Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

pop
Javier Pena

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja pop »

jaakkima kirjoitti: Itse asiassa uskon että jarin rooli on ollut enemmän samanlainen kuin Heikki Tammisen kanssa touhutessa, suojelee, neuvoo, organisoi, ottaa palkkion. Sekin tarkoittaa 13:a vuotta linnaa jos todisteet pitävät.
gumbler kirjoitti:Tää on oma mielipiteeni, saa nähdä miten oikeus näkee ja kuinka iso kakku tulee.
jaakkima kirjoitti:No se on kyllä mun mielipide, Hanki omat mielipitees.
:D
ktaina
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja ktaina »

Kadonnut Päivi Heikinheimo on surmattu ja heitetty avoimeen hautaan Malmilla :oops: ja ihan tosissaan kyllä kirjoittaja on,ihme kun ei oo löydetty sitä vielä sieltä.
poepporoo
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja poepporoo »

ktaina kirjoitti:Kadonnut Päivi Heikinheimo on surmattu ja heitetty avoimeen hautaan Malmilla :oops: ja ihan tosissaan kyllä kirjoittaja on,ihme kun ei oo löydetty sitä vielä sieltä.

Ihmisillä tarve keksiä jokin selitys selittämättömälle. Oli se miten käsittämätön tahansa?
How do you hold a moonbeam in your hand?

-The Sound Of Music - Maria (The Nuns)-
Rescuer
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

Nikolajevits kirjoittaa historiaa uusiksi. Tai uusiksi ja uusiksi, ihan samaa tekstiä oli käsittääkseni Suuren ja Mahtavan historiankirjoissa.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
sianliha
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja sianliha »

Nimimerkki kanlaya on tainnut saada palkkansa Putin trollina krokotiilihuumeena. :mrgreen:
kanlaya
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja kanlaya »

sianliha kirjoitti:Nimimerkki kanlaya on tainnut saada palkkansa Putin trollina krokotiilihuumeena. :mrgreen:
Arvasinkin että pomppulinna tänne pompahtaa vihreine naamoineen :mrgreen:
Pieni liekki
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Se pikkasen naurattaa murhainfossa, kun miettii, kumpi on parempi jäljestäjä, Rantanplan vai kerroush.
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
Kuolemannaakka
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Road Safety is a major societal issue. In 2011, more than 30,000 people died on the roads of the European Union, i.e. the equivalent of a medium town.
For every death on Europe's roads there are an estimated 4 permanently disabling injuries such as damage to the brain or spinal cord, 8 serious injuries and 50 minor injuries.

Telkkarissa vaaditaan monta päivää kovempia turvatarkastuksia lentokentille ja kysytään ulkomaille matkustavilta: Uskallatko vielä lentää? Kaikki on ihan paniikissa. Itse presidenttikin tulee otsaa kurtistelemaan telkkariin ja kertoo, että Suomessakin on nyt syytä olla huolissaan ja varautuneita.

En usko, että on yhtään kivempaa kuolla auto-onnettomuudessa kuin pommi-iskussakaan. Kukaan ei kuitenkaan missään vaadi autojen poistamista tai lähetä katupartioita puhalluttamaan kuskeja tai auttamaan mummoja ja lapsia kadun yli. Kuuluu ikäänkuin asiaan, että joka päivä liikenteessä kuolee melkein sata ihmistä. Ei tule yhtään otsikkoa eikä hiljaisia hetkiä eikä kysytä, että vieläkö uskallatte ajaa autoa tai kävellä jalkakäytävällä.

Ihmisluonto on erikoinen. Asioita ei osata yleensä suhteuttaa eikä ajattelu ole kovin rationaalista. Pelko voittaa yleensä järjen.

Nimim. "Pidän kyllä turvavyötä, mutten lakkaa ajamasta"
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS

”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
PR-67
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja PR-67 »

Sehän se juuri onkin että ei osata suhteuttaa asioita. Yli miljardi veronmaksajien varoja menee luteisiin. Pelko voittaa järjen näissäkin asioissa ja kohta kouluruokailussa ruokavalion päättää Imaami. Koska opetusministeriö on muslimipeloissaan.

