Jos nyt tarkoitit, että minä olisin tässä ollut syyllistämässä miestä Nelan lähdöstä, niin luepa kommenttini uudestaan ajatuksen kanssa. Se, että mies tietäisi tai aavistaisi syyn Nelan lähtöön ei tietenkään tarkoita suoraan päätä sitä, että hän olisi "syyllinen" siihen.WalkingDisaster kirjoitti:Tai Alibin toimittaja puhuu paskaa. Itse ainakin olen ymmärtänyt, että ainakaan Nuuksioon ei oltu menty ekana iltana, vaan vasta, kun poliisi kertoi siitä puhelimen paikannuksesta.sine qua non kirjoitti:Ekana iltana kaikki tuo? Ja kuitenkin mies on oman kertomansa mukaan saanut tietää vasta seitsemän maissa, että Nela ei ole ollut katoamispäivänä töissä. Väkisinkin tulee mieleen, että miehellä on enemmän tiedossa siitä, mikä on voinut johtaa Nelan lähtemiseen kuin hän on julkisuuteen kertonut.MaAl kirjoitti:Uudessa Alibissa oli juttu tästä Nelan katoamisesta. Aviomies oli ekana iltana tsekannut lähistöt, lentokentän, sataman, tuttuja reittejä kodin läheltä ja Nuuksioon mennyt myös. Varmaankin oli soitettu myös Turun satamaan, satamaa ei nimetty, mutta uskoisin, että jos Helsinki katsottu/selvitetty on soitetyu myös Turkuun. Jos joku osaa linkittää jutun tai liittää tänne kaikille, olis hyvä. Itse en osaa.
"Varmaankin oli soitettu myös Turun satamaan, satamaa ei nimetty, mutta uskoisin, että jos Helsinki katsottu/selvitetty on soitetyu myös Turkuun." Onko tämä uskottavaa kirjoitusta, "varmaankin oli ..."?
Käsittämätöntä, että täällä edelleenkin jotkut ovat syyllistämässä miestä, vaikka faktan pätkääkään siitä ei ole olemassa.
Ja tämä Alibin juttu on nyt jo toinen, jossa mainitaan, että mies olisi ollut Nuuksiossa etsimässä Nelaa jo ensimmäisenä iltana. Hesarihan kirjoitti jo viime viikolla niin myös. Onhan mahdollista, että molempien lehtien toimittajat ovat ymmärtäneet väärin, mutta toisaalta samansuuntaista tietoa Nelan läheisten suorittamien etsintöjen aloittamisesta on nyt ainakin näissä kahdessa julkaisussa, mikä antaa aihetta ajatella, että ehkä se pitääkin paikkansa.