Ärrkele kirjoitti:Chefile kirjoitti:en varsinaisesti tosiaan tunne tekijää, vaan hänen veljensä. Velipoika onkin täysin länsimaistunut ja lapsuutensa asuivat isossa omakotitalossa, hyvällä alueella. Pojat saivat hyvän kasvatuksen ja velipoika tosiaan elelee perheensä kanssa kuten me kaikki muutkin. Islamin uskoa ei näy arjessa, enkä edes tiedä onko hän em. uskossa enää. Tienaa kuitenkin taatusti enemmän kuin rasisti rassukka, joka työkseen lapioi ojia.
Toki sitä voi kutsua "tienaamiseksi" kun kaikki annetaan ja ostetaan valmiiksi näille muslimiloisille veronmaksajien rahoista. Tämänkin ketjun taposta epäilty pummi ja jihadisti ei varmasti ole tehnyt yhtään mitään Suomen hyvinvoinnin edistämiseksi. Yllä olevasta retoriikasta käy hyvin esille, kuinka vihervasemmisto esittää "hyväntekijöitä," mutta todellisuudessa heille tärkeintä on kuka "tienaa" eniten. Siitänän sitä sitten voi statuksen mittarina vertailla kuka on eniten onnistunut pummamaan yhteiskunnan varoja valheellisin keinoin.
PS. tiedoksesi muuten ettei ojia enää lapioida nykyaikana vaan kaivetaan koneilla. Kommentistasi tosin paistaa räikeästi läpi, kuinka vihaat oikeata työtä tekeviä rehellisiä ihmisiä.
Kommentistasi paistaa läpi miten kaikki eri ihonväriin omaavat olisivat sossupummeja. Tiedoksesi että nämä poikien vanhemmat olivat arvostetussa asemassa meidän yhteiskunnassa, uskon kyllä että ottaa koville kun yksi irakilainen maksaa 2 x enemmän veroja kuukaudessa kuin mitä rasistin ressukka tienaa samana kuukautena.
Monttiksen työnteosta minulla ei itse asiassa ole tietoja, mutta sinä käytit sanaa "varmasti", joten oletan sinulla sitten olevan esittää jotain todistetta asiasta? Ennakkoluulosi ei ole sitten sellainen. Mutta sen tiedän varmasti ettei hän ollut jihadisti. Kerrotko vielä mistä olet saanut tuollaista tietoa?
Jos sinua taas kiinnostaa tuottaa lautamiestekstiä väärässä paikassa, niin vastaanpa vielä kerran. En ole vihervasukki, olen äänestänyt Kokoomusta vuodesta toiseen, mieluiten oikean siiven liberaaleja sieltä. Menen taatusti oikealta ohi ja kevyesti jos ruvetaan jakamaan ihmisiä oikealle ja vasemmalle. Se on vissiin vaikeaa tajuta että oikeistolainen ei ole rasisti. Rasisti on pelkuri, pelkää tiettyä ihmisryhmää.
En missään nimessä vihaa duunareita, jonkun se on tehtävä nekin työt. Pointtina vaan se että monesti ne kovaäänisimmät rasistit itse ovat sossupummeja tai persaukisia muuten. Tässä tapauksessa vaan tämän perheen haukkuminen pummiksi menee taas pahasti metsään, kun pelkästään toinen vanhemmista tienaa kuusinumeroista summaa vuodessa.
”Yeah man.. I mean the days were slow but the years went fast, you know?”