Taitaa taas kalja maistua ja ahdistus lisääntyä prosenttilaskumestarilla kun spammia ja valehtelua tulee. Yleensähän tosiaan häviät keskustelusta kun argumenttisi loppuvat ja pitäisi löytyä faktaa juttujen taakse. Tässä esimerkkiketju jossa sinua ei ole paskapuheittesi jälkeen näkynyt: http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=20&t=22241Ärrkele kirjoitti:Sinä taas teet kiihdyksissäsi uuden nimimerkin ja aloitat valitusketjun kimpaannuttuasi hävitystä väittelystä.Radiopuhelin kirjoitti:Yleensä häviät keskustelusta kun argumenttisi loppuvat ja pitäisi löytyä faktaa juttujen taakse
Taidat olla sama henkilö joka postasi "Ulrike" nimimerkillä taannoin. Samanlaista häröä ulostusta tulee.
Minä en käytä sinun keinojasi ja kirjoittele usealla nimimerkillä. Olen muistaakseni muutamaankin kertaan todennut että olen täällä vain yhdellä nimimerkillä. En ole koskaan kirjoittanut tälle palstalle millään toisella nimimerkillä vaikka milloin miksikin nimimerkiksi on epäilty. Tämä oli taas aika laimea veto sinulta, ja kävi niinkuin aina ennenkin. Eli väitteesi on taas kerran paskapuhetta. Jos moderaattoreita kiinnostaa niin voivat minun puolestani todentaa lokeistaan asian