Päivi Heikinheimo, 49 vuotta Helsinki 31.12.2015-2.1.2016

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Neitisalapoliisi
Scooby-Doo

Re: Päivi Heikinheimo, 49 vuotta Helsinki 31.12.2015-2.1.201

Viesti Kirjoittaja Neitisalapoliisi »

Paikallisilla todella vähän tietoa, tiedän alueella asuvia ja jopa maanomistajan jonka metsässä Päivi löytyi.
Kuten aikaisemmin kerroin niin torstaina helikopteri kiersi Bölevuorelta Nikkilään useita kertoja erittäin matalalla. Aivan kuten jotakuta olisi etsitty.

Sipoossa jos missä juorut liikkuvat, toki jos niin nekään eivät 100% pidä paikkansa. Kukaan ei tiedä sen enempää kun että poliisi kävi alueella perjantaina ja myöhemmin alueelle kurvasi ruumisauto.
ktaina
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja ktaina »

Omaisetkin voi haluta että tästä ei kerrota mitään sen tarkemmin julkisuuteen kun ei epäillä rikosta.
Marjatta58
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Marjatta58 »

ktaina kirjoitti:Omaisetkin voi haluta että tästä ei kerrota mitään sen tarkemmin julkisuuteen kun ei epäillä rikosta.
Ei ole edes omaisten halusta kiinni. Laissa kuolemansyyn selvittämisestä on viidennen luvun 15 §:ssä selvästi sanottu "Kuolemansyyn selvittämistä koskevat asiakirjat ovat salassapidettäviä.".

Kuolemansyystä ette tule ikinä kuulemaan mitään viranomaisilta.
Marjatta58
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Marjatta58 »

Ihraponnari kirjoitti:

uskomatonta porukkaa.todellaki.tällasten marjattojen ja ellien kommenttien jälkee onki hyvä poistua keskustelust.valitettavast mulla on enempi tietoo täst ku teil.mitää syyt jakaa sitä ei ole tkällasten jälkee.hyvää kesää
Sinä olet täysi nolla etkä varmasti tiedä mistään mitään. Se on kyllä kirjoituksistasi jo ajat sitten havaittu. Tämänkin forumin taso nousee huimasti kunhan pysyttelet poissa täältä.
Betonipuu
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Betonipuu »

Marjatta58 kirjoitti:
Ihraponnari kirjoitti:

uskomatonta porukkaa.todellaki.tällasten marjattojen ja ellien kommenttien jälkee onki hyvä poistua keskustelust.valitettavast mulla on enempi tietoo täst ku teil.mitää syyt jakaa sitä ei ole tkällasten jälkee.hyvää kesää
Sinä olet täysi nolla etkä varmasti tiedä mistään mitään. Se on kyllä kirjoituksistasi jo ajat sitten havaittu. Tämänkin forumin taso nousee huimasti kunhan pysyttelet poissa täältä.
Miksi hermostuit, Marjatta58? Voihan sitä tietoa Ihraponnarilla ollakin esim. siitä, mitä huhuja liikkuu. Huhut eivät ole välttämättä tosia.
ktaina
Adrian Monk

Alkaa Marjatan kommentit kuulua tuonne lautamiesosioon!!!!
ktaina
Adrian Monk

ktaina kirjoitti:Eräs tuolla kadonneen etsinnässä kyseeleekin että oliko aikanaan edes iso etsintä kun paikannus oli juuri tuonne risteykseen.
Tämä sama ihminen muuten kyselee että olivat jättäneet postia poliisille koska olivat tehneet havainnon samaisesta henkilöstä nikkilän alueella mutta eivät saaneet vastausta,ihmettelee vaan että kiinostaako poliisia ollenkaan.tosin ei kai ne poliisit mitään vastaile oli vielä soittanut erikseen näköhavainnosta.
Betonipuu
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Betonipuu »

Itseasiassa Poliisin tiedotteessa ei luvattu tiedottaa enää mitään.
15.04.2016Helsinki
Tammikuun alussa kadonnut Päivi Heikinheimo on löytynyt kuolleena Sipoon Nikkilän seudulta tänään. Asiassa ei epäillä rikosta. Helsingin poliisi jatkaa tapauksen tutkintaa kuolemansyyn selvittämisenä.
http://www.poliisi.fi/tietoa_poliisista ... ynyt_46505

Se käsitys lupauksesta oli Hesarin jutussa, jossa sanottiin Poliisin luvanneen tiedottaa lisää.
http://www.hs.fi/kaupunki/a1460697242572
poepporoo
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja poepporoo »

Tuli käytyä siellä löytöpaikalla nyt tässä ja onnettomuus-skenaarioon itsekin sitten käännyttävä kai on. Tuo kallio, mikä juurelta Päivi oli ilm.löytynyt(eristysnauhan pätkä ja kukkia maassa), oli pehmeä sammaleinen ja erittäin liukas kulkea. Sammaleet lähtivät liukkaasti alta, alas päin toplatessa, joten alas asti ei olisi päässyt ilman suurta vaaraa kaatumisesta. Uskoisin, että Päivi on liukastunut alas kalliota pitkin, ehkä päänsä kohtalokkaasti lyöden tms. Kalliolla oli katkennut pieni kuusen alku, mikä oli revitty juurineen maasta, ehkäpä juuri jonkun liukastuneen toimesta? Myös yhdessä männyssä alempana oli tuoreilta näyttäviä oksien katkoskohtia. Nämä ovat voineet katketa samalla, kun on kieritty alas? No voihan siellä olla kuka vaan kaatuillut ja liukastellut mutta Päivi voisi olla myös mahdollinen? Päivi on saattanut olla oikomassa kohti Nikkilää ja ehkei sitten malttanut etsiä loivempaa reittiä alas öljytielle?
How do you hold a moonbeam in your hand?

