Nela Saglenova (Utkina), 27v, Malminkartano 9.9.2015

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
JANYNA
Alokas

Re: Nela Saglenova (Utkina), 27v, Malminkartano 9.9.2015

Viesti Kirjoittaja JANYNA »

turhapiip kirjoitti:
Kissankello kirjoitti:Jos olet tosissasi etkä trolli, niin sinulla on todella huono kyky erottaa ihmisten kasvonpiirteitä. (Et tosin ole ainut, näitä ihmisiä on valitettavasti maailmanlaajuisesti poliisille riesaksi asti, osa kiusanteon halusta ja osa vain omien virheellisten luulojensa vuoksi.) Kyseessä ei todellakaan ole sama henkilö, ei aiemmin olleissa kuvissa eikä myöskään näissä mitkä nyt laitoit. Aiemmin lueteltiin jo, mitkä kaikki kuvissa olleiden henkilöiden piirteet eroavat aivan selkeästi toisistaan, ja jos sinä et sitä ymmärrä, niin mehän emme sille tietysti mitään voi. Mutta älä viitsi jankata samaa asiaa ihan turhaan. Jokainen saa uskoa vaikka joulupukkiin mutta jankkaamalla se ei todeksi muutu. (Minä uskon, että sotket vain tahallasi keskustelua ja yrität ohjata sitä sivuraiteille.)
Usko sinä mitä haluat, mutta edellinen oli ensimmäinen kerta kun minä viittaan tuonne czechcastingiin, joten missä vaiheessa minä olen mielestäsi sitä asiaa jankannut?

Kerran vielä nyt kuitenkin jankkaan, kun näyttää olevan vaikeaa ymmärtää että Nela vuonna 2010 näytti ehkä hieman erilaiselta kuin vuonna 2015, täällä on jo aiemminkin nähty hyvinkin erinäköisiä kuvia Nelasta joten ehkä minulla on sitten poikkeullisen huono kyky erottaa kasvonpiirteitä kun esimerkiksi tässä kuvassa Nelan kasvonpiirteet näyttävät enemmän tuon linkittämäni tytön kasvoilta, kuin hänen 2015 vuoden kasvoiltaan.
Kuva

Mun mielestä tuossa just on Nela. Aika selvästi. Etutukka vaan hämää vähän. Eikä mielestäni leuka näytä erilaiselta ja nenä on samannäköinen.
Onko Nelasta sitten muita kuvia jossa näkyisi selvästi sivuprofiili? En itse ainakaan huomannut.
Joskus sivuprofiili voi näyttää ihan erilaiselta mitä kasvot viistosta tai suoraan katsottuna, niin kuin itselläni.
Agent O.
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja Agent O. »

Etsitään, muttei löydetä. Ei ole Nela vedessä, koska puhelin on kuivalla maalla. Tai sitten on reppukin (jossa puhelin) kuivalla maalla.
laura_riikka kirjoitti:valitettavasti minun mielestäni tapaturman todennäköisyys pienenee ja henkirikoksen suurenee mikäli Nela täältä löytyy.
Samaa mieltä; jos vedestä kuitenkin löytyisi, henkirikosvaihtoehdon todennäköisyys nousisi kohisten.
Salomé
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Salomé »

Ton järven ja Ämmässuon etäisyys on linnuntietä arviolta n.8-10km. Mitä muita mastoja siellä nyt olikaan?
Bias
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Bias »

Itse toivoin kovasti, että Nela olisi ottanut irtioton arjesta, tehnyt vaikka saman kuin se saksalainen Petra, josta täällä puhutaan. Epätodennäköistähän se on/oli, mutta toivoin silti. Kovin surullista, jos Nela kuolleena löytyy.

Onkohan ruumiskoirat koulutettu niin, että erottavat ihmisen ja eläimen ruumiin hajut toisistaan?
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin
Köpekman
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Köpekman »

Nepenthe kirjoitti: Uskon, että kyse on itsemurhasta tai onnettomuudesta. Jos olisikin henkirikos, niin miten todennäköistä olisi, että murhaaja on dumpannut Nelan tämän suosikkijärveen, tms.
En minäkään henkirikokseen usko, mutta ei tuo nyt sinänsä kovin outoa olisi, että suosikkijärveen olisi dumpattu. Se kun sattuu olemaan aikalailla looginen vaihtoehto, jos lahtaus on tapahtunut suosikkijärven lähistöllä. Ja suosikkijärven lähistölle ollaan menty, koska se nyt on suosikkipaikka. :)

