Gladys kirjoitti:Pääsin vasta nyt lukemaan kotimaan uutisia ja olen syvästi järkyttynyt tästä tapauksesta.
En ymmärrä mitä täytyy tapahtua, että poika a) päätyy tuollaiseen paikkaan ja b) kuolee sinne tuolla tavalla c) päivänä, joka on kaikkien koululaisten juhlapäivä. Koulu on ohi ja kesä edessä. Ja d) miksi pyörä löytyy ihan toisaalta.
Todella vaikeita tällaiset tapaukset

Surullistahan tämä on, ja tällaisten asioiden takia ihmiset uskovat mm. taruolentoihin. Koska pelkäävät yhtä maailman luonnollisinta asiaa, kuten syntymä. Eli kuolemaa, joka on nykyään tabu. Ihmiset luulevat olevansa yhä enenevissä määrin kuolemattomia, eivätkä halua tunnustaa olevansa eläimiä nisäkkäiden joukossa.
Eihän se ihmeellistä ole, että se sattui juuri kesäloman alkamisen "kunniaksi". Silloin nuoriso oletettavasti ottaa "ilon irti", ja osalla se kääntyy juuri tuohon meininkiin, kuten itsellänikin aikoinaan, että tulin aggressiiviseksi, itsetuhoiseksi, vittuilin muille jne. En väitä, että näin on juuri tämä yksilö toiminut, mutta mm. tappelu-/riitahuhut tukevat tätä teoriaa, että tyypille ei viina sovi ja, että kyseinen liuotin on ollut voimakas tekijä tähän kuolemaan. Sama tulee myös viestiin "amiksen pihalta". Minusta käytös on todela epävakaata. Lähetin nimittäin itsekin angstiviestejä teininä kavereille ja hakkasin rystysiä sen jälkeen lumihankeen, seiniin, meinasin mennä kaatelemaan hautakiviä, ja paljon pahempiakin asioita kävi mielessä. Onneksi en tehnyt mitään kauhean tyhmää, vaikka omaisuutta tuhosinkin jonkun verran ryyppyvuosinani.
Ainoa mitä itsekin ihmettelen on polkupyörä ja sen siirtyminen kauas (toki hän on voinut itse sen pyörän jättää helvetin kuuseen, ja lähteä kävelemään ihan random reiteilleen. Itse menin pelkästä alkoholista sekaisin totaalisesti koko kymmenen vuoden ryyppyurani aikana. Se oli aine, joka ei itselleni sopinut, heittäkää nyt ne huumespekut roskikseen, kun ette selvästikään tiedä, että alkoholi on käytännössä se huume, millä kuuppa menee oikeasti sekaisin, ja herätään aamulla ilman housuja perse kipeänä rahattomana Pietarin torilla). Huumeille on se oma ketjunsa myös, kuten politiikalle jne. Minullekin tultiin siitä joskus ruikuttamaan jossakin ketjussa, kun kirjoitin SSRI-lääkkeiden vaaroista.
Pyörästä lisää; jos itse löytäisin lukitsemattoman pyörän (hyvän sellaisen), niin totta kai varastaisin sen, jos ei olisi kukaan näkemässä. Yksi elämä, joten tilaisuudet kannattaa käyttää. Jotkut jopa sanovat, että olen moraaliton, vaikka kuulun juuri niihin ihmisiin, jotka eivät ole FB:ssä huutamassa minä, minä, minä, kun jotakin sattuu, tai tapahtuu. En kuvaile ihmisiä kännykällä jos makaavat sairauskohtauksissaan, vaan menen auttamaan. Silti "varastan", jos löytäisin vaikka kirjeen maasta, jossa olisi 10,000€. Tilaisuus tekee varkaan, ja jotkut teistä ainakin tietävät sen, että eliitissä etenkin kleptomania on sangen yleistä. Silloin tällöin osa teistä on lukenut uutisia todella varakkaista ja rikkaista miljonääreistä (esim. jokin "tärkeä" ministeri), jotka ovat jääneet kiinni myymälävarkaudesta. Nyt en puhu romaneista, vaikka mesellä ajelevatkin. Toki hekin osaavat tämän kleptomanian, koska se tulee heille äidinmaidossa kätevästi omaan vereensä.
Ärrkeleellä on tosiaan näköjään joku vihervasemmistosuvakkifetissi. Homofobiaakin lienee sinulla. He usein toivovat esim. "suvakkinaisien" joutuvan seksuaalirikoksen uhriksi, usein joukkoraiskatuiksi. Minusta se on aika homoeroottista ajattelua (ajatellaan naista, jota kymmenen miestä nussii). Kaapista kannattaa tulla ulos, niin on mukavampaa, kuten mainitsin, meillä on vain yksi elämä.
Itse olen poliittisilta näkemyksiltäni vihervasemmistoa eniten suosiva, silti keksisin paremmat lopetuskeinot ja rangaistukset rikollisille, kuin yksikään teistä persuista. Ja kuten joku totesi jossakin, niin eiköhän tuomarit ja muut "korkea-arvoiset" nimenomaan koostu "eliitin" palvojista. Mielestäni vihervassarit eivät kuulu tähän sakkiin. Ehkä olen väärässä, epäilen kuitenkin.
