Ärrkele, moderaattorin toveri

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Radiopuhelin
Theo Kojak

Re: Ärrkele, moderaattorin toveri

Viesti Kirjoittaja Radiopuhelin »

Ärrkele kirjoitti:
Radiopuhelin kirjoitti:Yleensä häviät keskustelusta kun argumenttisi loppuvat ja pitäisi löytyä faktaa juttujen taakse
Sinä taas teet kiihdyksissäsi uuden nimimerkin ja aloitat valitusketjun kimpaannuttuasi hävitystä väittelystä.

Taidat olla sama henkilö joka postasi "Ulrike" nimimerkillä taannoin. Samanlaista häröä ulostusta tulee. :mrgreen:
Taitaa taas kalja maistua ja ahdistus lisääntyä prosenttilaskumestarilla kun spammia ja valehtelua tulee. Yleensähän tosiaan häviät keskustelusta kun argumenttisi loppuvat ja pitäisi löytyä faktaa juttujen taakse. Tässä esimerkkiketju jossa sinua ei ole paskapuheittesi jälkeen näkynyt: http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=20&t=22241

Minä en käytä sinun keinojasi ja kirjoittele usealla nimimerkillä. Olen muistaakseni muutamaankin kertaan todennut että olen täällä vain yhdellä nimimerkillä. En ole koskaan kirjoittanut tälle palstalle millään toisella nimimerkillä vaikka milloin miksikin nimimerkiksi on epäilty. Tämä oli taas aika laimea veto sinulta, ja kävi niinkuin aina ennenkin. Eli väitteesi on taas kerran paskapuhetta. Jos moderaattoreita kiinnostaa niin voivat minun puolestani todentaa lokeistaan asian
Viimeksi muokannut Radiopuhelin, La Joulu 17, 2016 12:49 am. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Radiopuhelin
Theo Kojak

Täällä lautamiespalstalla toki voit paskapuheita heittää ja epäillä multinikkejä, mutta tässä taas esimerkkinä bannin arvoinen viesti normipalstan puolelta, mutta eipä tästäkään moderaattorin toverille sanktiota ole jaettu

Kuva
Radiopuhelin
Theo Kojak

Ärrkele heittelee taas oikein urakalla lautamiestekstiä ilman bannia, tässä näyte:

Kuva

Koomista tästä tekee se että oletti nimimerkin Chefile olevan jostain syystä automaattisesti nainen. Normaalin ihmisen oletus voisi olla että nimimerkki olisi vaikkapa kokki. Ilmeisesti aivovamma kääntää nimimerkin hänen päässään Shefileksi, muutoin tuota on hankala ymmärtää
Ärrkele
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Ärrkele »

Radiopuhelin kirjoitti:Ärrkele heittelee taas oikein urakalla lautamiestekstiä ilman bannia, tässä näyte:

Kuva

Koomista tästä tekee se että oletti nimimerkin Chefile olevan jostain syystä automaattisesti nainen. Normaalin ihmisen oletus voisi olla että nimimerkki olisi vaikkapa kokki. Ilmeisesti aivovamma kääntää nimimerkin hänen päässään Shefileksi, muutoin tuota on hankala ymmärtää
Älä kiihdy.

Eipä tuosta chefilekään banneja ole saanut vaikka suolta pelkästään muslimeille maistuvaa vuohen ulostetta ko. ketjussa.

Koomista tämä on toki, koska luetun ymmärtämisessäsi on selviä puutteita. Tuossa yllä juurikin totean, että tämä sukkahousu-chefile esiintyy naisen nimellä vaikka on mitä ilmeisemmin "jätkä" (omien sanojensa mukaan) ja kutsuu muita homoiksi. :mrgreen:
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”
Ärrkele
Adrian Monk

Radiopuhelimen muita nimimerkkejä: Ulrike, Chefile, Pika Juoksija, Tackleberry, annaanna... Löytyyköhän vielä muita. :mrgreen:
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Radiopuhelin
Theo Kojak

Ärrkele kirjoitti: Eipä tuosta chefilekään banneja ole saanut vaikka suolta pelkästään muslimeille maistuvaa vuohen ulostetta ko. ketjussa.