Se sitten, että kuinka todennäköistä on ylipäätään joutua henkirikoksen uhriksi on sitten juttu erikseen.
khl
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja khl »

Agent O. kirjoitti:Etsitään, muttei löydetä. Ei ole Nela vedessä, koska puhelin on kuivalla maalla. Tai sitten on reppukin (jossa puhelin) kuivalla maalla.
laura_riikka kirjoitti:valitettavasti minun mielestäni tapaturman todennäköisyys pienenee ja henkirikoksen suurenee mikäli Nela täältä löytyy.
Samaa mieltä; jos vedestä kuitenkin löytyisi, henkirikosvaihtoehdon todennäköisyys nousisi kohisten.
Ihminen joka on alusta asti valehdellut ja salaillut lähtönsä Nuuksioon ja kuinka paljon siellä käy inmisiä päivittäin niin kylläpä on ihmeellinen sattuma että juuri Nela tapetaan eikä ketään muuta jos Nela löytyy vedestä melkeinpä toivon että ainakin on rinkka selässä ja vielä kivet sisällä ettei ala sata sivua spekulointia kuka sen tappanut...puhelin tietoisesti jätetty maastoon.Äidille lähetetty viesti on ollut ajan voittamista jos Sergei sattuis soittaa hädissään niin äiti vois sanoo että Nelalla kaikki ok lähetti viestin hääkuvista ja lupasi soittaa illalla,koska ajatteli vasta pimeällä häipätä järveen,näin ajattelen itse.
Viimeksi muokannut khl, Ma Syys 28, 2015 6:10 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Palle
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Palle »

Katsokaapa http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... 5&start=15 sivulla olevaa kuvaa, en lataa sitä itse koska yhteys on jostain syystä todella hidas. Joku fiksu on huomannut KASVOT, MIEHEN, katsoo suoraan bussiin ja ulos astuvaan Nelaan. Kuvan perusteella voisi olettaa että salatreffit ja olen yhä sitä mieltä, että kultakeikka liittyy tapaukseen.
Köpekman
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Köpekman »

Palle kirjoitti:Katsokaapa http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... 5&start=15 sivulla olevaa kuvaa, en lataa sitä itse koska yhteys on jostain syystä todella hidas. Joku fiksu on huomannut KASVOT, MIEHEN, katsoo suoraan bussiin ja ulos astuvaan Nelaan. Kuvan perusteella voisi olettaa että salatreffit ja olen yhä sitä mieltä, että kultakeikka liittyy tapaukseen.
Kaikki toki on mahdollista, mutta en lähtisi kauheasti vetelemään tuosta mitään johtopäätöksiä. Ihmisiä on vähän joka paikassa, joten ukkeli odottamassa bussia tai muuten syystä tai toisesta seisoskelemassa jossain ei ole ihme eikä mikään. Aika suttuinen on, niin tiedä sitten edes varmaksi katsooko mies bussia, mutta jos katsoo niin eipä siinäkään mitään outoa ole. Tuolla ei liene paljoa muutakaan katseltavaa ole, niin helposti katse ohjautuu siihen linkkaan joka viereen pysähtyy. Oli tarkoitus nousta siihen tai ei.
Toripolliisi
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Toripolliisi »

laura_riikka kirjoitti:Tutkin hetken karttaa. Hmm.. näyttäisi siltä, että järven rannalla ei ole jyrkänteitä eikä muutakaan vaaranpaikkaa joten valitettavasti minun mielestäni tapaturman todennäköisyys pienenee ja henkirikoksen suurenee mikäli Nela täältä löytyy.
Google mapsiin kun laittaa Pitkä Saarijärvi niin osumaksi tulee tuo paikka, joka on Vihdin puolella.

Google mapsissa on siinä kohden myös useita kuvia, joista ilmenee että toisella rannalla on hyvä pätkä kalliorinnerantaa ja kallio viettää järveen. Voisi kuvitella, että vesi syvenee tuossa aika nopeasti ajatellen omatoimista poistumista..
..saapa nähä..
jukuripää
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja jukuripää »

