmeister
- Adrian Monk
Tämä on sitten viimeinen viestini sinulle tästä asiasta, tuliko selväksi. Minä en koskaan ryhtyisi minkään foorumin modeksi, koska mieluummin kirjoitan kuin olen mode. Tässä kyseisessä ketjussa Waude ei kirjoittanut sellaista viestiä, jonka joku olisi vasikoinut. Hän oli jo bannattu ennen kuin minä edes luin tätä ketjua. Mutta toisessa ketjussa kyseinen nimimerkki kirjoitti sitä lautamiestekstiä väärässä paikassa ja kohteeksi joutunut nimimerkki varmaan ilmoitti asiasta ylläpidolle. Ja se vasikoinut nimimerkki en ole minä. Piste.fbiagentti kirjoitti:
Muuten, mistä sinä tiedät mitä kukin tällä palstalla tekee, ellet ole moderaattori tai loput nickit ovat sinun kaksoisnickejä. Eihän sitä muuten tiedä onko vasikoitu vai ei, todennäköisesti joku on vasikoinut, koskapa Waude on saanut kirjoituskiellon tähän ketjuun kommentoituaan.
Minulle ei tulisi mieleenikään montaa nikkiä kehitellä, minä en tarvitse kuin tämän yhden. Ja mistäkö tiedän mitä täällä toiset tekee? Kuule, ihan siitä että minä luen hyvin paljon toisten kirjoittamia viestejä täällä. Eikö sitä siitä oppisi tietämään melko paljon toisten aivoituksista.
http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=20&t=18878
Gods made heavy metal.
Edelleen ärsyttää se, ettei ylläpito oikeasti puutu yhden multinikin trollailuun ja perseilyyn foorumilla.
Eikä taida olla yllätys, kuka seuraavaksi kommentoi...
Eikä taida olla yllätys, kuka seuraavaksi kommentoi...
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
-
WalkingDisaster
- Adrian Monk
Ärsyttää aivan suunnattomasti, että palstalla on joku, joka ei osaa lukea yksityisviestiä. Olisin niin halunnut auttaa, mutta ei. Viesti on ollut ties kuinka kauan lähetetyissä, mutta vastaanottaja jaabailee ziljoonilla turhilla kommenteilla, vaikka olisin tahtonut vain auttaa.