Koomista tämä on toki, koska luetun ymmärtämisessäsi on selviä puutteita. Tuossa yllä juurikin totean, että tämä sukkahousu-chefile esiintyy naisen nimellä vaikka on mitä ilmeisemmin "jätkä" (omien sanojensa mukaan) ja kutsuu muita homoiksi. :mrgreen:
Millä perusteella ja millä ennakkoluuloilla Chefile olisi naisen nimi, sehän tässä oli pointti. Lähtökohtaisesti ei millään perusteella. Missä todellisuudessa tuo suomeksi ehkä parhaiten kokki-ilkaksi kääntyvä nimimerkki tunnetaan naisen nimimerkkinä tai nimenä?

Voi tietysti olla että chefile on kertonut olevansa vaikkapa Pirkko tai Marita, mutta ei ole sattunut minulle tällaista silmään
Chefile
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Chefile »

Ärrkele kirjoitti:
Radiopuhelin kirjoitti:Ärrkele heittelee taas oikein urakalla lautamiestekstiä ilman bannia, tässä näyte:

Kuva

Älä kiihdy.

Eipä tuosta chefilekään banneja ole saanut vaikka suolta pelkästään muslimeille maistuvaa vuohen ulostetta ko. ketjussa.

Tätä minä oon aina kummeksunut, että mikä nickissäni viittaa naiseen? Jaatko meillekin varsin sekoilevan ja aivovamman höyrystämän ajatusmaailmasi? Jos sanaan "she"-viittaat, niin "che" on täysin eri asia. Muuan kommunistitaistelija, myös tyranni vaikka vapautta olevinaan hakikin, oli etunimeltään Che. Jos tämä minun nick nyt herättää veikkauksia, niin todetaan nyt sen jujun olevan "file":ssa.

Jotenkin minusta tuntuu että tuo Ärrkele on ihastunut minuun ja siksi on koko ajan kimpussani. Väkisin koittaa keksiä minusta shemalea fantasioilleen, vaikka Thaimaassa tälle Ärrkeleen kaappihomolle avautuisi oikea paratiisi. En ole koskaan sanonut olevani mies, enkä kyllä nainenkaan, mutta vähän liikaa se sinua kiinnostaa, sinä pikku hintti! :mrgreen:
”Yeah man.. I mean the days were slow but the years went fast, you know?”
Ärrkele
Adrian Monk

Kovasti sukkahousu-chefilellä esiintyvät nämä
Chefile kirjoitti:shemalea fantasio
ja
Chefile kirjoitti:kaappihomo
sekä
Chefile kirjoitti:pikku hintti! :mrgreen:
puheissaan jatkuvasti. MItä muuta voi odottaakaan useilla naisen nimillä täällä esiintyvästä pojasta. Thaimaassakin olet puheidesi mukaan käynyt em. merkeissä. Kommunistit sinä tunnetkin hyvin koska olet venäjältä karannut. :mrgreen:
Chefile
Christopher Lorenzo

Ärrkele kirjoitti:Kovasti sukkahousu-chefilellä esiintyvät nämä
Chefile kirjoitti:shemalea fantasio
ja
Chefile kirjoitti:kaappihomo
sekä
Chefile kirjoitti:pikku hintti! :mrgreen:
puheissaan jatkuvasti. MItä muuta voi odottaakaan useilla naisen nimillä täällä esiintyvästä pojasta. Thaimaassakin olet puheidesi mukaan käynyt em. merkeissä. Kommunistit sinä tunnetkin hyvin koska olet venäjältä karannut. :mrgreen:
Se että lukuisissa viesteissäsi olet ottanut esille mustan miehen siittimen, kertoo sinusta paljon. Mutta oletkin jo myöntänyt että vuokrayksiösi hyllyssä on Leninin patsas ja ilmeisesti käytät sitä hyväksesi! Yäh!
Ärrkele
Adrian Monk

