Kuitenkin täytyy katsoa noita asioita siinä ympärillä ja arvioida luotettavuutta sitäkautta, olisiko luotettavaa että ne mällit siinä olisivat Aarnion? Minusta olisi, jokainen tietysti arvioi itse, ja tuomarit käyttää siihen arvioimiseen kuukausitolkulla aikaa ja tietävät enemmän ylipäätään asiasta kuin me.
Itselleni riittävät jo nämäkin tiedot enkä jaksa niitä samoja asioita päivästä toiseen jankata, mutta vaikka katseen kohdistaisi vain eilisen oikeustapahtumiin, onhan se hieman merkillistä että Aarnio on valmis puhumaan Hra Liikemiehen rikoksista ja prostituutiobisneksistä mutta kun puskista tulee kysymys hiustenväristä, silmälaseista tai tupakoinnista niin ei suostuta vastaamaan mitään. Tämä ei anna lainkaan rehellistä vaikutelmaa, ja tällaisiahan on ihan jonoksi asti. Noita viestejäkin kun katsoo "onko tänään urheilu vai bisnespäivä?", nagasakiisland sähköpostit sun muuta niin en ainakaan itse epäile etteikö ne mällit olisi Aarnion siellä tuolilla. Mutta niinkuin sanottu, jokainen arvioikoon itse.
Henkilökohtainen mielipide, mutta minusta on vähintäänkin asenteellista tai naivia edes väittää että jokin tuossa olisi normaalia tietolähdetoimintaa, tai etenkään normaalia poliisitoimintaa.. Demokratian ongelmia