Nostan tätä tapausta ylöspäin. On erittäin kummallista, että tästä tapauksesta ei enempää puhuta!Pavel kirjoitti:Muiden täällä mainittujen näkökulmien lisäksi pitää muistaa, että on ihmisiä, jotka eivät ole mitenkään jatkuvalla syötöllä ja joka päivä itsetuhoisia, mutta saattavat tiettyjen olosuhteiden täyttyessä saada pahankin itsetuhoisen impulssin...
Itse olen pähkäillyt niin, että saattaa olla, että BS ei ole maksanut tarpeeksi itselleen eläkettä vuosien varrella ja nyt kun eläkeikään tuli, ei ollutkaan tasaista kuukausituloa tiedossa. Ehkä teki myös huonot kaupat, ehkä siihen sisältyi tuo ilmainen vuokratuolin käyttö. Mutta sitten kävikin niin, että hänen vanhat asiakkaansa vieroksuivat tuota uuden omistajan luomaa miljöötä (ehkä oli kovaäänistä musiikkia jne).
Olen tutuntuttujen kautta kuullut, että BS:ää olisi etsitty merestä, mutta ei olla löydetty. Olisiko ollut kuitenkin tässä tapauksessa ns itseaiheutettu katoaminen? - Jotenkin kuitenkin tuntuu kummalta, että puhelin jäi sinne hänen entisen kampaamonsa kulmille? Vai olisiko se ollut ns työpuhelin, joka piti myös luovuttaa uudelle omistajalle...?