Raaka verityö Helsingin Puotilassa 31.7.2016

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Ärrkele
Adrian Monk

Re: Raaka verityö Helsingin Puotilassa 31.7.2016

Viesti Kirjoittaja Ärrkele »

Chefile kirjoitti:en varsinaisesti tosiaan tunne tekijää, vaan hänen veljensä. Velipoika onkin täysin länsimaistunut ja lapsuutensa asuivat isossa omakotitalossa, hyvällä alueella. Pojat saivat hyvän kasvatuksen ja velipoika tosiaan elelee perheensä kanssa kuten me kaikki muutkin. Islamin uskoa ei näy arjessa, enkä edes tiedä onko hän em. uskossa enää. Tienaa kuitenkin taatusti enemmän kuin rasisti rassukka, joka työkseen lapioi ojia.
Toki sitä voi kutsua "tienaamiseksi" kun kaikki annetaan ja ostetaan valmiiksi näille muslimiloisille veronmaksajien rahoista. Tämänkin ketjun taposta epäilty pummi ja jihadisti ei varmasti ole tehnyt yhtään mitään Suomen hyvinvoinnin edistämiseksi. Yllä olevasta retoriikasta käy hyvin esille, kuinka vihervasemmisto esittää "hyväntekijöitä," mutta todellisuudessa heille tärkeintä on kuka "tienaa" eniten. Siinähän sitä sitten voi statuksen mittarina vertailla kuka on eniten onnistunut pummamaan yhteiskunnan varoja valheellisin keinoin.

PS. tiedoksesi muuten ettei ojia enää lapioida nykyaikana vaan kaivetaan koneilla. Kommentistasi tosin paistaa räikeästi läpi, kuinka vihaat oikeata työtä tekeviä rehellisiä ihmisiä.
Viimeksi muokannut Ärrkele, Su Loka 16, 2016 8:31 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”
Chefile
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Chefile »

poepporoo kirjoitti:Itse tapausta en pysty kommentoimaan mutta toteanpa vaan, että kyllä tuo Palefacekin on yks sumun luoja.Ystävänsä ja faninsa koostuvat mielestäni pilvenpolttelijoista, mikä on "luonnollisesti' tietysti paljon hyväksytympää, kuin kaljoittelu(miksi muuten näin?)Eli jokaisella oma rastinsa täällä. Jos meuhkaa yhtäällä, toisaalla on ihan yhtä epätäydellinen, kuin me muutkin(rasistit). :mrgreen:

Ps. Pitää tää linkittää juttuun, joten siis epäilen, että tyyppi on seonnut pilvenpoltosta tai vesipiipusta tai what ever..jos on kerta ennen ollut niin "rauhaa rakastava" tyytti.
Menee offariksi, mutta nykytiedon valossa kannabis on turvallisempaa tai vähemmän haitallista kuin vaikka alkoholi ja tupakka. Siitä on olemassa ihan EU-tason tutkimuskin, ja jotain kertoo tietty se että kannabikseen ei ole kuollut koskaan ketään. Alkoholiin taas...

Mutta ei tämäkään asia ole mustavalkoinen, kyllä kannabiksesta saa harmeja aikaan jos sitä bongia ruplattaa päivästä toiseen. Pään täytyy olla kunnossa siinä touhussa. Ja jos suvussa on skitsofreenisia ihmisiä, niin silloin kannabis on huono juttu: se voi laukaista skitsofrenian tällaisella henkilöllä. Myös nuorena aloitettu pössyttely voi edesauttaa em. taudin puhkeamista, ja toki se on haitallista nuoren/lapsen kehitykselle kuten alkoholikin.