Köpekman kirjoitti:
Palle kirjoitti:Katsokaapa http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... 5&start=15 sivulla olevaa kuvaa, en lataa sitä itse koska yhteys on jostain syystä todella hidas. Joku fiksu on huomannut KASVOT, MIEHEN, katsoo suoraan bussiin ja ulos astuvaan Nelaan. Kuvan perusteella voisi olettaa että salatreffit ja olen yhä sitä mieltä, että kultakeikka liittyy tapaukseen.
Kaikki toki on mahdollista, mutta en lähtisi kauheasti vetelemään tuosta mitään johtopäätöksiä. Ihmisiä on vähän joka paikassa, joten ukkeli odottamassa bussia tai muuten syystä tai toisesta seisoskelemassa jossain ei ole ihme eikä mikään. Aika suttuinen on, niin tiedä sitten edes varmaksi katsooko mies bussia, mutta jos katsoo niin eipä siinäkään mitään outoa ole. Tuolla ei liene paljoa muutakaan katseltavaa ole, niin helposti katse ohjautuu siihen linkkaan joka viereen pysähtyy. Oli tarkoitus nousta siihen tai ei.
Mahtaako tuossa kuvassa olla mitään miestä? Joku roskapönttö tai jotain heijastetta. Täytyy olla kyllä melkoinen mielikuvitus, että löytää ihmisen tuolta.
Kaikki eiliset ovat menetettyjä päiviä.
Selvänkuulija
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja Selvänkuulija »

jukuripää kirjoitti:
Mahtaako tuossa kuvassa olla mitään miestä? Joku roskapönttö tai jotain heijastetta. Täytyy olla kyllä melkoinen mielikuvitus, että löytää ihmisen tuolta.
Sama. Aika fakiiri saa olla, että tuossa miehen tai edes ihmisen näkee. Minusta siinä näkyy vain puun vieressä/takana auringon valoa ynnä muuta. Tai vain pikselimössöä, josta nyt itse kukin voi nähdä ihan mitä haluaa.
Tarkkaaja
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Tarkkaaja »

Nelaa etsitään parhaillaan vesistöstä Nuuksiosta. Jos Nela todella löytyisi hukkuneena järvestä, luonnollisestikin herää kysymys, että miten Nela veteen olisi joutunut. Itsemurha hukuttautumalla olisi kyllä aikamoinen teko syksyllä paikassa, jota Nela on pitänyt säännöllisenä ulkoilupaikkanaan. Mahdollinen henkirikos? Odotellaan nyt, että löytävätkö Nelan vedestä.
Palle
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Palle »

Selvänkuulija kirjoitti:
jukuripää kirjoitti:
Sama. Aika fakiiri saa olla, että tuossa miehen tai edes ihmisen näkee. Minusta siinä näkyy vain puun vieressä/takana auringon valoa ynnä muuta. Tai vain pikselimössöä, josta nyt itse kukin voi nähdä ihan mitä haluaa.
Suurensin kuvaa vielä photoshopilla ja kyllä ihan aikuisen oikeesti siinä on mies. Joko ihan vaalea tukka tai vaalea lippis jossa on tumma lippa. Suu jotenkin hölmösti auki, ainakin vaikuttaa siltä.
Selvänkuulija
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja Selvänkuulija »

Toripolliisi kirjoitti:
Google mapsiin kun laittaa Pitkä Saarijärvi niin osumaksi tulee tuo paikka, joka on Vihdin puolella.

Google mapsissa on siinä kohden myös useita kuvia, joista ilmenee että toisella rannalla on hyvä pätkä kalliorinnerantaa ja kallio viettää järveen. Voisi kuvitella, että vesi syvenee tuossa aika nopeasti ajatellen omatoimista poistumista..
Itse olen tuosta joskus kulkenut ja ainakin keväällä lumien lähdön aikaan oli muistaakseni liukas/paha paikka tuo viettävä rantakallio. Eli vahinko/onnettomuuskaan ei mielestäni olisi täysin poissuljettu, mutta katsotaan nyt mitä löytyy, jos löytyy. Tulisikohan muuten läppäristä ym. roinasta repussa riittävästi painolastia... jos ajatellaan vertauskuvallisesti kiviä repussa? Ainakaan ei niin helposti pintaan nousisi.

Toisaalta minusta kivetkään repussa eivät täydellä varmuudella tarkoittaisi itsemurhaa - voihan niitä joku muukin sinne lavastusmielessä sulloa?
Viimeksi muokannut Selvänkuulija, Ma Syys 28, 2015 6:34 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnikkä
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja ninnikkä »

Selvänkuulija kirjoitti:
jukuripää kirjoitti:
Muokkasin kuvaa, säädin kontrastia hieman ja kyllä siinä minunkin mielestäni miehen hahmo on. Tosin, kuten aiemminkin jo todettua, ihmisiä on kaikkialla. En ensimmäisenä yhdistäisi kaikkia mahdollisia ihmisiä Nelan katoamiseen.
Vastaa Viestiin