annaanna kirjoitti:Kyyjärvestä on täällä ketju, mutta Doctor Lecter ja ylläpito on sen paskonut lahjakkaasti. Ketjun aloittanut, myönteisestä tilanteesta näitten turvapaikkahakijoitten kanssa kertonut uutinen on kokonaan sensuroitu. Minä sinne olen näköjään jotain lukemisen arvoista jaksanut kirjoittaa.
https://murha.info/phpbb2/viewtopic.php ... A&start=15
Ei tuo ketju pilalla ole. Olen siinä kritisoinut lähinnä ketjun aloittajaa, palstalta jo ulostettua nimimerkkiä Einsatzgruppen, (nyk nimellä punavuorenukki), ponnettomasta aloituksesta. Tuo aloitus on jostain syystä poistettu, kuten muutkin kirjoituksensa.
Linkkisi ei toimi, joten laitan uuden:
Kyyjärvi rakastui turvapaikanhakijoihin:
Lupasit joskus järjestää tänne ns paskamyrskyn tyyliin; "mutta kun minä kuulkaas aloitan, mutta kun minä kuulkaas kerron, mutta kun minä kuulkaas hermostun..". Niin, että oliko se nyt sitten siinä? Se odotettu paskamyrsky?
Harmi kun virkavalta kohtelee ahkeraa työmiestä ja perhettään kaltoin. Mutta jos tp-hakijan edellytykset eivät kohdallaan (ja perheensä kohdalla) täyty, niin mitä pitäisi tehdä? Pitäisikö poliisi kieltäytyä suorittamasta annettua virkatehtäväänsä? Mahdollisesti jokin taho voi keskyttää toimenpiteen. Tällöin tehdään kuten se taho sanoo ja asia menee uuteen käsittelyyn.
Nämä tunteisiin vetoavat lausunnot ovat aina huvittavia:
Tämäkin perhe olisi halunnut olla osa Suomen nousevaa kansantaloutta.
Ihan varmasti. Niin Turun puukottajakin halusi. Olla osa Suomea. Islamilaista Suomea.
Ja mitä tulee kohteluun Afgaanistanissa koskien sekä Jyväskylän mellakkaa että muitakin voivotteluja;
"Ihan sydäntä särkee, kun olen nähnyt omin silmin, että siellä teurastetaan ihmisiä. Tiedämme, että se on kuoleman paikka. Sen takia ei kukaan halua lähteä takaisin, Ramazani sanoi".
Pitäisikö nyt jonkun poliitikon, median edustajan tai vaikka itsensä
Jaakko Hämeen-Anttilan saapua kertomaan näille tappamisesta ja teurastamisesta huolestuneille, että islam on rauhan ja rakkauden uskonto. Ei siellä mitään sotaa eikä hätää voi olla.
- Tai ainakin niin meille suomalaisille kerrotaan islamista sekä poliitikkojen että median toimesta. Onko meille siis valehdeltu?
Ja mitä tulee teurastamisiin, niin samaisen uskonnon edustajat suorittavat halal-teurastuksia, hokien samalla jotain käsittämätöntä jostain mielikuvitusolennosta.
- Miten tälläinen sopii yhteen, tai on sovitettavissa yhteen jos ja kun puhutaan hyvinvointivaltiosta sekä eläinsuojelusta? Miksi joillakin ryhmillä on erityisoikeuksia ja erityistarpeita uskonnon varjolla? Meneekö mielikuvitusolennon laatimien sääntöjen noudattaminen eläinsuojelulain ylitse?
Ehkä meidän pitää varjella lampaitamme sekä nautojamme joutumasta näiden halal-teurastajien käsiin. Miksi heidän pitää tulla Suomeen teurastamaan eläimiä?