https://www.youtube.com/watch?v=WN2Erbbpk8g
terv ''Frankenstein''
(PS, en ole itse katsonut videota, tai no, tunnustan, että 10 sekuntia alusta katsoin, juu.
Minähän katselen vain kissavideoita, oravia ja lintuja
Kiitos vaan viestistäsi Tara! Valitettavasti en pystynyt katsomaan videoterveisiäsi, koska se olisi vaatinut jonkin sortin sisään kirjautumisen järjestelmään.Tara kirjoitti:Sain tämmöisen toivomuksen, että laittaisin tänne Hejacissa sanottua ketjuun videoterveisiä Pienelle liekille:
terv ''Frankenstein''
(PS, en ole itse katsonut videota, tai no, tunnustan, että 10 sekuntia alusta katsoin, juu.
Minähän katselen vain kissavideoita, oravia ja lintuja)
Tähän ei tarvitse mitään kirjautumisia. Ota tuoli allesi. On muuten aikamoinen kissavideo, sama kuin edellä ...Pieni liekki kirjoitti:Kiitos vaan viestistäsi Tara! Valitettavasti en pystynyt katsomaan videoterveisiäsi, koska se olisi vaatinut jonkin sortin sisään kirjautumisen järjestelmään.Tara kirjoitti:Sain tämmöisen toivomuksen, että laittaisin tänne Hejacissa sanottua ketjuun videoterveisiä Pienelle liekille:
terv ''Frankenstein''
Minähän katselen vain kissavideoita, oravia ja lintuja)
Minäkin tykkään katsella eläinvideoita, mutta tykkään myös katsella livenä kissoja, oravia ja lintuja. Eilen oli hauska tilanne, kun ADHD-kissamme pomppasi pianon päälle haistelemaan ja maistelemaan viime viikonlopun juhlista peräisin olleita kukkasia. Tuli kyllä itselle hieman kiire, että ehdin napata maljakosta kiinni. Olen jo vuosia epäillyt, että tämä kissa oli edellisessä elämässään puutarhuri, sillä niin kovin se kukkia rakastaa.
Oliko tuo joku Frankien lähettämä tervehdys vai mikä? Sori, kun olen vähän tyhmä, mutta en ymmärtänyt jutun pointtia enkä tainnut nähdä videopätkässä kissaakaan. Kiitos vaan, jos valaisette ihan sanallisesti, mitä halusitte minulle viestittää, sillä muuten meni kyllä esitys ainakin minun osaltani hukkaan.Tara kirjoitti: Tähän ei tarvitse mitään kirjautumisia. Ota tuoli allesi. On muuten aikamoinen kissavideo, sama kuin edellä ...
https://www.youtube.com/watch?v=T2P-NOVYnz8&app=desktop
eli terveisiä ''Frankenstainilta''
-----------------------------------------------------------Tara kirjoitti:
Tähän ei tarvitse mitään kirjautumisia. Ota tuoli allesi. On muuten aikamoinen kissavideo, sama kuin edellä ...
https://www.youtube.com/watch?v=T2P-NOVYnz8&app=desktop
eli terveisiä ''Frankenstainilta''
So?Pieni liekki kirjoitti:"Rikos ei ole siihen syyllistyneen yksityisasia. Yksityiselämään kuuluva oikeus elää rauhassa kuuluu kuitenkin lähtökohtaisesti myös rikoksesta rangaistukseen tuomitulle henkilölle. Rikokseen syyllistymistä ja siitä rangaistukseen tuomitsemista koskeva tieto kuuluu henkilötietolain mukaan niin sanottuihin arkaluonteisiin henkilötietoihin (KKO 2005:136)."
Tasapuolisuuden nimissä voisit sitten elämöidä omalla nimelläsi sen sijaan, että huutelet mahdollisia asiattomuuksiasi ja valheitasi nimimerkin takaa.kerroush kirjoitti:So?Pieni liekki kirjoitti:"Rikos ei ole siihen syyllistyneen yksityisasia. Yksityiselämään kuuluva oikeus elää rauhassa kuuluu kuitenkin lähtökohtaisesti myös rikoksesta rangaistukseen tuomitulle henkilölle. Rikokseen syyllistymistä ja siitä rangaistukseen tuomitsemista koskeva tieto kuuluu henkilötietolain mukaan niin sanottuihin arkaluonteisiin henkilötietoihin (KKO 2005:136)."
