turhapiip kirjoitti:Usko sinä mitä haluat, mutta edellinen oli ensimmäinen kerta kun minä viittaan tuonne czechcastingiin, joten missä vaiheessa minä olen mielestäsi sitä asiaa jankannut?Kissankello kirjoitti:Jos olet tosissasi etkä trolli, niin sinulla on todella huono kyky erottaa ihmisten kasvonpiirteitä. (Et tosin ole ainut, näitä ihmisiä on valitettavasti maailmanlaajuisesti poliisille riesaksi asti, osa kiusanteon halusta ja osa vain omien virheellisten luulojensa vuoksi.) Kyseessä ei todellakaan ole sama henkilö, ei aiemmin olleissa kuvissa eikä myöskään näissä mitkä nyt laitoit. Aiemmin lueteltiin jo, mitkä kaikki kuvissa olleiden henkilöiden piirteet eroavat aivan selkeästi toisistaan, ja jos sinä et sitä ymmärrä, niin mehän emme sille tietysti mitään voi. Mutta älä viitsi jankata samaa asiaa ihan turhaan. Jokainen saa uskoa vaikka joulupukkiin mutta jankkaamalla se ei todeksi muutu. (Minä uskon, että sotket vain tahallasi keskustelua ja yrität ohjata sitä sivuraiteille.)
Kerran vielä nyt kuitenkin jankkaan, kun näyttää olevan vaikeaa ymmärtää että Nela vuonna 2010 näytti ehkä hieman erilaiselta kuin vuonna 2015, täällä on jo aiemminkin nähty hyvinkin erinäköisiä kuvia Nelasta joten ehkä minulla on sitten poikkeullisen huono kyky erottaa kasvonpiirteitä kun esimerkiksi tässä kuvassa Nelan kasvonpiirteet näyttävät enemmän tuon linkittämäni tytön kasvoilta, kuin hänen 2015 vuoden kasvoiltaan.
Mun mielestä tuossa just on Nela. Aika selvästi. Etutukka vaan hämää vähän. Eikä mielestäni leuka näytä erilaiselta ja nenä on samannäköinen.
Onko Nelasta sitten muita kuvia jossa näkyisi selvästi sivuprofiili? En itse ainakaan huomannut.
Joskus sivuprofiili voi näyttää ihan erilaiselta mitä kasvot viistosta tai suoraan katsottuna, niin kuin itselläni.