Päivi Heikinheimo, 49 vuotta Helsinki 31.12.2015-2.1.2016
-
Neitisalapoliisi
- Scooby-Doo
Re: Päivi Heikinheimo, 49 vuotta Helsinki 31.12.2015-2.1.201
Paikallisilla todella vähän tietoa, tiedän alueella asuvia ja jopa maanomistajan jonka metsässä Päivi löytyi.
Kuten aikaisemmin kerroin niin torstaina helikopteri kiersi Bölevuorelta Nikkilään useita kertoja erittäin matalalla. Aivan kuten jotakuta olisi etsitty.
Sipoossa jos missä juorut liikkuvat, toki jos niin nekään eivät 100% pidä paikkansa. Kukaan ei tiedä sen enempää kun että poliisi kävi alueella perjantaina ja myöhemmin alueelle kurvasi ruumisauto.
Kuten aikaisemmin kerroin niin torstaina helikopteri kiersi Bölevuorelta Nikkilään useita kertoja erittäin matalalla. Aivan kuten jotakuta olisi etsitty.
Sipoossa jos missä juorut liikkuvat, toki jos niin nekään eivät 100% pidä paikkansa. Kukaan ei tiedä sen enempää kun että poliisi kävi alueella perjantaina ja myöhemmin alueelle kurvasi ruumisauto.
-
ktaina
- Adrian Monk
Omaisetkin voi haluta että tästä ei kerrota mitään sen tarkemmin julkisuuteen kun ei epäillä rikosta.
- Marjatta58
- Hercule Poirotin viikset
Ei ole edes omaisten halusta kiinni. Laissa kuolemansyyn selvittämisestä on viidennen luvun 15 §:ssä selvästi sanottu "Kuolemansyyn selvittämistä koskevat asiakirjat ovat salassapidettäviä.".ktaina kirjoitti:Omaisetkin voi haluta että tästä ei kerrota mitään sen tarkemmin julkisuuteen kun ei epäillä rikosta.
Kuolemansyystä ette tule ikinä kuulemaan mitään viranomaisilta.
- Marjatta58
- Hercule Poirotin viikset
Sinä olet täysi nolla etkä varmasti tiedä mistään mitään. Se on kyllä kirjoituksistasi jo ajat sitten havaittu. Tämänkin forumin taso nousee huimasti kunhan pysyttelet poissa täältä.Ihraponnari kirjoitti:
uskomatonta porukkaa.todellaki.tällasten marjattojen ja ellien kommenttien jälkee onki hyvä poistua keskustelust.valitettavast mulla on enempi tietoo täst ku teil.mitää syyt jakaa sitä ei ole tkällasten jälkee.hyvää kesää
Miksi hermostuit, Marjatta58? Voihan sitä tietoa Ihraponnarilla ollakin esim. siitä, mitä huhuja liikkuu. Huhut eivät ole välttämättä tosia.Marjatta58 kirjoitti:Sinä olet täysi nolla etkä varmasti tiedä mistään mitään. Se on kyllä kirjoituksistasi jo ajat sitten havaittu. Tämänkin forumin taso nousee huimasti kunhan pysyttelet poissa täältä.Ihraponnari kirjoitti:
uskomatonta porukkaa.todellaki.tällasten marjattojen ja ellien kommenttien jälkee onki hyvä poistua keskustelust.valitettavast mulla on enempi tietoo täst ku teil.mitää syyt jakaa sitä ei ole tkällasten jälkee.hyvää kesää
-
ktaina
- Adrian Monk
Alkaa Marjatan kommentit kuulua tuonne lautamiesosioon!!!!
-
ktaina
- Adrian Monk
Tämä sama ihminen muuten kyselee että olivat jättäneet postia poliisille koska olivat tehneet havainnon samaisesta henkilöstä nikkilän alueella mutta eivät saaneet vastausta,ihmettelee vaan että kiinostaako poliisia ollenkaan.tosin ei kai ne poliisit mitään vastaile oli vielä soittanut erikseen näköhavainnosta.ktaina kirjoitti:Eräs tuolla kadonneen etsinnässä kyseeleekin että oliko aikanaan edes iso etsintä kun paikannus oli juuri tuonne risteykseen.
