HÄKE 'nauha' (ketju 2)

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
Kuolemannaakka
James Bond (George Lazenby)

Re: HÄKE 'nauha' (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

nihlist kirjoitti: Kn, ootko ihan varma? Jospa se on sanottu kuolleen, jotta sitä ei voitaisi syyttää, vetää vastuuseen ja tätäkautta koko virkakuntaa, kuolihan se salaseppokin kummasti ja yhtäkkiä.

Kuoleminen kun ei ole se lopullinen olotila kuitenkaan, kait?
No, en oo ruumista nähnyt, ja kuolinilmoituskin puuttui lehdistä :wink:
Tosin sen verran oli omaisetkin mukana juonessa, että tämmöisen "Kiitämme muistamisesta" -ilmoituksen olivat Satakunnan Kansaan maksaneet.

Eihän Sirpan mukaan Lahtikaan ole välttämättä kuollut.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS

”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Kuolemannaakka

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Ande kirjoitti: Edelleen tivaan samaa asiaa kuin ennen: miksi poliisi, syyttäjä, puolustus tai oikeus ei ole kysynyt puheluun vastanneelta päivystäjältä mitään? Kun itse kysyy ja itse vastaa, saa mieleisensä vastauksen, joka on tämä : kukaan ei uskalla, kun pelkää saavansa jotain huonoa tietoa oman näkökulman kannalta.
Tää on sinänsä hyvä tivaus, mutta tapahtuneista oli jo 2009 kulunut niin paljon, että kaikki jälkikäteismuistelot on median kontaminoimia. Päivystäjä olisi oikeudessa todennut, että jotain outoa siinä puhelussa kyllä oli... että semmosta hän on ajatellut kokoajan, että jollain lailla outo puhelu... tai ainakin nyt näin jälkeenpäin ajatellen oli outo ja syyllisen oloinen tämä Auer... kovin oli asiallisen ja pelottoman oloinen hän.

Lisäksi päivystäjä oli pois pääosan siitä ajasta, kun ns. tapahtui, eli hän ehti kuulla vain muutaman alkupään Jukan huudon ja esim tytön kirkaisun. Ja olisihan joku voinut ihmetellä, miksi hän jätti uhrin langalle odottamaan minuutiksi, mistä taas joku näppärä olisi voinut alkaa miettimään, että sehän koko tämä syytetyn oletettu suunnitelma perustui tähän yllättävään taukoon ja tästä alkaa epäilemään koko suunnitelman olemassaoloa ja väitteen mielekkyyttä...
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS

”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
kekkuli12345
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja kekkuli12345 »

Olen nyt kuunnellut tytön 'niih' vastauksen noin 200 kertaa eri voimakkuksilla. Mielestäni on täysin selvää että huuto tulee pesuhuoneesta.

Se on vielä kaiken hyvän päälle ainut huone joka ei ole täynnä rojupaskaa jossa on 'kova' nopea kaiku. Vielä jos pää lähellä ammetta niin siitäkin saa hyviä mausteita. Koska ihmisilläkin on samanlaisia huoneita kuin annelilla niin hyviä tutkimuksia saa jos asuu vähän samantapaisessa rskennuksessa jossa yksi puoliavoin ovi ja paskanen huone älissä.
Onhan anneli voinut pakottaa tytön kuivaamaan pesuhuonetta tai vasaraa sinne (jos se helpottaa teitä naiviperseitä tai rikoskumppaneita)
Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

kekkuli12345 kirjoitti:Olen nyt kuunnellut tytön 'niih' vastauksen noin 200 kertaa eri voimakkuksilla. Mielestäni on täysin selvää että huuto tulee pesuhuoneesta.

Se on vielä kaiken hyvän päälle ainut huone joka ei ole täynnä rojupaskaa jossa on 'kova' nopea kaiku. Vielä jos pää lähellä ammetta niin siitäkin saa hyviä mausteita. Koska ihmisilläkin on samanlaisia huoneita kuin annelilla niin hyviä tutkimuksia saa jos asuu vähän samantapaisessa rskennuksessa jossa yksi puoliavoin ovi ja paskanen huone älissä.
Onhan anneli voinut pakottaa tytön kuivaamaan pesuhuonetta tai vasaraa sinne (jos se helpottaa teitä naiviperseitä tai rikoskumppaneita)
Hyvä kekkuli12345!

