Somali käytti kuusivuotiasta seksuaalisiin kieroutumiinsa

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)

Re: Somali käytti kuusivuotiasta seksuaalisiin kieroutumiins

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

sianliha kirjoitti:Hmmm.onpa tutun kuuloista psykoottisia vainoharhaisuutta,aivan kuin lukisi erään pitkään palstalla olleen demariharhoja käsittelevää tekstiä. Mitä ihmettä Tarja Halosella on tekemistä tämän tuomion kanssa? Eikös pikemminkin Soini,Stubb,Sipilä ja muut oikeistomädättäjät,eli viheroikeistosuvakit?
Vastaanpa tähän, vaikka sianliha onkin jo salasyötetty muslimeille vokkiruokana.

Ota selvää termistä DEMLA ja miten Tartsa "bigboss" Hallu siihen liittyy.
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
Chefile
Christopher Lorenzo

Re: Somali käytti kuusivuotiasta seksuaalisiin kieroutumiins

Viesti Kirjoittaja Chefile »

Alice kirjoitti:
Ulrike kirjoitti:
LiskonKingi kirjoitti:Mamupatja ei voikkaan sitä ymmärtää, että väkivallan uhrille jää trauma tapahtumasta, joka voi johtaa inhoon tietynlaisia "ihmisiä" kohtaan.
Esim: Hiphopparit, anarkomaanit, neekerit, ym.
Miksi käyt lautamieskeskustelua väärässä paikassa? Siitähän seuraa minfon sääntöjen mukaan bannia. :|

Edelleenkin tekijän etninen tausta lienee uhrin kannalta varsin yhdentekevä.
Boldaus minun, miksi oletat, että tekijän etninen tausta olisi varsin yhdentekevää? Ei se kyllä ole.
Ja aloittaja voisi muokata otsikon paremmaksi, kun kyseessä ei ole somali, vaikka haluaisi. Kantis ei myöskään ole.

Tämän palstan taso vain valuu alas liian kohisten.
No mietitäänpäs. Jos tuollaisen kuvottavan (itse asiassa tuo on yksi pahimmista teoista, ellei pahin, mitä voi tehdä tässä maailmassa. Vihaksi pistää) teon tekee, niin luuletko että lapsi tai aikuinenkaan uhri kärsimyksissään miettii/kärsii itse teosta vai siitä onko tekijä valkoinen, keltainen, ruskea, musta tai vaikka sininen? Mitä väliä sillä on? Teko ratkaisee ja minä olen edelleen sitä mieltä, että pedofilia on sairaus ja jos se ilmenee lapsen hyväksikäyttönä, siitä pitää laittaa Niuvan tapaiseen sairaalaan, josta vapaudutaan kun parannutaan tai pysytään häkissä vaikka loppuelämä, jos riski uusia teko on olemassa.
”Yeah man.. I mean the days were slow but the years went fast, you know?”
Vastaa Viestiin
Null