Sverdlov kirjoitti:Taruhenkilö jeesuskin käytti vertauksia, koska hänen kuulijansa olivat yksinkertaisia.
Ainoa yksinkertainen tässä on se, joka väittää että kilometrillä tunnissa ylittävä nopeus on liikenneturvallisuuden vaarantamista.
Sverdlov kirjoitti:Jossakin pitää olla raja, ja tienpitäjä on laittanut sen esim. 80km/h. Lain mukaan sen ylitys on liikenneturvallisuuden vaarantamista. Ehdoton on ehdotonta. Nopeusvalvonta on turhan joustavaa.
Näytätkö minulle sen kohdan laista, niin sen jälkeen uskon.
Sverdlov kirjoitti:Minun autoni nopeusmittari on hyväksytty maassamme käytettäväksi, ja se on ainoa laite mistä pystyn näkemään luotettavasti ajamani nopeuden. Jos mittarissa on virhe, ei se johdu minusta.
Varmaan tämän jälkeen turha miettiä kuka se yksinkertainen on. Yksikään auton mittari ei ole täydellisen tarkka. Sinä olet vaikuttanut siihen mittarin lukemaan mm. valitsemalla erikokoiset renkaat autosi alle.
Sverdlov kirjoitti:Sinä vaikutat juuri sellaiselta kaaharilta, joka toisten ihmisten henkiä vaarantaen pyyhkäiset menemään keltaisen sulkuviivan kohdalla kovalla ylinopeudella ohi ja joka tulee saamaan tämän uuden palkitsemisjärjestelmän mukaisen käsittelyn. Eikös sinulta se kortti pitäisi ottaa pois, sinähän ajat lainvastaisesti, en minä? Jos sinua lisäksi jokin ärsyttää liikenteessä, olet erittäin vaarallinen tienkäyttäjä. Ei voi kuin toivoa parasta, mitä se sitten ikinä onkaan.
Ja väärin meni taas. Minä olen sellainen kuljettaja joka ajaa 6-7 km/h nopeampaa kuin sallittu nopeusrajoitus, koska autojen mittaristoissa on aina heittoa. Todellinen nopeuteni on siis 1-3 km/h nopeampi kuin sallittu rajoitus. Tällä varmistan etten aja hitaampaa kuin sallittu nopeusrajoitus määrää, mutta en myöskään aja niin kovaa että tolpan tai jeparin sattuessa kohdalle saisin sakot.
Ikinä en ole ylinopeussakkoja saanut ja tuolla ajolla en tule ikinä saamaankaan, eli tämä, tai mikään muukaan muutos ylinopeussakkojen määrään ym. ei koske millään muotoa minua.
En myöskään ohittele laittomissa paikoissa ja niitä riskiohittelujakaan en harrasta, koska arvostan itseni ja muiden elämää sen verran paljon.
Omaan kokemukseen perustuen alinopeutta ajavat aiheuttavat enemmän haittaa liikenteelle kuin minun tyylillä ajavat.
Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta; joutuu alentumaan niiden tasolle ja lopulta ne voittaa sut kokemuksella.