Mä en oo koskaan...

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Voi saatana kun menee vaikeaksi, yrittävät tunkea pisteapajille.. Joten kovat käyttöön:

En ole koskaan 5. ikävuoden jälkeen syönyt kakkua, keksejä, leipää, pullaa, pizzaa, tai mitään muutakaan vastaavaa.

Nyt saatana jos ei kiistatonta pistettä heru niin... panokset kovenee :D
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

joey kirjoitti:Voi saatana kun menee vaikeaksi, yrittävät tunkea pisteapajille.. Joten kovat käyttöön:

En ole koskaan 5. ikävuoden jälkeen syönyt kakkua, keksejä, leipää, pullaa, pizzaa, tai mitään muutakaan vastaavaa.

Nyt saatana jos ei kiistatonta pistettä heru niin... panokset kovenee :D
Minun puolestani tulee piste, mutta mikä friikki nää oot? :lol:

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Saa niitä gluteenittominakin, ainakin monia tuotteita.... Jos se oli vastaus friikki-kysymykseen?

Pahus, antakaa aikaa, en kekkaa mitään hyvää julkaisukelpoista...
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Spider
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Spider »

maija turjukka kirjoitti:Mä en ole koskaan harrastanut seksiä itseäni nuoremman henkilön kanssa 8)
En minäkään.

Joey lienee pisteensä ansainnut.. :twisted:
Helvetti on toiset ihmiset. (Jean-Paul Sartre)
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

En ole koskaan käynyt Ikeassa. :roll:

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

VoDKa kirjoitti:En ole koskaan käynyt Ikeassa. :roll:
Muahaha, tiputan sut, en nimittäin minäkään ole vielä käynyt. (Aion kyllä käydä, mutta vielä en ole, joten tiputin!)
Mariella
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Mariella »

Joo mä luulen kanssa että joeylle joutuu pisteen nyt antamaan!
Nerot hallitsevat kaaoksen
Howler
Axel Foley

Mä en ole koskaan joutunut rikkomuksen takia tekemisiin poliisin kanssa (eli tarkemmn: minua ei ole pysäytetty, minulla ei ole rikosrekisteriä, minulla ei ole yhtään ylinopeussakkoa, minua ei ole edes poliisit puhalluttaneet!)
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Howler kirjoitti:Mä en ole koskaan joutunut rikkomuksen takia tekemisiin poliisin kanssa (eli tarkemmn: minua ei ole pysäytetty, minulla ei ole rikosrekisteriä, minulla ei ole yhtään ylinopeussakkoa, minua ei ole edes poliisit puhalluttaneet!)
Eihän puhalluttaminen välttämättä tarkoita sitä, että olisi tehnyt mitään ns. rikollista. Ainakin itse olen joutunut poliisin kynsiin puhallutettavaksi kaupungilla ihan muuten vain autolla ajellessa, vaikka en mitään rikosta ollutkaan tehnyt (silloin). ;)

Mutta en minäkään ole. Puhallutettavaksi siis olen joutunut, mutta en rikkomuksen takia ole koskaan joutunut tekemisiin poliisin kanssa.

Edit: 666. viesti! \,,/

Howler
Axel Foley

VoDKa kirjoitti:
Howler kirjoitti:Mä en ole koskaan joutunut rikkomuksen takia tekemisiin poliisin kanssa (eli tarkemmn: minua ei ole pysäytetty, minulla ei ole rikosrekisteriä, minulla ei ole yhtään ylinopeussakkoa, minua ei ole edes poliisit puhalluttaneet!)
Eihän puhalluttaminen välttämättä tarkoita sitä, että olisi tehnyt mitään ns. rikollista. Ainakin itse olen joutunut poliisin kynsiin puhallutettavaksi kaupungilla ihan muuten vain autolla ajellessa, vaikka en mitään rikosta ollutkaan tehnyt (silloin). ;)

Mutta en minäkään ole. Puhallutettavaksi siis olen joutunut, mutta en rikkomuksen takia ole koskaan joutunut tekemisiin poliisin kanssa.
Vähän huonosti muotoilin, tuo puhallusjuttu tuli mieleen muitakin kirjoittaessa, tosiaan se ei ole rike/rikkomus. Korjataan siis, niin että voin saada sen pisteen! :D

Mä en oo koskaan joutunut poliisin puhalluttamaksi.
Merope
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Merope »

^ sry, en minäkään :wink: .

Näyttääkö siltä, että minäkin olen saamassa pisteen?
So I took the shotgun off the wall and I fired two warning shots...
into his head.
-Hale-
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja -Hale- »

En ole koskaan lukenut, saatikka edes avannut lehteä, jonka olen tilannut omalla nimelläni kotiini ja myös maksanut sen itse. Tosta luulis pinnoja ropisevan!
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Minulla on kaksi pojoa jo? Joeylla kai kans? Vai onko enemmänkin...

En ole koskaan räjäyttänyt ilmapalloa.

Enkä ole koskaan ollut myöskään eläintarhassa.

joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Kylli kirjoitti:Saa niitä gluteenittominakin, ainakin monia tuotteita.... Jos se oli vastaus friikki-kysymykseen?
En ole syönyt gluteenittomiakaan, jos se vielä alleviivaisi tuota friikkiyttä? :wink:

Mulla on nyt tän pizza-issuen lisäksi ööö... kaljahuikkapiste? Salmiakkikarkkipiste? Vai kumosiko joku ne jo huomaamattani?
Spider
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Spider »

VoDKa kirjoitti: En ole koskaan räjäyttänyt ilmapalloa.
En minäkään. Pelkään kovia ääniä.

muok. Joey ei muuten saa kaljahuikkapistettä! Mä en nimittäin ole myöskään moista kuraa työntänyt suuhuni sen jälkeen kun kerran erehdyin maistamaan...

Mä en oo koskaan reputtanut tentissä/kokeessa.

Mä en oo koskaan juonut pisaraakaan alkoholia kummankaan vanhempani silmien alla.
Piste?
Helvetti on toiset ihmiset. (Jean-Paul Sartre)
Vastaa Viestiin