Yhtään rikosta ei saataisi koskaan selvitettyä, jos niitä lähtökohtaisesti tutkittaisiin siten kuin täällä osa porukoista niitä käsittelee. Oleelliset lähtökohdat, jotka pitää ottaa huomioon, ovat olosuhteet surmapaikalla ja silminnäkijöiden havainnot tapahtumista.

Syyttömyysolettamalla on lähdettävä liikkeelle, mikä tarkoittaa, että silminnäkijöiden havaintoja on pidettävä lähtökohtaisesti faktoina. Niitä on peilattava jälkiin surmapaikalla ja teknisen tutkinnan surmapaikalta tekemään dokumentointiin sekä alkuperäiseen häketallenteeseen, jota todennäköisesti emme ole päässeet kuuntelemaan, vaan olemme kuunnelleet tekniseltä laadultaan parannettua versiota.

Tosiasia on, että meillä on silmiemme edessä yksi Suomen rikoshistorian pahimmista oikeusmurhista. Toinen tosiasia on, ettei tätä tapahtunutta asiaa vielä läheskään kaikissa piireissä haluta tunnustaa, koska meiltä puuttuu Suomessa työkalut tällaisten tapausten purkamiseen.

Jokainen voi tahollaan kurkistaa sinne peiliin ja esittää itselleen esimerkiksi seuraavanlaisia kysymyksiä:

1. Toiminko minä tässä asiassa rehellisesti ja oikeudenmukaisesti?
2. Autanko minä poliisia selvittämään pimeää henkirikosta?
3. Olenko omilla toimillani edesauttanut syyttömien ihmisten joutumista vankilaan?
4. Olenko ollut rikkomassa Annelin perheenjäsenten keskinäisiä välejä?
5. Olenko ollut vaikuttamassa siihen, että lapsille on muodostunut valemuistoja lapsuudestaan?
6. Miten voin vaikuttaa, että tästä karmeasta tapauksesta seuraisi jotain hyvää?

Olen edelleen sitä mieltä, että avoin ja rakentava keskustelu sekä todistetuissa faktoissa pysyminen ovat niitä keinoja, joilla tämä surullinen tarina saa joskus vielä onnellisen lopun.
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
Officer Crabtree
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Officer Crabtree »

Mutta nämähän ovat ihan hyviä kysymyksiä:
Pieni liekki kirjoitti: Jokainen voi tahollaan kurkistaa sinne peiliin ja esittää itselleen esimerkiksi seuraavanlaisia kysymyksiä:

1. Toiminko minä tässä asiassa rehellisesti ja oikeudenmukaisesti?
2. Autanko minä poliisia selvittämään pimeää henkirikosta?
3. Olenko omilla toimillani edesauttanut syyttömien ihmisten joutumista vankilaan?
4. Olenko ollut rikkomassa Annelin perheenjäsenten keskinäisiä välejä?
5. Olenko ollut vaikuttamassa siihen, että lapsille on muodostunut valemuistoja lapsuudestaan?
6. Miten voin vaikuttaa, että tästä karmeasta tapauksesta seuraisi jotain?
Vastaukseni:

1. En ole toimija tässä asiassa

2. Luotan poliisin ja muiden viranomaisten kompetenssiin asioiden hoidossa, vaikka tämä tapaus onkin koetellut kovasti luottamustani. Mutta missään tapauksessa en halua häiritä poliisien työtä tuppautumalla sekaan omine "tutkimustuloksineni", sillä käsittääkseni poliisin työn häiritseminen on sanktioitu Suomen laissa.

3. En.

4. En.

5. En.

6. Opetan lapsilleni, että ei saa murhata perheenjäseniä. Eikä tuntemattomia. Eikä ketään muutakaan. Pyrin myös olemaan itse murhaamatta ketään, jotta opetukseni ei olisi ristiriidassa esimerkkini kanssa. Siksikin on hyvä, että näitä keskusteluja käydään anonyymisti verkossa eikä kukaan yritä päästä selville toisten kirjoittajien henkilöllisyyksistä, vaikkapa yhteydenottotarkoituksessa, eikö niin?