Itseasiassa Poliisin tiedotteessa ei luvattu tiedottaa enää mitään.
15.04.2016Helsinki
Tammikuun alussa kadonnut Päivi Heikinheimo on löytynyt kuolleena Sipoon Nikkilän seudulta tänään. Asiassa ei epäillä rikosta. Helsingin poliisi jatkaa tapauksen tutkintaa kuolemansyyn selvittämisenä.
http://www.poliisi.fi/tietoa_poliisista ... ynyt_46505
Se käsitys lupauksesta oli Hesarin jutussa, jossa sanottiin Poliisin luvanneen tiedottaa lisää.
http://www.hs.fi/kaupunki/a1460697242572
15.04.2016Helsinki
Tammikuun alussa kadonnut Päivi Heikinheimo on löytynyt kuolleena Sipoon Nikkilän seudulta tänään. Asiassa ei epäillä rikosta. Helsingin poliisi jatkaa tapauksen tutkintaa kuolemansyyn selvittämisenä.
http://www.poliisi.fi/tietoa_poliisista ... ynyt_46505
Se käsitys lupauksesta oli Hesarin jutussa, jossa sanottiin Poliisin luvanneen tiedottaa lisää.
http://www.hs.fi/kaupunki/a1460697242572
Tuli käytyä siellä löytöpaikalla nyt tässä ja onnettomuus-skenaarioon itsekin sitten käännyttävä kai on. Tuo kallio, mikä juurelta Päivi oli ilm.löytynyt(eristysnauhan pätkä ja kukkia maassa), oli pehmeä sammaleinen ja erittäin liukas kulkea. Sammaleet lähtivät liukkaasti alta, alas päin toplatessa, joten alas asti ei olisi päässyt ilman suurta vaaraa kaatumisesta. Uskoisin, että Päivi on liukastunut alas kalliota pitkin, ehkä päänsä kohtalokkaasti lyöden tms. Kalliolla oli katkennut pieni kuusen alku, mikä oli revitty juurineen maasta, ehkäpä juuri jonkun liukastuneen toimesta? Myös yhdessä männyssä alempana oli tuoreilta näyttäviä oksien katkoskohtia. Nämä ovat voineet katketa samalla, kun on kieritty alas? No voihan siellä olla kuka vaan kaatuillut ja liukastellut mutta Päivi voisi olla myös mahdollinen? Päivi on saattanut olla oikomassa kohti Nikkilää ja ehkei sitten malttanut etsiä loivempaa reittiä alas öljytielle?
How do you hold a moonbeam in your hand?
-The Sound Of Music - Maria (The Nuns)-
-The Sound Of Music - Maria (The Nuns)-
-
TiiaStiina
- Vic Mackey
Tämäpä oli kiinnostavaa tietoa. Juuri noin on voinut käydä. Päävamma vienyt hengen.
Tuo poepporoon esille tuoma mahdollisuus on kyllä varteenotettava. Noin siinä on voinut käydä. Päivillä kun oli vielä niitä kantamuksiakin mukanaan.
Mua ihmetyttää vieläkin, mikä Päivin motiivi oli haahuilla tuolla metsässä. Ei ulkoilureittiä, ei kävely- eikä pyörätietä lähellä.
Itse asun about Sipoon kokoisessa kunnassa ja liikun paljon metsissä, sekä tutuissa- että vieraissa. Kerään sieniä ja marjoja, mutta joskus vaan kävelen. Mietiskelen, nautin kelistä, luonnon monimuotoisuudesta jne.. Mutta liikun siis kunnon metsissä. Tai vaihtoehtoisesti kävelyteillä. Tienpientareilla, pelloilla ym. näen lähinnä pullonkerääjiä tai paikallisia, jotka tietävät vaikkapa pellon keskellä kulkevan kuivan ojan, jota pitkin pääsee sen ja sen metsän reunaan, josta pystyy oikaisemaan tietyllä tavalla paikkaan X, josta taas pääsee kävelytielle tms..
Mut jotenkin tuo Päivin reittivalita hämmästyttää. Mistä oli tulossa ja minne menossa? Ja mihinkähän vuorokauden aikaan, kenteis?