Oma mielipiteeni kannabiksesta on se, että sitä ei missään nimessä saa laillistaa (heh, kaupassa olisi Rainbow-hasis heti Xtra-höpöheinän vieressä hyllyllä), se ei Suomen kaltaisessa masennukseen herkästi taipuvaisessa ja päihteiden suurkuluttajien luvatussa maassa toimisi. Sen sijaan tulisi käytöstä (ja ehkä pienten määrien hallussapidosta) jättää rankaisematta, sillä se sakko ja merkintä h-rekisteriin ajaa ihmisen vaan syvemmälle paskaan. Ehdottamiani lakimuutos ohjaisi käyttäjät hoitoon ja se säästäisi yhteiskunnan varoja.
”Yeah man.. I mean the days were slow but the years went fast, you know?”
reijoreipas
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja reijoreipas »

Chefile kirjoitti:Pään täytyy olla kunnossa siinä touhussa.
Ystävän neuvo: ÄLÄ KOKEILE!
Chefile
Christopher Lorenzo

Ärrkele kirjoitti:
Chefile kirjoitti:en varsinaisesti tosiaan tunne tekijää, vaan hänen veljensä. Velipoika onkin täysin länsimaistunut ja lapsuutensa asuivat isossa omakotitalossa, hyvällä alueella. Pojat saivat hyvän kasvatuksen ja velipoika tosiaan elelee perheensä kanssa kuten me kaikki muutkin. Islamin uskoa ei näy arjessa, enkä edes tiedä onko hän em. uskossa enää. Tienaa kuitenkin taatusti enemmän kuin rasisti rassukka, joka työkseen lapioi ojia.
Toki sitä voi kutsua "tienaamiseksi" kun kaikki annetaan ja ostetaan valmiiksi näille muslimiloisille veronmaksajien rahoista. Tämänkin ketjun taposta epäilty pummi ja jihadisti ei varmasti ole tehnyt yhtään mitään Suomen hyvinvoinnin edistämiseksi. Yllä olevasta retoriikasta käy hyvin esille, kuinka vihervasemmisto esittää "hyväntekijöitä," mutta todellisuudessa heille tärkeintä on kuka "tienaa" eniten. Siitänän sitä sitten voi statuksen mittarina vertailla kuka on eniten onnistunut pummamaan yhteiskunnan varoja valheellisin keinoin.

PS. tiedoksesi muuten ettei ojia enää lapioida nykyaikana vaan kaivetaan koneilla. Kommentistasi tosin paistaa räikeästi läpi, kuinka vihaat oikeata työtä tekeviä rehellisiä ihmisiä.
Kommentistasi paistaa läpi miten kaikki eri ihonväriin omaavat olisivat sossupummeja. Tiedoksesi että nämä poikien vanhemmat olivat arvostetussa asemassa meidän yhteiskunnassa, uskon kyllä että ottaa koville kun yksi irakilainen maksaa 2 x enemmän veroja kuukaudessa kuin mitä rasistin ressukka tienaa samana kuukautena.

Monttiksen työnteosta minulla ei itse asiassa ole tietoja, mutta sinä käytit sanaa "varmasti", joten oletan sinulla sitten olevan esittää jotain todistetta asiasta? Ennakkoluulosi ei ole sitten sellainen. Mutta sen tiedän varmasti ettei hän ollut jihadisti. Kerrotko vielä mistä olet saanut tuollaista tietoa?

Jos sinua taas kiinnostaa tuottaa lautamiestekstiä väärässä paikassa, niin vastaanpa vielä kerran. En ole vihervasukki, olen äänestänyt Kokoomusta vuodesta toiseen, mieluiten oikean siiven liberaaleja sieltä. Menen taatusti oikealta ohi ja kevyesti jos ruvetaan jakamaan ihmisiä oikealle ja vasemmalle. Se on vissiin vaikeaa tajuta että oikeistolainen ei ole rasisti. Rasisti on pelkuri, pelkää tiettyä ihmisryhmää.