Kysymykset olivat hyviä, eri asia toki vievätkö ne asian selviämistä eteenpäin mitenkään. Vahva mielipiteeni on, että eivät. Vain harhainen mieli voisi kuvitella, että Ulvilan veriteko selviäisi minfolaisvoimin.
Dixi.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Digi-Columbo
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja Digi-Columbo »

Pieni Liekki:
"Niitä on peilattava jälkiin surmapaikalla ja teknisen tutkinnan surmapaikalta tekemään dokumentointiin sekä alkuperäiseen häketallenteeseen, jota todennäköisesti emme ole päässeet kuuntelemaan, vaan olemme kuunnelleet tekniseltä laadultaan parannettua versiota."

Niin, laatujärjestys lienee tässä nyt selllainen että ykkössijalla on Anneli Auerin alkuperäiseksi mainitsema tallenne jota on koetettu ilmeisesti selkeyttää oikeutta varten (kuten Sisotalo tuumaili), eikä se ole enää näytteenottotaajuudeltakaan 8kHz vaan 48kHz. (Voi toki olla että videokonvertteri tekee myös audiolle tällaisia muutoksia.) Kakkossijalla sitten tietty tuo Sisotalon tallenne, joka on 8kHz ja kuulokuvaltaan/dynamiikaltaan lähes sama kuin Auerin.

Mitä tämä "todennäköisesti emme ole päässeet kuuntelemaan" käytännösssä tarkoittaa? Jaan kyllä periaatteessa tämän todennäköisyysolettaman kanssasi, koska niin paljon tökkii ja pätkii jo nämä Auerin ja Sisotalonkin tallenteet. Kesken jääneitä lauseita, nopeita feidauksia, puuttuvia kirjaimia löytyy jo ilman perusselkeytystäkin mutta selkeytyksellä nousevat paremmin esiin - eli laadun parantamisella. Ja koska alkuperäinen äänite on vielä nopeatempoinen, niin siinä todella voi tapahtua sitä kuuluisaa päänsisäistä lauseentäydennystä vaikka ne lauseet loppuvat kesken. Pitäisikö tallennetta kenties ryhtyä keinotekoisesti heikentämään jotta saataisiin enemmän "smoke'n mirrors" tunnelmaa ja tilaa mielikuvitukselle? Toki ymmärtäisin tämän mahdollisten pahisten logiikalla, että dänng, nyt tuli kyl tuunattua nauhaa vähän liian hätäisesti, mutta...ehkä on vielä on aikaa sekoittaa asioita siihen asti kunnes tallenteen säilytysvelvollisuusaika jossain tyhjässsä kassakaapissa loppuu ja Häke-virkailijaa ei kuulla IKINÄ! (Tämä loppu nyt tällaisena ilkikurisena - "huh!" - läpyskänä). :mrgreen:

No niin, Pieni LIekki, mikäli asianmukaiset virustentorjunta- ja audioohjelmat on kybällä kannattaa ladata ja/tai kuunnella tuo pieni klippi alla. Muut uskaltanevat sen ladata muutoinkin. Formaatti 16bit/48kHz. Näytteessä Auerin tallenteen tempoa on hidastettu puoleen ja heti perään oma selkeytykseni tuosta pätkästä. Täytyy sanoa että itse tekisin litterointia tuosta omasta versiostani jossa se kuulumatonkin tulee kuuluviin. Jatkossa myös lisää siitä kahden sekunnin "hiljaisesta kohdasta" ja sen kummallisuuksista.

https://www.sendspace.com/pro/dl/1j94cn

Olen hiukan ihmetellyt näitä netissä olevia peruslitterointeja jo ihan alussa. Ne menevät yleensä tähän tyyliin:

Häke: Hätäkeskus.
Epäilty: Tääl o joku tappaja. Tulkaa nopeesti.
Häke: Mi, mikä.
Epäilty: Joku tuli ikkunast sisää.
Häke: Rauhotu, mikä paikkakunta?
Epäilty: Ulvila.
Häke: Ulvila, jooh.
Epäilty: (sanoo osoitteen)
Häke: Anteeks mikä?
Epäilty: (sanoo tien)
Häke: Joo-o.
Epäilty: (sanoo numeron)
Häke: Onks tää omakotitalo?
Epäilty: On.
Häke: Mitä siellä nyt tapahtuu?
Epäilty: Joku tuli ikkunast sisää ja hakkaa puukol mun miestäni. Muaki on hakattu.
Häke: Joku hakkaa puukolla.
Uhri: Auuu.
Epäilty: Kyllä.Heti.
Uhri: Auuu. (ETP-papereissa tässä lukee Annuu)
Häke: Kuka siel hakkaa puukolla, tunneksä sitä?
Uhri: Auu.
Epäilty: Ei se o pimeetä. Mä juoksi puhelimee ku mä pääsin. Löi muaki, tulee näköjää verta.
Häke: Joo.
Epäilty: Hei nopeesti.
Häke: Joo, laitan apua. Onks teillä monta siellä?

