Mustan Barbaarin äiti ja sisko kahnauksissa poliisin kanssa!

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Radiopuhelin
Theo Kojak

Re: Mustan Barbaarin äiti ja sisko kahnauksissa poliisin kan

Viesti Kirjoittaja Radiopuhelin »

reijoreipas kirjoitti: Radiopuhelimen tangentti taisi jumittaa.

Pitäisikö natsihomoneekerille osoittaa kunnioitusta?
Joskus sitä joutuu vaan näköjään käyttämään vähän enemmän rautalankaa :)

Eikö Rescuerin valheita edelleenlevittämänäsi olisi saanut korjata?
reijoreipas
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja reijoreipas »

Radiopuhelin kirjoitti:
reijoreipas kirjoitti: Radiopuhelimen tangentti taisi jumittaa.

Joskus sitä joutuu vaan näköjään käyttämään vähän enemmän rautalankaa :)

Eikö Rescuerin valheita edelleenlevittämänäsi olisi saanut korjata?
Olet väärässä, kuten viestihistoriasi tarkistaneena voin todeta, niin 98% kirjoittamastasi on soopaa.

En väitä, että vika on sinussa, mutta oletko koskaan miettinyt ympäristösi vaikutusta argumentteihisi?
UglyBetty
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja UglyBetty »

Tästä väittelystä tulikin mieleeni, että miksi noin viimeisen viikon aikana todella monen nimimerkin alle on ilmaantunut punainen teksti: "Käyttäjä on pysyvässä porttikiellossa!" Tms...
Kuitenkin vuosia täällä lueskellut ja koskaan aiemmin ei ole bannattujen profiilin / nimimerkin alle tuota tekstiä ilmestynyt.
Tuomioistuimessakaan asialle en löytänyt selitystä :roll:

Väittelyyn en sen kummemmin ota osaa, asiasta mainitsen sen, että ei tulisi mieleenkään kieltäytyä esittämästä henkkareita poliisille. Senhän voi arvata että siihen ei kovin hyvin suhtauduta. Koskaan niitä henkkareita ei ole poliisi tiedustellut, mutta en näkisi syytä kieltäytyä. Ellei sitten suhtautuminen poliiseihin ja muihinkin ole suunnilleen "eksä tiedä kuka mä olen".
Knuspriger Totschlag
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Knuspriger Totschlag »

Vahtikoira kirjoitti:
Radiopuhelin kirjoitti:
Vahtikoira kirjoitti:Ja hei, hetkinen! Eikös tämä kohua aiheuttanut ylimielinen homo ole veljeillyt Alexander Stubbin kanssa viime aikoina? Mitä tekee Stubido? Eikös se ole kansan etu ja oikeus, että hallituspuolueen edustaja kääntää selkänsä tällaiselle hörhölle? :idea:
...Hetkinen!
...Ja toiseksi...jokainen yli 12 v. miespuolinen henkilö, joka tanssii yksin/miesten seurassa on homo. Olen varma, että Oulun festareilla olisi ollut myös naisia valmiina tanssimaan mustan barbaarin kanssa.

Ps. Olen ollut saunassa homon kanssa ja voin kertoa, että ei "ottanut eteen". En ole homovastainen.
Jessus sentään. Mikä mahtaa olla keski-ikä näillä palstan uhoajilla? :shock:
Minä en ole mikkään enkä vähän päästä sekkään (sananlasku Kärsämäeltä).
janita
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja janita »

Hellapoliisi kirjoitti:Kertokaapa, te pääkaupunkiseutua paremmin tuntevat, missä tämä kuuluisa Mummotunneli on tarkalleen? Itse en ole asunut Helsingissä kahteenkymmeneen vuoteen.

Puolisoni kävi Helsingissä työmatkalla ja lähti illallisen jälkeen kävellen kotiin. Hän yllättyi kun Mannerheimitiellä Stockaa vastapäätä siinä entisen ravintola Mikadon kohdalla tarrasi useampikin maksullinen kiinni häneen. Hän ei tiennyt laisinkaan, että Mannerheimintiellä on ihan kadulla tarjolla maksullista seuraa moneen makuun.