En missään nimessä vihaa duunareita, jonkun se on tehtävä nekin työt. Pointtina vaan se että monesti ne kovaäänisimmät rasistit itse ovat sossupummeja tai persaukisia muuten. Tässä tapauksessa vaan tämän perheen haukkuminen pummiksi menee taas pahasti metsään, kun pelkästään toinen vanhemmista tienaa kuusinumeroista summaa vuodessa.
Chefile
Christopher Lorenzo

reijoreipas kirjoitti:
Sinä et ole minun ystävä ja kiitosta vaan, kokeilut on kokeiltu aikoinaan. Ihan hauska kokemus mutta ei ollut mun juttu.

Ja touche, nolo yrityksesi loukata minua kertoo siitä että koville joutunut Venäjän puolustelusi karahti karille ja pahasti, siksi päätit TAAS hyökätä keskustelijan kimppuun.
reijoreipas
Jack Bauer

Chefile kirjoitti:
reijoreipas kirjoitti:
Sinä et ole minun ystävä ja kiitosta vaan, kokeilut on kokeiltu aikoinaan. Ihan hauska kokemus mutta ei ollut mun juttu.
Ja jäljet siitäkin kokeilusta ovat vielä nähtävissä.
Ainakin tekstin sisällön muodostamisessa järjelliseen muotoon.

Chefile kirjoitti:Ja touche, nolo yrityksesi loukata minua kertoo siitä että koville joutunut Venäjän puolustelusi karahti karille ja pahasti, siksi päätit TAAS hyökätä keskustelijan kimppuun.
En muista koskaan hyökänneeni foorumikeskustelijan kimppuun.
Chefile
Christopher Lorenzo

reijoreipas kirjoitti:Ja jäljet siitäkin kokeilusta ovat vielä nähtävissä.
Ainakin tekstin sisällön muodostamisessa järjelliseen muotoon.
Juuri äsken kirjoitit jotain tällaista ja sitten kommentoit:
En muista koskaan hyökänneeni foorumikeskustelijan kimppuun.
Mikä siinä on niin vaikeaa pysyä aiheessa? Minä vaan vastasin kysymykseen miksi kannabis nähdään harmittomampana kuin alkoholi ja se johtaa siihen että täytyy keskittyä minuun keskustelijana ja tuottaa lautamiestekstiä väärässä paikkaa. Toki se on inhimillistä kun argumentit loppuvat kesken, mutta noloa silti.
reijoreipas
Jack Bauer

Chefile kirjoitti: Minä vaan vastasin kysymykseen miksi kannabis nähdään harmittomampana kuin alkoholi ja se johtaa siihen että täytyy keskittyä minuun keskustelijana ja tuottaa lautamiestekstiä väärässä paikkaa. Toki se on inhimillistä kun argumentit loppuvat kesken, mutta noloa silti.
Sinä et ole keskustelijana yhtäkään pykälää ylenpänä, tai alempana, kuin muut.
Varsinkaan, kun otetaan huomioon sinun aikaisempi huumeidenkäyttöhistoriasi.

Älä nyt pahastu, mutta olet varmasti itsekin huomannut argumentointisi olevan enemmänkin tunneperäistä, kuin asiapohjaista.
PiikkiSika
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja PiikkiSika »

Kannabiksestahan tuo vasemmisto porukka tunnetusti pitää - mutta eikö tässä kuuluis kuitennii puhella siitä afrikkalaistaustaisesta muusikko karri palefacen kaverista, joka silpoi kuoliaaksi suomalaisen eläkeläisen, siellä Puotilan kirkonmaalla?
! ! ! Eläköön EU-direktiivit ja kansan syväkyykky ! ! !
Chefile
Christopher Lorenzo

reijoreipas kirjoitti:
Chefile kirjoitti: Minä vaan vastasin kysymykseen miksi kannabis nähdään harmittomampana kuin alkoholi ja se johtaa siihen että täytyy keskittyä minuun keskustelijana ja tuottaa lautamiestekstiä väärässä paikkaa. Toki se on inhimillistä kun argumentit loppuvat kesken, mutta noloa silti.
Sinä et ole keskustelijana yhtäkään pykälää ylenpänä, tai alempana, kuin muut.
Varsinkaan, kun otetaan huomioon sinun aikaisempi huumeidenkäyttöhistoriasi.

