[/quote]ulkosuomalainen kirjoitti: Mitä mä olen sun viestejä nyt viimeisen muutaman päivän aikana nähnyt, olet itse aika aktiivinen nimenomaan tuossa vastustajan tölvimisessä. Ekoja viestejä mitä mä näin sinulta oli se antiannelistien ryhmäjaottelu.
Minulta voit odottaa terävää vastausta esim. jos aloitat viestisi minulle "Voi hyvänen aika" ja lopetat sen "Haloo?" Varsinkin jos olet väärässä.
Rikosselvitystoivein,
Sivistyneesti viduileva US
Juu, en minä ole väittänyt mikään pyhimys tässä suhteessa olevanikaan. Mulla palaa säännöllisesti hermot varsinkin palstan uusiin kirjoittajiin, jotka asiaa pelkästään mediasta seuranneina asettuu suoraan teidän leiriin ihmettelemään, että miten voi ylipäätään olla ihmisiä, jotka sitä pedofiilimurhaajalotkoa puolustavat, varmasti eivät itsekään syyttömänä pidä, sairaita ovat tai niin tyhmiä etteivät usko perheenäitien pystyvän murhiin.
Näitä harakoita en jaksa millään ampua perseeseen sivistyneesti. Eivätkä ne kaikki ole edes uusia nikkejä.
En tiedä, itkisikö vai nauraisiko, kun nytkin siellä perusasiamies Miten kaikki meni -ketjussa ehdottaa "teonkuvauksessa", että Anneli oli jemmannut punaisen tv-paidan naapurin roskikseen ja ikkunasta astalon kanssa hypättyään (minkä pitäisi teidän puolueen mielestä olla ylipäätään mahdotonta) meni sinne roskiksille, vaihtoi alasti kekkuloiden kylpytakin punaiseen t-paitaan, iski itseään rintaan (sinne oli piilotettu toinen veitsikin
Mitä tulee tuohon meidän taannoiseen kinaan, niin myönnän, olin valmiiksi niin ärsyyntynyt, etten edes sisäistänyt, että viesti, johon vastasin oli sulta. Toki sivistyneemmän kanssa mieluummin vittuileekin sivistyneesti. Mitä tulee väärässä oloon, niin sitä olen pyytänyt anteeksi. Sen sijaan sä voisit mun mielestä pyytää anteeksi sitä, että väitit mun valehdelleen tahallani jonkun sellaisen seikan, jolla ei ollut sen jutun kannalta mitään merkitystä ja joka tosiaan oli helppo yhdellä googlauksella vääräksi todistaa. Siis selkeästi vain väärin muistettu. Miksi olisin tehnyt niin? Miksi? Väitit mua siis valehtelijaksi ja vielä tyhmäksi sellaiseksi.
Olen luullut, että oot pysynyt pois palstalta siksi, ettet ole itse pystynyt enää syvällä sydämessäsi uskomaan Auerin syyllisyyteen, kun ollaan jo niin kaukana siitä alkuperäisestä perheriidasta ja taposta, johon teoriaan minäkin aikoinani täysillä uskoin. Mutta ilmeisesti taustanauhatutkimus on antanut uutta virtaa tai aika onkin vaikuttanut niin päin, että olet saanut niellyksi ja sulatelluksi todella paksuksi menneen puuron ja olet valmis nauttimaan lisää.
* korjattu väärä lainaus