Ovatko tämä Mummotunneli ja Mannerheimintien lihatiski lähekkäin? Siellähän on tummiakin naisia tyrkyllä. Sekoittivatko poliisit mahdollisesti Nikanderin naisväen näihin Manskun ammattilaisiin?
Mummotunneli on kutsumanimi Raffaellon Terassille. Se on siis sisäpiha, jossa on vähän vanhemman väen suosimia yökerhoja (tästä nimi mummotunneli). Se sijaitsee Aleksanterinkadun ja Pohjois-Espan välissä. Kesäisin sisäpihalla on joka ilta livemusaa.

Maksulliset kadulla päivystävät ovat pikemminkin sijoittuneet tuonne Alcatrazin (strippiklubi) kulmille Eerikinkadulle. Mikadohan on nykyään Soho ja se on jo kymmenisen vuotta sijainnut Punavuoressa.

Mummotunnelissa on aika kansainvälinen meno kaikenkaikkiaan ja on varmaan ihan siksi valikoitunut tällaiseksi ulkomaalaisvalvonnan kohteeksi.
Vahtikoira
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Vahtikoira »

Jessus sentään. Mikä mahtaa olla keski-ikä näillä palstan uhoajilla? :shock:[/quote]

Mitä tarkoitat tällä ja miten se liittyy ketjun aiheeseen? Ketjussa käsitelty mustan barbaarin+hänen sukulaisten vaarallisia toimia. Ole ystävällinen ja pysy aiheessa. :evil:
Ei haukku haavaa tee. Vai mitä?
llewellyn
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja llewellyn »

reijoreipas kirjoitti:
Radiopuhelin kirjoitti:Tilanne ei ole sellainen, että sinä saisit solvata mutta sinua ei saisi solvata, ei sitä niin vain voi valita rusinoita pullasta. Osoita kunnioitusta niin ei tule paha mieli
Radiopuhelimen tangentti taisi jumittaa.

Tämä seinähullu oksennus ilmoitettu ylläpidolle. Miksi tämä palsta on niin täynnä sekopäitä?
Kelju K. Kojootti
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Kelju K. Kojootti »

llewellyn kirjoitti:Tämä seinähullu oksennus ilmoitettu ylläpidolle. Miksi tämä palsta on niin täynnä sekopäitä?
No koska anonyyminä on helppo huudella :)
CharlesBronson
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

On se homo.
Mustan Barbaarin miltei homoeroottisella uutuusvideolla pullistellaan ylävartalot paljaana pimeässä kontissa

Musiikki
16.4.2015 @ 11:33
|
Päivitetty 16.4.2015 @ 11:57
Nytin toimitus <URL> nyt.fi/a1305946871182

Musta Barbaarin uutuusvideolla ollaan puolialastomina ja suorastaan homoeroottisissa tunnelmissa:

Taito Kawatan ja Rudy Kulmalan ohjaamalla Kuka pelkää pimeet -videolla räppäri ja joukko bodattuja miehiä esittelee öljyttyjä ylävartaloitaan kontissa.

Pimeä kontti tuo etäisesti mieleen myös niin kutsutut pimeät huoneet (eng. dark room), ennen vanhaan yökerhoissa tai klubeilla sijainneet tilat, joissa saattoi harrastaa seksiä tuntemattomien ihmisten kanssa.

Kertosäkeessä jatkuu sama uho kuin Salil eka salil vika -hittibiisissä:

"Kuka pelkäät pimeet / sä näät vaan valkuaiset kun mä astun inee / Kaks asiaa mitä et saa irti musta / on naisii ja rusketusta."