Älä nyt pahastu, mutta olet varmasti itsekin huomannut argumentointisi olevan enemmänkin tunneperäistä, kuin asiapohjaista.
Heheh, tiesin että ainakin sinä tartut tähän syöttiin kun kerroin yhdestä nuoruuden kannabiksen kokeilustani. Sikäli huumeidenkäyttöhistoriani on melkoisen lyhyt ja sinä voit toki arvottaa minut sen perusteella ihan miten itse haluat. Minua se ei haittaa.

En pahastu, mutta epäilen sinun muistissa olevan pahasti jotain vialla. Unohdat toisten keskustelijoiden solvaamisen, unohdat sen miten käyt koko ajan keskustelijaan kiinni asian sijaan ja nyt menee jos hauskan puolelle kun syytät argumenttejani tunneperäisiksi: se olit sinä, joka et pystynyt vastaamaan kysymykseen miten USA liittyy Venäjältä saapuviin intialaisiin ja nepalilaisiin "pakolaisiin". Oikea vastaushan on ettei mitenkään, mutta sen sijaan ettö myöntäisit sen, käyt keskustelijaan kiinni. Trollien taktiikkaa.

Nyt voit jatkaa keskenäsi tätä ja voit haukkua niin paljon kuin jaksat, minua ei kiinnosta. Et ole lähelläkään sitä tasoa että se tuntuisi jossain.
Chefile
Christopher Lorenzo

PiikkiSika kirjoitti:Kannabiksestahan tuo vasemmisto porukka tunnetusti pitää - mutta eikö tässä kuuluis kuitennii puhella siitä afrikkalaistaustaisesta muusikko karri palefacen kaverista, joka silpoi kuoliaaksi suomalaisen eläkeläisen, siellä Puotilan kirkonmaalla?
Äh, olet oikeasssa. Pahoittelut omasta offtopic-osuudestani. Kotiinkin jo tuoda esille hieman taustoja tästä Monttiksesta ja hänen perheestään, harmi vaan että se sitten kääntyikin minuun.
reijoreipas
Jack Bauer

Chefile kirjoitti:
Nyt voit jatkaa keskenäsi tätä ja voit haukkua niin paljon kuin jaksat, minua ei kiinnosta. Et ole lähelläkään sitä tasoa että se tuntuisi jossain.
Hyvä.
Paa
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Paa »

Kiitos vaan taustoista, niitä on aina mielenkiintoista lukea. Mutta eihän silti dissata niitä ojankaivajia.
Niin kuin kasvot kuvastuvat vedessä, niin ihmisen sydän toisessa ihmisessä. (Snl.27:19)
Ärrkele
Adrian Monk

Chefile kirjoitti:En missään nimessä vihaa duunareita, jonkun se on tehtävä nekin työt. Pointtina vaan se että monesti ne kovaäänisimmät rasistit itse ovat sossupummeja tai persaukisia muuten.
Sinulla on varmasti esittää faktapohjaisia todisteita tästä väittämästäsi, joten laitatko nyt ne tänne meidän muidenkin nähtäville? Muutenhan tämä lausuntosi voidaan kuitata ennakkoluuloiseksi valehteluksi. Eikä kukaan usko valehtelijaa.

PS. tuossa hieman osvisiittaa palkoista, vaikkapa sen halveksimasi "rasistisen ojankaivajan" ansioista: http://www.iltasanomat.fi/taloussanomat ... 30374.html
Työkoneiden kuljettajat, 3 116 e/kk
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Ärrkele
Adrian Monk

Jaahas, sitten kun pitäisi perustella väitteitään, hävisi chefile takavasemmalle. Kuinka ollakaan. Helppohan se on esittää kaikenlaisia väittämiä ja sitten häipyä ketjusta ja "unohtaa" koko asia. :roll:
Vastaa Viestiin