awa kirjoitti:Olit oikeassa nimimerkki "viiva" - eihän se ihan niin mennytkään

Olen yleensä aina oikeassa, mutta olen jo tottunut siihen.
awa kirjoitti:Ihan tulee eräs mieleen ..
Miksi minusta tulee aina ”eräs” mieleen? Tuleeko siitä ”eräästä” minut mieleen? Lohduttaisko sua jotenkin, jos myöntäisin olevani se ”eräs”? Olen kyllä valtavan pahoillani, etten voi tuottaa sulle tuota nautintoa, koska en oikeasti tiedä kenestä puhut, vaan joudun siitäkin johtuen vastaamaan kysymyksillä. Ärsyttävää. Ehkä?
awa kirjoitti:Mutta itse aion jatkaa keskustelua asialinjalla ja sinä viiva nikki voit palata kysymyksinesi sitten taas. Ehkä ?
Itselläni on myös ollut tavoitteena aloittaa joskus asiakeskustelu täällä, joten ehkäpä nyt uuden vuoden kunniaksi voisi sellaista yrittää. Olen muutenkin huomannut kysymysteni olevan aika ikäviä kun niin moni jättää niihin vastaamatta ja alkaa mielummin puhumaan minusta henkilönä tai muuten kääntää aiheen ihan muuksi, sen sijaan että voisi kertoa julkisesti nämä mieltäni askarruttavat asiat. Mistä lie johtuu, ei voi ymmärtää, parempi kai siis olla kyselemättä niin paljon. No se offtopicista osaltani, mikäli jäi jotain hampaankoloon voit ottaa yhteyden muuta kautta.