Kuiten omassa ja Auerin versiossa voi kuulla eroavaisuuksia verrattuna ylläolevaan litterointiin. Ja näitä eroavaisuuksia on paljon ja ne ovat selkeitä. Esimerkiksi Auer sanoo jo alussa kaksi kertaa "Tääl" ja jatkossa esim. "Kyllä" sanan jälkeen tule sanaa "Heti" vaan Häken: "ja hakkaa puukolla". Äkkiseltään kuunneltuna kirjoitin itselleni muistiin epäselvyyksiä näissä pinta-tason litteroinnissa ja millä tekniikoita näistä saa tarkempaa jälkeä. Mikäli osoittautuu että tuntematon henkilö sanoisi (vaikka vain kerran pari, ellei kautta nauhan) näitä etukäteissanoja, niin silloin kyseesssä on loogisesti ajateltuna pakko olla jonkinlainen synkronisointimeininki.

Häke: Hätäkeskus.
Epäilty: Tääl, tääl o joku tappaja. Tulkaa nopeesti.
Häke: Mikä paik
Epäilty: Joku tuli ikkunast sisää.
Häke: Rauhotu, mikä paikkakun
Epäilty: Ul
Tuntematon: vilaa(a/n)
Epäilty: Ulvila.
Häke: Ulvila, jo-o.
Tuntematon: ("Kerro se tie?")
Epäilty: (sanoo osoitteen)
Tuntematon: Anteeks
Häke: Anteeks mikä?
Tuntematon: Tie (ja jotain muuta?)
Tuntematon: (taas joku lause)
Epäilty: (sanoo tien)
Häke: Joo-o.
Epäilty: (sanoo numeron)
Häke: Onks tää omakotitalo?
Epäilty: On.
Häke. Joo. Mitä siellä nyt tapahtuu?
Epäilty: Joku tuli ikkunast sisää ja hakkaa puukol mun miestäni. Muaki on hakattu.
Tuntematon: Kuuntelen
Häke: Joku hakkaa puukol
Uhri: Auuu.
Epäilty: Kyllä.
Häke: ja hakkaa puukolla.
Uhri: Auuu. (ETP-papereissa tässä lukee Annuu) Epäilty: Heti.
Tuntematon: Äänitän
Häke: Kuka siel hakkaa puukolla,
Tuntematon: Sano sit tunneksää sit(ä)
Häke: tunneksä sitä?
Uhri: Auu.
Epäilty: E(h)ei..Eii siel o pimeetä. Mä juoksi puhelimee ku mä pääsin.
Tuntematon: (?)
Epäilty: (Kun) Löi muaki, tulee näköjää verta.
Häke: Joo.
Tuntematon: nyt
Häke: Ja
Epäilty: Hei Nyt nopeesti.

DC
kerroush
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja kerroush »

.
DC-kymppi, mee peseen korvas.

Tai parempi vielä, laita aivot pesukoneeseen ja linkousohjelma päälle.
Digi-Columbo
Sabrina Duncan

kerroush kirjoitti:.
, mee peseen korvas.
Tai parempi vielä, laita aivot pesukoneeseen ja linkousohjelma päälle.
Riittääkö kymmenkunta toistoa puukorvalle?

Epäilty: Kyllä
Kerroush: Ja hakkaa puukorvalla

https://www.sendspace.com/pro/dl/z5w3hg

DC
CSI
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja CSI »

Voinko nyt lopulta paljastaa suuren salaisuuden?

MInä ne Annelin äänellä sepustellut tunnustustarinat sinne häke-nauhalle häxeröin vuonna 2010. Sitten pistin rainan levitykseen. Kestipä kauan ennenkuin kukaan hoksasi tutkia nauhaa.

Olen muuten vääristellyt kaikki häke-nauhat, mitä on yleisöllä levityksessä. Alkuperäistä ei liene enää jäljellä? Ehkä jossain KRP:n arkistossa jos on.