Turussa syntynyt Musta Barbaari eli James Nikander on puoliksi tansanialainen. Viime elokuussa Nikander oli KukaNyt-haastattelussa.
http://nyt.fi/a1305946871182
it's my car !
Radiopuhelin
Theo Kojak

reijoreipas kirjoitti: Olet väärässä, kuten viestihistoriasi tarkistaneena voin todeta, niin 98% kirjoittamastasi on soopaa.
Näytä se kohta jossa olen väärässä, muuten menet sinäkin paskanpuhuja-kategoriaan. YleX:n uutinen varsin selvästi osoitti Rescuerin edelleenjakamasi kirjoitelman paskapuheeksi etkä edes uskalla sitä myöntää

Itse en jaksa viestejäsi kaivella, mutta tuollainen perusteeton huutelu ilman näyttöjä, no se nyt on vain noloa
Radiopuhelin
Theo Kojak

Knuspriger Totschlag kirjoitti: Jessus sentään. Mikä mahtaa olla keski-ikä näillä palstan uhoajilla? :shock:
Lainaukset kuntoon ensikerralla kiitos, minä en ole sanonut tuollaista
Vahtikoira
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Vahtikoira »

No niin. Alkaa näyttää siltä, että minä olin sittenkin oikeassa. 8)

Musta barbaari = Ylimielinen homo

Ja hei Radiopuhelin! Ei saa erehdyttää valheellisella tiedolla täällä kirjoittavia. Minulle tuli niin paha mieli eilen sinun kirjoittelusta, että oli vähällä etten saanut unen päästä kiinni. :cry:
Ei haukku haavaa tee. Vai mitä?
Knuspriger Totschlag
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Knuspriger Totschlag »

Knuspriger Totschlag kirjoitti:
Vahtikoira kirjoitti:
Vahtikoira kirjoitti:Ja hei, hetkinen! Eikös tämä kohua aiheuttanut ylimielinen homo ole veljeillyt Alexander Stubbin kanssa viime aikoina? Mitä tekee Stubido? Eikös se ole kansan etu ja oikeus, että hallituspuolueen edustaja kääntää selkänsä tällaiselle hörhölle? :idea:
...Hetkinen!
...Ja toiseksi...jokainen yli 12 v. miespuolinen henkilö, joka tanssii yksin/miesten seurassa on homo. Olen varma, että Oulun festareilla olisi ollut myös naisia valmiina tanssimaan mustan barbaarin kanssa.

Ps. Olen ollut saunassa homon kanssa ja voin kertoa, että ei "ottanut eteen". En ole homovastainen.
Jessus sentään. Mikä mahtaa olla keski-ikä näillä palstan uhoajilla? :shock:

Arvon Radiopuhelin: Pahoitteluni. Luokaton lainaus. :|
Minä en ole mikkään enkä vähän päästä sekkään (sananlasku Kärsämäeltä).
terbmis
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja terbmis »

Jos tuo pitää paikkansa että poliisi on ottanut siskolta kameran, ja poistanut videon, siinä on kyllä ylitetty toimivalta reippaasti. Kyllä poliisia saa kuvata julkisella paikalla. On ihan hyvä että tämä tutkitaan perusteellisesti. Silminnäkijäkuvauksen mukaan tapaus ei todellakaan mennyt kuin Strömsössä. Tartutaan takaapäin kädestä, ja kun ei heti sitä passia näytetä, työnnetään seinää vasten, ja pannaan rautoihin. Ei todellakaan näin. Ihan oikeasti, poliisien joukossakin on kusipäitä, ei tämä olisi ensimmäinen kerta kun rutiinitarkastus menee överiksi. Puhumalla näistä yleensä selvitään. Kun ystävällisesti kohdellaan puolin ja toisin, sujuu asiat paljon sujuvammin. Jos tuota kertomusta on uskominen, ei näille naisille edes kerrottu mitä tehtävää poliisit hoitivat kyseisellä hetkellä. Ja toisella poliisilla ei ollut edes virkamerkkiä. Uskomatonta touhua kaiken kaikkiaan :|
Lassie
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Lassie »

Tähän käsillä olevaan sukulaiset ja virkavalta-tapaukseen ei ole ilmennyt uutta.