Tietysti muslimien itsemurhapommeja voi verrata auto-onnettomuuksiin kuka vain haluaa..
Sarjahukuttajan, sarjaraiskaajan, sarjakuristan ja sarjamurhaajan ero on se seikka että kaikki heistä tekee tuotantotyötä, mutta eri linjoilla.
kerroush
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja kerroush »

Pieni liekki kirjoitti:Se pikkasen naurattaa murhainfossa, kun miettii, kumpi on parempi jäljestäjä, Rantanplan vai kerroush.
Rantanplan tietysti, sehän on koira! Minä olen pikemminkin edelläkävijä, joka suhteessa.

Mutta mitä eroa tutkijana ja poliisina on tarkastaja Jacques Clouseaulla ja Pieni liekillä?

Clouseaulla välähtää aina silloin tällöin (katastrofaalisin seurauksin tosin), mutta Pieni liekillä ei sytytä koskaan!
dour
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja dour »

Naurattaa se, että moderaattorit on lähteny kimpassa istuttamaan rairairairuohoa ja täällä nää avohoidokit munii koko pääsiäisen !!
ktaina
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja ktaina »

dour kirjoitti:Naurattaa se, että moderaattorit on lähteny kimpassa istuttamaan rairairairuohoa ja täällä nää avohoidokit munii koko pääsiäisen !!
:mrgreen: :mrgreen: Mä oon sulkenut noi avohoidokit omalle osastolle ni ei haittaa :lol:
dour
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja dour »

^Näin täytyy toimia :mrgreen:
WalkingDisaster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

Kuolemannaakka kirjoitti:Road Safety is a major societal issue. In 2011, more than 30,000 people died on the roads of the European Union, i.e. the equivalent of a medium town.
For every death on Europe's roads there are an estimated 4 permanently disabling injuries such as damage to the brain or spinal cord, 8 serious injuries and 50 minor injuries.

Telkkarissa vaaditaan monta päivää kovempia turvatarkastuksia lentokentille ja kysytään ulkomaille matkustavilta: Uskallatko vielä lentää? Kaikki on ihan paniikissa. Itse presidenttikin tulee otsaa kurtistelemaan telkkariin ja kertoo, että Suomessakin on nyt syytä olla huolissaan ja varautuneita.

En usko, että on yhtään kivempaa kuolla auto-onnettomuudessa kuin pommi-iskussakaan. Kukaan ei kuitenkaan missään vaadi autojen poistamista tai lähetä katupartioita puhalluttamaan kuskeja tai auttamaan mummoja ja lapsia kadun yli. Kuuluu ikäänkuin asiaan, että joka päivä liikenteessä kuolee melkein sata ihmistä. Ei tule yhtään otsikkoa eikä hiljaisia hetkiä eikä kysytä, että vieläkö uskallatte ajaa autoa tai kävellä jalkakäytävällä.

Ihmisluonto on erikoinen. Asioita ei osata yleensä suhteuttaa eikä ajattelu ole kovin rationaalista. Pelko voittaa yleensä järjen.

Nimim. "Pidän kyllä turvavyötä, mutten lakkaa ajamasta"
Onhan se nyt hienoa, että sinua naurattaa minfossa se, että kertaheitolla satoja ihmisiä menettää raajojaan ja kymmeniä jopa kuolee muutamassa minuutissa. Menepä kertomaan tunteesi noille terrorismin uhreille ja heidän omaisilleen. Kuoleehan ihmisiä auto-onnettomuuksissakin, joten mitä te itkette? Niinkö?

Minä tunnustan pelkääväni. Pelkään, että noiden kymmenien tuhansien turvapaikanhakijoiden perässä tulee hirvittävät määrät aseita ja heidän joukossaan on myös lisää näitä tyyppejä, jotka osaavat rakentaa pommeja. Olen varma, että nämä Pariisin ja Brysselin iskut ovat vasta hyttysen ininää.
Jos se sinusta on järjen häviämistä, niin minä sitten vaan pelkään ilman järkeä. Suonet sen minulle?
jaa-jaa
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja jaa-jaa »

Ihan vaan inhorealismia:

Terrorismia yksinään ei voida hävittää, se on tullut jäädäkseen...

..siihen asti kunnes: Länsimaat+Venäjä lopettavat sotimisen Lähi-Idässä ja Pohjois-Afrikassa. Sitten se loppuu.

Terrorismi on osa sotaa, joka on laajentunut Eurooppaan, ei sen kummempaa.
Valtakunnansyyttäjä: "Poliisin tekemä väärennös ei ole väärennös, koska se on tehty virkavastuulla."
Vastaa Viestiin