Kuuntelette ja analysoitte 100% autenttista väärennöstä.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Sherlock Solmu
Vähänniinkuharrastaja

Viesti Kirjoittaja Sherlock Solmu »

CSI kirjoitti:Voinko nyt lopulta paljastaa suuren salaisuuden?

MInä ne Annelin äänellä sepustellut tunnustustarinat sinne häke-nauhalle häxeröin vuonna 2010. Sitten pistin rainan levitykseen. Kestipä kauan ennenkuin kukaan hoksasi tutkia nauhaa.

Olen muuten vääristellyt kaikki häke-nauhat, mitä on yleisöllä levityksessä. Alkuperäistä ei liene enää jäljellä? Ehkä jossain KRP:n arkistossa jos on.

Kuinka kehtasit tehdä sen?! Tajuatko, että koko spekulaatiomme ja kaikki mitä olemme voineet arvailla perustuu valheelle?? Olet antanut meidän elää valheessa, vaikka pidimme sinua ystävänä, luotettavana... Toivottavasti tajuat edes hävetä.
Ande
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Ande »

Kuolemannaakka kirjoitti:Tää on sinänsä hyvä tivaus, mutta tapahtuneista oli jo 2009 kulunut niin paljon, että kaikki jälkikäteismuistelot on median kontaminoimia. ...

Lisäksi päivystäjä oli pois pääosan siitä ajasta, kun ns. tapahtui, eli hän ehti kuulla vain muutaman alkupään Jukan huudon ja esim tytön kirkaisun. Ja olisihan joku voinut ihmetellä, miksi hän jätti uhrin langalle odottamaan minuutiksi, mistä taas joku näppärä olisi voinut alkaa miettimään, että sehän koko tämä syytetyn oletettu suunnitelma perustui tähän yllättävään taukoon ja tästä alkaa epäilemään koko suunnitelman olemassaoloa ja väitteen mielekkyyttä...
Olisi häneltä voinut kysyä, oliko hyvinkin tavallista jättää hätäpuhelun soittaja 'roikkumaan langalle'? Olisi voinut kysyä myös sitä, kuinka pitkään oli poissa puhelimesta eli kauanko ambulanssin ja poliisin hälyyttäminen vei aikaa ja kummalle soitti ensin.
Nämä kysymykset olisi voinut esittää jo vuonna 2009 tai viimeistään sillloin, kun heräsi epäily nauhoitteesta ja ennen sen epäilyn julkistamista.

Poliisille tulleen hälytyksen aika on tiedossa, mutta se ei täsmää häken kellon kanssa. Entä mihin aikaa tuli hälytys ambulanssille? Täsmääkö se minkään kellon kanssa?
Tällä haen sitä tietoa, kuinka pitkä 'kahden sekunnin' tauko todellisuudessa oli.

En minä ole tätä rikosta ratkaisemassa, kunhan täällä vaan spekuloin ja ihmettelen.

Auerin puheluerittelystä sai kyllä sekunnilleen tarkan tiedon siitä, kauanko puhelu kesti. Onko kenelläkään tietoa, oliko puhelun kesto yhtä pitkä kuin nauhoitus?
Caldera
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Caldera »

Ande kirjoitti: Tällä haen sitä tietoa, kuinka pitkä 'kahden sekunnin' tauko todellisuudessa oli.
Entä jos etenisit miettimään että mitä hyötyä siitä olisi että kahden sekunnin tauko olisi pitempi. Ilmeisesti sinä aikana Anneli käsityksesi mukaan järjesti jostain pitkän puhelinjohdon ja siirsi puhelimen takkahuoneen lähelle? Eli käänteinen juoksu? Ensimmäinen este on se ettei tytär ole sanallakaan maininnut sitä että yleensä meillä oli puhelin keittiössä mutta nyt äiti oli ottanut jonkun johdon ja siirtänyt puhelimen olohuoneeseen. Hän on myös kertonut äidin juosseen lujaa takkahuoneelta ulos eikä päinvastoin. Miettimisen paikka olisi myös siinä miten muut äänet kahden minuutin tienoilla sopisivat tuohon ideaan.
Digi-Columbo
Sabrina Duncan

CSI kirjoitti:Voinko nyt lopulta paljastaa suuren salaisuuden?

