Joo, arvailuja ja olettamuksia kaikki toistaiseksi, siitä olen samaa mieltä. Samaa mieltä myös humalaisten päähänpistoista, itsekin nuorempana ja täysin yllytyshulluna tuli tehtyä kaikenlaista epäjärkevää ja jopa vaarallista. Jonkinlainen itsesuojeluvaisto niissä tempauksissa kuitenkin oli aina mukana, promilleista huolimatta. Lähinnä kaiketi se, että kaverit olivat tempuista tietoisia/niissä mukana/turvana jne. Ehkä siksi en osaa samaistua tähän tapaukseen liitettyihin spekuihin siitä, että ensin suljetaan puhelin ja sen jälkeen lähdetään itsekseen syystä tai toisesta kikkailemaan joen penkereelle sinne vahingossa pudoten ja menehtyen.Kaustinen kirjoitti:Osalainaus Gladysin tekstistä. Tässä tapauksessa meillä on vain arvailuja ja olettamuksia; yksikään ei sen oikeampi kuin toinen.
Mutta; kukaan älköön aliarvioiko humalaisen kykyä tehdä outoja ja järjenvastaisia ratkaisuja. Se, että valtaosa ei tekisi jotain, ei tarkoita, ettäkö sitten kukaan ei tee. Itse nimittäin valitettavasti olen nuoruudessani ollut täysin ennalta-arvaamaton päähänpistoissani. Mitä ennemmän promilleja, sitä rivakampi kävelyvauhti ja siihen kun yhdistetään selvinpäinkin onnettomat navigointitaidot, niin ihme, että koskaan ei mitään pahempaa käynyt. Vielä nykyäänkin, vanhana ja viisaana voisin illanvieton jälkeen hyvinkin päättää kävellä vielä korttelin tai pari, mennä katsomaan auringonnousua, laivoja, maisemia, ihan mitä vaan.
Nimimerkki ncsaari, kertomasi henkilökohtainen tragedia kosketti syvästi. Osanottoni.