Alice kirjoitti:Ulrike kirjoitti:LiskonKingi kirjoitti:Mamupatja ei voikkaan sitä ymmärtää, että väkivallan uhrille jää trauma tapahtumasta, joka voi johtaa inhoon tietynlaisia "ihmisiä" kohtaan.
Esim: Hiphopparit, anarkomaanit, neekerit, ym.
Miksi käyt lautamieskeskustelua väärässä paikassa? Siitähän seuraa minfon sääntöjen mukaan bannia.
Edelleenkin tekijän etninen tausta lienee uhrin kannalta varsin yhdentekevä.
Boldaus minun, miksi oletat, että tekijän etninen tausta olisi varsin yhdentekevää? Ei se kyllä ole.
Ja aloittaja voisi muokata otsikon paremmaksi, kun kyseessä ei ole somali, vaikka haluaisi. Kantis ei myöskään ole.
Tämän palstan taso vain valuu alas liian kohisten.
No mietitäänpäs. Jos tuollaisen kuvottavan (itse asiassa tuo on yksi pahimmista teoista, ellei pahin, mitä voi tehdä tässä maailmassa. Vihaksi pistää) teon tekee, niin luuletko että lapsi tai aikuinenkaan uhri kärsimyksissään miettii/kärsii itse teosta vai siitä onko tekijä valkoinen, keltainen, ruskea, musta tai vaikka sininen? Mitä väliä sillä on? Teko ratkaisee ja minä olen edelleen sitä mieltä, että pedofilia on sairaus ja jos se ilmenee lapsen hyväksikäyttönä, siitä pitää laittaa Niuvan tapaiseen sairaalaan, josta vapaudutaan kun parannutaan tai pysytään häkissä vaikka loppuelämä, jos riski uusia teko on olemassa.
”Yeah man.. I mean the days were slow but the years went fast, you know?”