@CSI:
Ei kuulosta uskottavalta. Sen verran haastavaa nauhan on nauhan selvennystyö tai mainitsemasi häxeröinti. Jos sinulla olisi taidot siihen niin saisit välittömästi työpaikan jonkun suuryrityksen audiopuolen suunnitelupuolelta. Ja mikäli taas jonkinlaista häxeerausta olisi meneillään vaikka juuri nyt, niin Digi-Columbolla an tietoa siitä että nekin pystyttäisiin jälkikäteen selvittämään. Vink, vink.

Muille ilmoitan kuitenkin seuraavan ilo-innostus uutisen:
Koska vaiheittainen tutkiminen ja selvitystyö aiheuttaa vain heikkolahjaisia replyjä niin päätän julkistaa useamman jatkovaiheen tulokset myöhemmin sitten kerralla. Eli nauhan selkeytys (väärennetyn, alkuperäisen, liian hyvälaatuisen tai sotkuisen jne.) on edelleen edennyt. Olen suorastaan hämmästynyt mitä (uutta materiaalia) sieltä saadaan kuuluviin aiempaakin selkeämmin. (Peijooni kun teki mielein laittaa pisteen paikalle huutomerkki. Puolueettoman äänitukijan erityisfontilla.)

PS. Näyttää myös siltä että aina kun Kerroush saa ns. pataan, eli ei kommentoi esim. tyyliin litterointini oli "Kyllä" sanan jälkeen oikea (..mutta en kylläkään kuullut siellä tätä, tuota tai sitä esimerkkiä). Sen sijaan tänne ilmaaantuu mulinexeja sekoittelemaan asioita. Nämä nikki-nikkarit pysykää toki yhä nikkienne kavereina ja valitsemallanne tiellä.

DC
kekkuli12345
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja kekkuli12345 »

Caldera kirjoitti:
Ande kirjoitti: Tällä haen sitä tietoa, kuinka pitkä 'kahden sekunnin' tauko todellisuudessa oli.
Entä jos etenisit miettimään että mitä hyötyä siitä olisi että kahden sekunnin tauko olisi pitempi. Ilmeisesti sinä aikana Anneli käsityksesi mukaan järjesti jostain pitkän puhelinjohdon ja siirsi puhelimen takkahuoneen lähelle? Eli käänteinen juoksu? Ensimmäinen este on se ettei tytär ole sanallakaan maininnut sitä että yleensä meillä oli puhelin keittiössä mutta nyt äiti oli ottanut jonkun johdon ja siirtänyt puhelimen olohuoneeseen. Hän on myös kertonut äidin juosseen lujaa takkahuoneelta ulos eikä päinvastoin. Miettimisen paikka olisi myös siinä miten muut äänet kahden minuutin tienoilla sopisivat tuohon ideaan.
Anden kysymys on kyllä yksi tärkeimmistä asioista, tauon pituus olisi erittäin tärkeä tieto. Ja miksi se on tullut, häken toimesta, automaattisesti vai puhelimen mutesta. Olkoon sitten anneli puhelimessa tai yöjuoksuilla, jos anneli on puhelimessa ja tauko olisikin 1:30 niin ei ihme että alkaa tulla kiire pois puhelimesta ja nauhalta rupee kuulumaan outoja 'linjoil' ääniä
kerroush
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja kerroush »

Digi-Columbo kirjoitti:PS. Näyttää myös siltä että aina kun Kerroush saa ns. pataan, eli ei kommentoi esim. tyyliin litterointini oli "Kyllä" sanan jälkeen oikea (..mutta en kylläkään kuullut siellä tätä, tuota tai sitä esimerkkiä).
Paljon tuossa on suomenkielisiä sanoja, mutta ajatus puuttuu.

Jos tarkoitat, että olisin sinulta saanut pataan, niin voisitko osoittaa sen(ne) viestin(t), jossa(joissa) näin on käynyt.

Pyysin sinulta selvitystä, mihin tieteelliseen teoriaan sinun äänitutkimuksesi perustuu. Sellaista en ole saanut, enkä tule saamaankaan, koska sinulla, DC-kymppi, ei sellaista ole!
Digi-Columbo kirjoitti:Sen sijaan tänne ilmaaantuu mulinexeja sekoittelemaan asioita. Nämä nikki-nikkarit pysykää toki yhä nikkienne kavereina ja valitsemallanne tiellä.
?
Vastaa Viestiin