Ei voi kun nauraa, kun aikuiset "dekkarit" on taas etsinyt ylilaudoilta ja ties mistä "nuorison suosimilta" paikoilta tietonsa. Tämän takia demokratia ei toimi, vaikka onkin paras hallintomuoto tähän mennessä. Se ei toimi sen takia, koska idiootit voivat äänestää ja nyt enemmistössä toivotaan vielä, että saisi äänestää jo 16 vuotiaana vaaleissa jne. Tosin kuusitoistavuotias, harvoin eroaa kuusikymppisen ajattelumekaniikasta paljoakaan. On tyhmiä ja viisaita ihmisiä. Jälkimmäisiä vähemmän. Ikä ei vaikuta käytännössä kovinkaan paljoa tyhmyyteen, tai viisauteen. "Tieto", kun ammennetaan vanhemmilta, kavereilta ja muualta, kun "kehitytään". Vanhemmathan opettavat lapsiaan vihaamaan ja kiusaamaan erilaisia ihmisiä.
Toivonkin suuresti, että tämä rekkaan palanut nuorukainen ei kuulunut elämässään jo valmiiksi kärsineisiin ihmisiin.
Monissa paikoissa minua kutsutaan trolliksi, tai provokaattoriksi. Olen provosoija (se on jalo taiteenlaji, joka ei liity millään tavalla trollaukseen. Se sekoitetaankin massassa samalla tavoin, kuin arvot Saatanan palvoja/satanisti).
Olen vain realisti, ja toki pistän luun kurkkuun väittelyissä, jos kymmenen apinaa, tai muuta hihhulia alkaa inttämään päälle. Siitä seuraa hypoteesi, että olen trolli. Hohhoijaa. Olen myös usein apina, homo ja kaikkea muuta.
Niin ja se autisti. Autisti oli Einsteinikin, sekä Matti Nykänen, jota kansa niin rakastaa.
Samana päivänä sattui pyöräilyonnettomuus sille kuusi vuotiaalle tytölle. Siinä vanhempia syytettiin monenkin näppäimistöltä käsin. Eikös tässä casessa ole enemmänkin syytä vilkaista vanhempiin? Kuolleen vanhemmat taatusti tiesivät, että alkoholia siellä nautitaan. Ilman alkoholia onnettomuutta ei myöskään olisi syntynyt mitä todennäköisimmin. Rikoksen mahdollisuutta en toki sulje pois. "Ei se silti oikeuta tappamaan, jos alaikäinen on humalassa". Näinhän se "aikuisten" ajattelu usein menee, ihan niin kuin olisin missään kohtaa sanonut, että se oikeuttaisi esim. raiskaukselle, jos alaikäinen on kännissä. Ei oikeuta, mutta viinan ostaminen on suotavaa monen äidin, ja isän mielestä omalle lapselleen, esim. 15 vuotiaana. Tiedetään riskit, mutta sitten sanotaan, että ei sitä saa raiskata, jos makaa alasti torilla sammuneena. Itse kannustetaan teini ryyppäämään kotoa käsin, ja sitten itketään kun jotakin sattuu. Olisi voinut itsellekin sattua, mutta ei sattunut. Elämä on täynnä sattumia, kuten se "liukumäkionnettomuus", jossa teräsvaijeri katkoi teinitytön hengitystiehyen. Kuolema on aina läsnä. Elämä on julma ja petollinen.
Aloitin itekki ryyppäämään viisitoista vuotiaana, se oli silloin vitun cool! Tiedän myös kaksi poliisia, jotka ostivat alaikäisille lapsilleen alkoholia noina vuosina, kun olin itsekin esimurkku. Sekin hyväksyttiin, eikä kenenkään vanhemman päähän tullut ajatustakaan tehdä rikosilmoitusta esim. anonyyminä netissä aikuisista hakijoista. Ja osa hakijoista tosiaan kuului lainvalvojiin a.k.a. virkavaltaan. Muistan, kun samana päivänä poliisi osti pennulleen (alaikäiselle bisset), ja sama kyttä kaatoi omat olueni maahan kyseisenä iltana. Päästi kuitenkin menemään ilman sakkoja, jos en tulisi kylille takaisin enää. Olin silloin kuusitoista vuotias. Hänen lapsensa oli seitsemäntoista. Toki hän oli aloittanut ostamaan jo yläasteen alussa alkoholit lapselleen. "Mutta, kun se on hyvä opettaa kotona". On joo...
En voi sille mitään, että sormeni kirjoittavat mitä mieleeni tulee. Ai niinjoo. Oon vitun autisti, ja mul on se AD/HD:kin. Haluan vaan loppuun vielä ilmaista, että paska säkä kävi nuorukaisella. Elämä jäi elämättä. Vanhemmilla on traumaa koko kesä 2016. ja tulevat kesälomapäivät vuosittain. Elämä on sellaista. Se ottaa, ja antaa. Vanhoillisuskovaiset ja muut hihhulit jauhavat Helvetistä, ja Taivaasta. Ainoa Helvetti on maan päällinen vaelluksemme. Kuoleman jälkeen on toki elämää, mutta me emme sitä elä. Uskokokaa toki mihin haluatte. Ei kiinnosta pätkääkään, kunhan ette minun ovikelloani soittele.
Hyvää viikonloppua kaikille.