Ja taas sukkahousu-chefile kertoo seuraavista kokemuksistaan:
Chefile kirjoitti:ottanut esille mustan miehen siittimen
ja
Chefile kirjoitti:hyllyssä on Leninin patsas
hyh hyh :mrgreen:
Chefile
Christopher Lorenzo

Ärrkele kirjoitti:Ja taas sukkahousu-chefile kertoo seuraavista kokemuksistaan:
Chefile kirjoitti:ottanut esille mustan miehen siittimen
ja
Chefile kirjoitti:hyllyssä on Leninin patsas
hyh hyh :mrgreen:
Ja taas munaton Ärrrrävikainen kääntää omat sanotut fantasiansa muiden niskaan! Hyh ja yh, miten voitkaan painaa pumpattua Stalinia! Olen kuullut huhuja, että olit wannabe-kokelas Vastarintaliikkeessä kun luulit olevasi oikeistolainen, mutta he potkivat sinut ulos kun olit hellästi sipaissut muiden nasujen munia aina takaapäin tilanteen salliessa. Hahaha! Aika noloa!
Ärrkele
Adrian Monk

Sukkahouzu-Chefile kertoo kokemuksistaan jälleen:
Chefile kirjoitti:munaton
ja
Chefile kirjoitti:painaa pumpattua Stalinia!
sekä
Chefile kirjoitti:sipaissut muiden nasujen munia aina takaapäin tilanteen salliessa.
Hyyh, melko raisua touhua spanx-chefilellä!
Radiopuhelin
Theo Kojak

Eikö Ärrkele ole vieläkään kertonut että millä perusteella Chefile olisi lähtökohtaisesti naisen nimimerkki. No eipä ollut yllätys, eihän sillä ole perusteluja mihinkään muuhunkaan
Ärrkele
Adrian Monk

Kerroppa sinä millä perusteella ja todisteilla olen "moderaattorin toveri"?

Tämähän ketju on toistuvista häviöistä katkeran ja kimpaantuneen trollin perustama trollausketju, ei täällä tarvitse mitään perustella. :mrgreen:
Radiopuhelin
Theo Kojak

Ärrkele kirjoitti:Kerroppa sinä millä perusteella ja todisteilla olen "moderaattorin toveri"?
Tämä on kerrottu ketjun ensimmäisessä viestissä, aiheuttaneeko aivovauriosi muistikatkoksia tai luetun ymmärtämisen ongelmia sinulle. Ainakin matemaattiseen osaamiseen se tuntuu vaikuttavan
Ärrkele kirjoitti: Tämähän ketju on toistuvista häviöistä katkeran ja kimpaantuneen trollin perustama trollausketju, ei täällä tarvitse mitään perustella. :mrgreen:
Et varmaankaan taaskaan viittaa mitä tarkoitat toistuvilla häviöillä, mutta se tuskin yllättää ketään kirjoitteluasi seurannutta, yleensähän häviät keskustelusta kun argumenttisi loppuvat ja pitäisi löytyä faktaa juttujen taakse. PS. onnetonta trollausyritystä väkivaltaisen aateveljen henkirikosketjussa toissapäivänä, niin väsynyttä jo ettei kukaan jaksanut tarttua. Hyvä merkki, alkavat tunnistaa paskapuheesi

Eli sulla ei siis ollut mitään perusteluja miksi Chefile olisi lähtökohtaisesti naisen nimimerkki etkä viitsi tunnustaa että olet assosioinut nimimerkin aivovaurioissasi väärin koko ajan. Tämähän oli toki arvattavissa, pelkkää onnetonta paskapuhetta siis sinulta kuten yleensäkin
Vastaa Viestiin