Niin kauan kuin Auer ei itse käytä oikeuttaan elää rauhassa, vaan elämöi blogissaan kuin heikkopäinen, niin en näe, että muillakaan olisi velvollisuutta olla asiasta hiljaa.
Puhumattakaan tämän palstan lahkolaisidiooteista, jotka sotkevat mukaan täysin syyttömiä henkilöitä, joiden nimiä en tässä mainitse.
Millä yksinoikeudella sinä, kerroush, puutut itse toisten kirjoittajien asioihin? Kysynpä vaan. Jos olet seurannut kirjoituksiani, niin tiedät, että excel-taulukkoni sisältää ainoastaan nimimerkkejä, jotka olen jaotellut "annelisteihin" ja "anti-annelisteihin". Ainoastaan pari nimimerkkiä on sellaista, joita en ole pystynyt jaottelemaan Annelin puolustajiin tai hänen syyllistäjiinsä.kerroush kirjoitti:Sinulla, Pieni liekki, ei ole oikeutta puuttua muiden kirjoittajien asioihin, joten pidä sinä turpasi kiinni. Mene sinä täyttelemään sitä laitonta henkilörekisteriexcelliäsi. Siitäkin voisi muutaman tutkintapyynnön tehdä.
Ja, toisin kuin sinä (Auerin kunnianloukkauksen suhteen) kaikki rekisterissä olevat ovat asianosaisia. Joten jopa minä voin muiden muassa tehdä asiasta tutkintapyynnön!
Sisälukutaitosi ei todellakaan ole paras mahdollinen. Minä pyysin selvittämään, onko mainitsemani päätös lainvoimainen vai ei, eli onko siitä valitettu eteenpäin vai ei. Minulla kyseinen päätös jo on, koska ajattelin sen sisältävän opettavaista tietoa, mitä se sisältääkin. Jos aiot sen oman tutkintapyyntösi tehdä, niin suosittelen lukaisemaan ensin tuon aiemmin vinkkaamani päätöksen läpi.kerroush kirjoitti: PS.
Ei täällä kukaan rupee sulle päätöksiä hakemaan. Hae itse jos osaat. Paitsi, että sekin on turhaa, et kuitenkaan ymmärrä niitä. Se on niin monta kertaa nähty.
Tällä palstalla! Omalla nimellä? Mitä valheita?Pieni liekki kirjoitti:Tasapuolisuuden nimissä voisit sitten elämöidä omalla nimelläsi sen sijaan, että huutelet mahdollisia asiattomuuksiasi ja valheitasi nimimerkin takaa.
Pieni liekki kirjoitti:Millä yksinoikeudella sinä, kerroush, puutut itse toisten kirjoittajien asioihin?
Kysy ihmeessä.Pieni liekki kirjoitti:Kysynpä vaan.
Hyvä kun myönnät. Mikä se Excelin teelmyksesi sitten on?Pieni liekki kirjoitti:Jos olet seurannut kirjoituksiani, niin tiedät, että excel-taulukkoni sisältää ainoastaan nimimerkkejä, jotka olen jaotellut "annelisteihin" ja "anti-annelisteihin". Ainoastaan pari nimimerkkiä on sellaista, joita en ole pystynyt jaottelemaan Annelin puolustajiin tai hänen syyllistäjiinsä.
Miksi se sinua kiinnostaa?Pieni liekki kirjoitti:Toivon muuten, että teet tuon uhkaamasi tutkintapyynnön, koska haluan nähdä, lähteekö poliisi sitä tutkimaan.