Itse asun about Sipoon kokoisessa kunnassa ja liikun paljon metsissä, sekä tutuissa- että vieraissa. Kerään sieniä ja marjoja, mutta joskus vaan kävelen. Mietiskelen, nautin kelistä, luonnon monimuotoisuudesta jne.. Mutta liikun siis kunnon metsissä. Tai vaihtoehtoisesti kävelyteillä. Tienpientareilla, pelloilla ym. näen lähinnä pullonkerääjiä tai paikallisia, jotka tietävät vaikkapa pellon keskellä kulkevan kuivan ojan, jota pitkin pääsee sen ja sen metsän reunaan, josta pystyy oikaisemaan tietyllä tavalla paikkaan X, josta taas pääsee kävelytielle tms..
Mut jotenkin tuo Päivin reittivalita hämmästyttää. Mistä oli tulossa ja minne menossa? Ja mihinkähän vuorokauden aikaan, kenteis?
Minä olen myös alusta asti kaavaillut, että Päivin profiilin mukaista olisi, että hän olisi vakavasti loukkaantunut ulkoillessaan ja menehtynyt maastoon. Mutta jokin tuossa löytöpaikassa ei täsmää. Jos Martinlaakson havainnot olisivat pitäneet paikkaansa hän olisi ollut menossa takaisin kotiin mutta nyt kuitenkin oudossa paikassa ja väärällä puolella kalliota. Vai olisiko hän loukkaantunut jo menomatkalla ja elänyt loukkaantuneena muutaman päivän niin, että ruumiinlämpö olisi suojannut puhelimen akkua mutta hän ei kyennyt kuitenkaan soittamaan apua? Joka tapauksessa turhan ristiriitaisia faktoja kumpaankaan vaihtoehtoon.
(Tummennus minun)Roly kirjoitti:Minä olen myös alusta asti kaavaillut, että Päivin profiilin mukaista olisi, että hän olisi vakavasti loukkaantunut ulkoillessaan ja menehtynyt maastoon. Mutta jokin tuossa löytöpaikassa ei täsmää. Jos Martinlaakson havainnot olisivat pitäneet paikkaansa hän olisi ollut menossa takaisin kotiin mutta nyt kuitenkin oudossa paikassa ja väärällä puolella kalliota. Vai olisiko hän loukkaantunut jo menomatkalla ja elänyt loukkaantuneena muutaman päivän niin, että ruumiinlämpö olisi suojannut puhelimen akkua mutta hän ei kyennyt kuitenkaan soittamaan apua? Joka tapauksessa turhan ristiriitaisia faktoja kumpaankaan vaihtoehtoon.
Pahoittelen tietämättömyyttäni mutta onko Päivi jossain vaiheessa yhdistetty vielä Martinlaaksoonkin?! Olen kyllä seurannut tapausta jonkin verran mutta tuo on minulta mennyt aivan ohitse...
Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä
gou övei, gou övei juu agli hipi, juu smel of narkotiks
gou övei, gou övei juu agli hipi, juu smel of narkotiks
-
Neitisalapoliisi
- Scooby-Doo
Tay77 kirjoitti:(Tummennus minun)Roly kirjoitti:Minä olen myös alusta asti kaavaillut, että Päivin profiilin mukaista olisi, että hän olisi vakavasti loukkaantunut ulkoillessaan ja menehtynyt maastoon. Mutta jokin tuossa löytöpaikassa ei täsmää. Jos Martinlaakson havainnot olisivat pitäneet paikkaansa hän olisi ollut menossa takaisin kotiin mutta nyt kuitenkin oudossa paikassa ja väärällä puolella kalliota. Vai olisiko hän loukkaantunut jo menomatkalla ja elänyt loukkaantuneena muutaman päivän niin, että ruumiinlämpö olisi suojannut puhelimen akkua mutta hän ei kyennyt kuitenkaan soittamaan apua? Joka tapauksessa turhan ristiriitaisia faktoja kumpaankaan vaihtoehtoon.
Pahoittelen tietämättömyyttäni mutta onko Päivi jossain vaiheessa yhdistetty vielä Martinlaaksoonkin?! Olen kyllä seurannut tapausta jonkin verran mutta tuo on minulta mennyt aivan ohitse...
Se on MARTINKYLÄ