Katsastin äsken Nikanderin uuden biisin Kuka pelkää pimeet youtbesta ja huumoria repivät mamu-aiheen ympäriltä, valitettavaa se, että Nikander samalla tekee "cooliksi" negatiivisia asioita kuten sossussa käymistä osana mamu:uutta ja niin virkavallan kuin valkoisten kohtelemista vihamiehenä.

Jottei jää Megadeth-jupakka epäselväksi, ohessa aukiavattua artikkelia tapahtuneesta. Siitä huomataan, että diivan kruunu lankeaa Megadethille. Ensiksi saivat päähänsä etteivät soita, jos vieressä olevassa VIP-teltassa tarjotaan lohta keikkansa aikana, sitten ettei soitto maita jos muilla lavoilla soitetaan. Nikanderin piti soittaa uutta materiaalia ja heidän keikan keskeyttämisvaatimus tuli yllätyksenä.

Näin jälkeenpäin voisi sanoa, että järjestävässä tahossa myös vikaa - miksi järjestää muille lavoille samanaikaisia bändejä ylipäätään.

" Megadeth diivaili Qstockissa jo ennen keikkaansa. Sen lisäksi, että Musta Barbaari keskeytti Megadethin Qstock-keikan − heitettiin ulos festarialueelta oman keikkansa alkaessa, bändilla oli vaatimuksia myös ruokatarjoilun suhteen.

- Heidän kiertuemanagerinsa tuli iltapäivällä sanomaan, että Megadeth ei soita keikkaa, jos lavan vieressä olevassa VIP-teltassa tarjoillaan lohta bändin keikan aikana, Qstockin festivaalijohtaja Mikko Forstén kertoo YleX:lle.

Vaatimus muun musiikin keskeyttämisestä annettiin vasta Megadethin noustessa lavalle. Metallibändille oli Forsténin mukaan ilmoitettu ennakkoon, että festivaalialueella on samaan aikaan menossa toinenkin keikka, ja että toiselta keikalta tuleva musiikki ei häiritse Megadethin esitystä.

- Tilanne oli todella typerä, mutta ei siinä oikein ollut vaihtoehtoja. Megadeth oli kuitenkin pääesiintyjä ja meillä oli kovat paineet saada yhtye lavalle, Forstén kertoo YleX:lle.

Musta Barbaari aloitti keikkansa yhtä aikaa Megadethin kanssa. Räppärille ei ehditty ilmoittaa Megadethin vaatimusta musiikin hiljentämisestä.

- Ymmärrän täysin Musta Barbaari: Väistin kolmea vartijaa ennen kuin pääsin Megadethin lavalle , mutta Musta Barbaari YleX:lle: Järjestäjän mukaan pilasin urani se silti oli, Forstén sanoo. " http://yle.fi/ylex/uutiset/megadethin_q ... /3-7575214

"Mua totta kai ärsytti, kun piti keskeyttää keikka. Mun oli tarkoitus esittää uusi elokuussa julkaistava biisi, mutta en nyt päässyt vetämään sitä, 15 minuutin pikakeikastaan puolet Megadethin vuoksi menettänyt Musta Barbaari kertoo YleX:lle.

Musta Barbaari sai pian selville, että syynä keikan keskeytymiseen oli Megadethin asettama vaatimus. Räppäri ehti hetken hiljaisuuden jälkeen esittää tutun Salil eka, salil vika -biisinsä, mutta senkin tavallista maltillisemmalla volyymillä. Keikan jälkeen Barbaaria ärsytti niin, että hän päätti kostaa yhdysvaltalaiselle metallibändille. "

http://yle.fi/ylex/uutiset/musta_barbaa ... /3-7575198
☀︎☾✧☄︎☙○➣❊
Y-boksista: Vain 100% ystävät. Old school heart on. Ei paskaa, fake ass toimintaa, tietojenkalastamisia, piirien pyörintää, testaamisia, huvipuistokokemuksen hakemista tai vääriä motiiveja.
Vastaa Viestiin