En ole koskaan 5. ikävuoden jälkeen syönyt kakkua, keksejä, leipää, pullaa, pizzaa, tai mitään muutakaan vastaavaa.
Nyt saatana jos ei kiistatonta pistettä heru niin... panokset kovenee
Minun puolestani tulee piste, mutta mikä friikki nää oot?joey kirjoitti:Voi saatana kun menee vaikeaksi, yrittävät tunkea pisteapajille.. Joten kovat käyttöön:
En ole koskaan 5. ikävuoden jälkeen syönyt kakkua, keksejä, leipää, pullaa, pizzaa, tai mitään muutakaan vastaavaa.
Nyt saatana jos ei kiistatonta pistettä heru niin... panokset kovenee
Eihän puhalluttaminen välttämättä tarkoita sitä, että olisi tehnyt mitään ns. rikollista. Ainakin itse olen joutunut poliisin kynsiin puhallutettavaksi kaupungilla ihan muuten vain autolla ajellessa, vaikka en mitään rikosta ollutkaan tehnyt (silloin).Howler kirjoitti:Mä en ole koskaan joutunut rikkomuksen takia tekemisiin poliisin kanssa (eli tarkemmn: minua ei ole pysäytetty, minulla ei ole rikosrekisteriä, minulla ei ole yhtään ylinopeussakkoa, minua ei ole edes poliisit puhalluttaneet!)
Vähän huonosti muotoilin, tuo puhallusjuttu tuli mieleen muitakin kirjoittaessa, tosiaan se ei ole rike/rikkomus. Korjataan siis, niin että voin saada sen pisteen!VoDKa kirjoitti:Eihän puhalluttaminen välttämättä tarkoita sitä, että olisi tehnyt mitään ns. rikollista. Ainakin itse olen joutunut poliisin kynsiin puhallutettavaksi kaupungilla ihan muuten vain autolla ajellessa, vaikka en mitään rikosta ollutkaan tehnyt (silloin).Howler kirjoitti:Mä en ole koskaan joutunut rikkomuksen takia tekemisiin poliisin kanssa (eli tarkemmn: minua ei ole pysäytetty, minulla ei ole rikosrekisteriä, minulla ei ole yhtään ylinopeussakkoa, minua ei ole edes poliisit puhalluttaneet!)
Mutta en minäkään ole. Puhallutettavaksi siis olen joutunut, mutta en rikkomuksen takia ole koskaan joutunut tekemisiin poliisin kanssa.
En ole syönyt gluteenittomiakaan, jos se vielä alleviivaisi tuota friikkiyttä?Kylli kirjoitti:Saa niitä gluteenittominakin, ainakin monia tuotteita.... Jos se oli vastaus friikki-kysymykseen?
En minäkään. Pelkään kovia ääniä.VoDKa kirjoitti: En ole koskaan räjäyttänyt ilmapalloa.