-The Sound Of Music - Maria (The Nuns)-
TiiaStiina
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja TiiaStiina »

Tämäpä oli kiinnostavaa tietoa. Juuri noin on voinut käydä. Päävamma vienyt hengen.
Ailar
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Tuo poepporoon esille tuoma mahdollisuus on kyllä varteenotettava. Noin siinä on voinut käydä. Päivillä kun oli vielä niitä kantamuksiakin mukanaan.
Anasta
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Anasta »

Mua ihmetyttää vieläkin, mikä Päivin motiivi oli haahuilla tuolla metsässä. Ei ulkoilureittiä, ei kävely- eikä pyörätietä lähellä.
Itse asun about Sipoon kokoisessa kunnassa ja liikun paljon metsissä, sekä tutuissa- että vieraissa. Kerään sieniä ja marjoja, mutta joskus vaan kävelen. Mietiskelen, nautin kelistä, luonnon monimuotoisuudesta jne.. Mutta liikun siis kunnon metsissä. Tai vaihtoehtoisesti kävelyteillä. Tienpientareilla, pelloilla ym. näen lähinnä pullonkerääjiä tai paikallisia, jotka tietävät vaikkapa pellon keskellä kulkevan kuivan ojan, jota pitkin pääsee sen ja sen metsän reunaan, josta pystyy oikaisemaan tietyllä tavalla paikkaan X, josta taas pääsee kävelytielle tms..
Mut jotenkin tuo Päivin reittivalita hämmästyttää. Mistä oli tulossa ja minne menossa? Ja mihinkähän vuorokauden aikaan, kenteis?
Roly
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja Roly »

Minä olen myös alusta asti kaavaillut, että Päivin profiilin mukaista olisi, että hän olisi vakavasti loukkaantunut ulkoillessaan ja menehtynyt maastoon. Mutta jokin tuossa löytöpaikassa ei täsmää. Jos Martinlaakson havainnot olisivat pitäneet paikkaansa hän olisi ollut menossa takaisin kotiin mutta nyt kuitenkin oudossa paikassa ja väärällä puolella kalliota. Vai olisiko hän loukkaantunut jo menomatkalla ja elänyt loukkaantuneena muutaman päivän niin, että ruumiinlämpö olisi suojannut puhelimen akkua mutta hän ei kyennyt kuitenkaan soittamaan apua? Joka tapauksessa turhan ristiriitaisia faktoja kumpaankaan vaihtoehtoon.
Tay77
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Tay77 »

Roly kirjoitti:Minä olen myös alusta asti kaavaillut, että Päivin profiilin mukaista olisi, että hän olisi vakavasti loukkaantunut ulkoillessaan ja menehtynyt maastoon. Mutta jokin tuossa löytöpaikassa ei täsmää. Jos Martinlaakson havainnot olisivat pitäneet paikkaansa hän olisi ollut menossa takaisin kotiin mutta nyt kuitenkin oudossa paikassa ja väärällä puolella kalliota. Vai olisiko hän loukkaantunut jo menomatkalla ja elänyt loukkaantuneena muutaman päivän niin, että ruumiinlämpö olisi suojannut puhelimen akkua mutta hän ei kyennyt kuitenkaan soittamaan apua? Joka tapauksessa turhan ristiriitaisia faktoja kumpaankaan vaihtoehtoon.
(Tummennus minun)
Pahoittelen tietämättömyyttäni mutta onko Päivi jossain vaiheessa yhdistetty vielä Martinlaaksoonkin?! Olen kyllä seurannut tapausta jonkin verran mutta tuo on minulta mennyt aivan ohitse...
Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

gou övei, gou övei juu agli hipi, juu smel of narkotiks
Neitisalapoliisi
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja Neitisalapoliisi »

Tay77 kirjoitti:
Roly kirjoitti:Minä olen myös alusta asti kaavaillut, että Päivin profiilin mukaista olisi, että hän olisi vakavasti loukkaantunut ulkoillessaan ja menehtynyt maastoon. Mutta jokin tuossa löytöpaikassa ei täsmää. Jos Martinlaakson havainnot olisivat pitäneet paikkaansa hän olisi ollut menossa takaisin kotiin mutta nyt kuitenkin oudossa paikassa ja väärällä puolella kalliota. Vai olisiko hän loukkaantunut jo menomatkalla ja elänyt loukkaantuneena muutaman päivän niin, että ruumiinlämpö olisi suojannut puhelimen akkua mutta hän ei kyennyt kuitenkaan soittamaan apua? Joka tapauksessa turhan ristiriitaisia faktoja kumpaankaan vaihtoehtoon.
(Tummennus minun)
Pahoittelen tietämättömyyttäni mutta onko Päivi jossain vaiheessa yhdistetty vielä Martinlaaksoonkin?! Olen kyllä seurannut tapausta jonkin verran mutta tuo on minulta mennyt aivan ohitse...

Se on MARTINKYLÄ ;)
Vastaa Viestiin