Ahaa, nyt mä keksin. Sä oot itte tehnyt tutkintapyynnön. Sitä ei lähtenyt poliisi tutkimaan. Sorry, aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta.Pieni liekki kirjoitti:Jos nimittäin lähtee, niin saan vedettyä siitä muutamat johtopäätökset. Minulle itselleni on valitettavasti päässyt muodostumaan se käsitys, että ainakin Lounais-Suomen poliisi on haluton tutkimaan Auer-keissiin liittyviä tutkintapyyntöjä.
Eikö. Mistäs sen tiedät?Pieni liekki kirjoitti:Sisälukutaitosi ei todellakaan ole paras mahdollinen.
Pieni liekki kirjoitti:Minä pyysin selvittämään, onko mainitsemani päätös lainvoimainen vai ei, eli onko siitä valitettu eteenpäin vai ei.
Et sitten sitäkään tainnut ymmärtää.Pieni liekki kirjoitti:Minulla kyseinen päätös jo on, koska ajattelin sen sisältävän opettavaista tietoa, mitä se sisältääkin.
Miksi?Pieni liekki kirjoitti:Jos aiot sen oman tutkintapyyntösi tehdä, niin suosittelen lukaisemaan ensin tuon aiemmin vinkkaamani päätöksen läpi.
Luetun ymmärtäminen on vaikeaa ja vielä vaikeampaa on laittaa se oikeaan kontekstiin. Jos tarkemmin jaksaisit tutustua asioihin, olisit huomannut, että allekirjoitukseni on nihlistin tekstiä tästä viestistään: http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?p=738253#p738253 . Se sininen nihlist on linkki tuohon viestiin. En olisi uskonut, että tällaisia itsestään selvyyksiä pitää opettaa täällä pitkään kirjoittaneelle. Mutta jokainen kykyjensä mukaan. Yritäpä uudelleen.Xerxes kirjoitti:Huom! "hejacilaiset" ja muutkin asiasta kiinnostuneet! Liian vähän huomioitu todiste! ......... "kerroush" kirjoittaa edellä: "..... alat rehellisesti tutkimaan tätä asiaa ja lopettaa turhan paskanjauhannan ..... ". Tuo toive on hyvä osoittaa nimenomaan hejacin väelle!
"... siinä ei ole voitu todeta merkkejä päälle äänityksistä!" on erittäinkin paljon eri asia kuin kirjoittaa "... siinä ei ollut merkkejä päälle äänityksistä!"Xerxes kirjoitti:FBI:n spesialistit ovat tutkineet tuon hätäkeskusäänitteen ja todenneet, että siinä ei ole voitu todeta merkkejä päälle äänityksistä!
Kumma juttu, mutta taisi tuo nimimerkkisi varastanut henkilö kirjoittaa Hejacissa aikalailla samanlaisella tyylillä kuin mitä nyt itse tuossa edellä olevassa viestissäsi kirjoitat. Harmi, etten itse imuroinut talteen niitä Hejaciin suollettuja törkyviestejä, koska olisin toimittanut ne edelleen poliisille. Minusta Hejacin ylläpito toimi kyllä tässä tapauksessa asiallisesti, että poisti viestit, jotka sisälsivät minuun kohdistettujen törkeyksien lisäksi myös syyttömiin lapsiin kohdistettuja asiattomuuksia.WalkingDisaster kirjoitti:Joku tainnut "lainata" nikkiäni Hejacissa. Ei niin kiva juttu. Mutta sanottakoon nyt tässä, että se on joku aivan muu ja ilmeisen sairas tyyppi.
Annelistit: pitäkää paskanne, mutta unohtakaa lahkonne ja menkää hoitoon.
kerroush kirjoitti:"... siinä ei ole voitu todeta merkkejä päälle äänityksistä!" on erittäinkin paljon eri asia kuin kirjoittaa "... siinä ei ollut merkkejä päälle äänityksistä!"Xerxes kirjoitti:FBI:n spesialistit ovat tutkineet tuon hätäkeskusäänitteen ja todenneet, että siinä ei ole voitu todeta merkkejä päälle äänityksistä!
Se luetun ymmärtäminen, se luetun ymmärtäminen.