Tuli mieleen Mervi Tapola-Nykänen. Herkullinen mielikuva.Mariella kirjoitti:Ja pukeutuu kun kakskymppisetapollo kirjoitti:Itseasiassa näin miesnäkökulmassa kaikista etovin on kulahtanut bändäri, sellainen yli 40-vuotias, joka vielä kuolaa bändin poikia.Nice...
Miksi naiset rakastuu ns. Pahoihin poikiin?
hahhah!
mut joo, ei oo siitä kiinni etten parempaa saisi.. tässä vaan pätee jokin murphyn laki. jos joku keksii jonkun selityksen/logiikan ni kertokaa mullekin. tota naisten "hoivavaistoa" en menis allekirjoittamaan -mä haluisin mieluummin et mua hoivailtais
mut joo, ei oo siitä kiinni etten parempaa saisi.. tässä vaan pätee jokin murphyn laki. jos joku keksii jonkun selityksen/logiikan ni kertokaa mullekin. tota naisten "hoivavaistoa" en menis allekirjoittamaan -mä haluisin mieluummin et mua hoivailtais
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
mä olen kyllä huomannut että kaikissa mun tuntemissa naisissa jotka ovat koukussa noihin pahiksiin on jotain samaa...sitä on vaikea selittää mutta sen huomaa kuitenkin. ammatti voi olla mikä vaan taivaan ja maan välillä ja historiakin ihan eri atmosfääreistä....yksi asia on musta sellainen että näillä naisilla on hirveän tärkeää se, että kukaan ei sekaannu heidän asioihinsa eli oli juttukumppani kuka tahansa niin pienikin huomautus tai kysymys sen hetkisestä rentusta saa tälläisen naisen takajaloilleen...he myös puolustelevat aina renttujaan sanomalla vähintään että kukaan ei oo täydellinen...ja että se ainakin rakastaa mua
mun yksi oikein läheinen on koukussa tälläiseen renttuun joka pettää, juo ja juodessaan hakkaa, on rahaton ja miljoonassa kusessa mutta aina kaikki selitykset kuuluu että kun se nyt kuitenkin rakastaa ja että kaikki ei ole sellaisia kuin sinä....pahinta on se, että oikein kun asiat menee tarpeeksi pitkälle niin pitkäjänteisimmiltäkin ystäviltä ja sukulaisilta loppuu ymmärrys...ja sitten siinä kusessa onkin yksin sen miehen kanssa ja nämä rentut yleensä vaan yltyy siinä vaiheessa...tosin täällä moni ei varmaan puhukaan ihan tuon tason rentusta vaan sellaisesta rentun kevytversiosta?????
mun yksi oikein läheinen on koukussa tälläiseen renttuun joka pettää, juo ja juodessaan hakkaa, on rahaton ja miljoonassa kusessa mutta aina kaikki selitykset kuuluu että kun se nyt kuitenkin rakastaa ja että kaikki ei ole sellaisia kuin sinä....pahinta on se, että oikein kun asiat menee tarpeeksi pitkälle niin pitkäjänteisimmiltäkin ystäviltä ja sukulaisilta loppuu ymmärrys...ja sitten siinä kusessa onkin yksin sen miehen kanssa ja nämä rentut yleensä vaan yltyy siinä vaiheessa...tosin täällä moni ei varmaan puhukaan ihan tuon tason rentusta vaan sellaisesta rentun kevytversiosta?????
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
-
gravedigger
- Andy Sipowich NYPD
-
gravedigger
- Andy Sipowich NYPD
"kevyitä" olleet noi meikäläisen rentut, mitään hakkaamisia en siedä. vanhemmatkaan ei lapsena antanu ku 2 kertaa tukkapöllyä, ni ei muhun mitkään äijätkään kajoa. mustakin "renttu" ihan pelkkänä sanana voi olla positiivinen, miellän sen sellaiseksi hiukan omalaatuiseksi, itsenäisyyttään korostavaksi mieheksi joka ei kumartele kenenkään mieliksi, mutta joka sitten kahdenkesken onkin aika symppis..
vai taasko olen ymmärtänyt väärin?! onko rentut sittenkin just ja pelkästään niitä naisten ja lasten hakkaajia, juoppoja ja nistejä, syrjäytyneitä ja mielenterveysongelmaisia? oonko mä sekottanu jotenkin "rentun" ja "äijän" keskenään?
vai taasko olen ymmärtänyt väärin?! onko rentut sittenkin just ja pelkästään niitä naisten ja lasten hakkaajia, juoppoja ja nistejä, syrjäytyneitä ja mielenterveysongelmaisia? oonko mä sekottanu jotenkin "rentun" ja "äijän" keskenään?
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
niin mä en tiedä mitä täällä pidetään renttuina, mutta mulle renttu on vähintään saamaton kakkapökäle joka vie karkitkin lasten suusta jotta itse saa kaljaa kaupasta...ja naureskellee sitten partaansa ja sanoo että mää kun oon tälläinen ja ottaa flirttivaihteen esiin kun tarvitsee rahaa tai potku uhkaa takamuksille...musta sellainen lupsakka velikulta ei ole renttu...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
cicero kirjoitti:niin mä en tiedä mitä täällä pidetään renttuina, mutta mulle renttu on vähintään saamaton kakkapökäle joka vie karkitkin lasten suusta jotta itse saa kaljaa kaupasta...ja naureskellee sitten partaansa ja sanoo että mää kun oon tälläinen ja ottaa flirttivaihteen esiin kun tarvitsee rahaa tai potku uhkaa takamuksille...musta sellainen lupsakka velikulta ei ole renttu...
Btw, onko kukaan edelleenkään bongannu sitä ilmoa
olenpas kirjoitellut sekavia
meinasin vaan että monen kuvailema miestyyppi on tuntunut enemmän siltä lupsakalta velikullalta kuin oikeelta rentulta joka siis käyttää kaikkia muita hyväkseen henkisesti ja taloudellisesti joskus jopa fyysisesti...
meinasin vaan että monen kuvailema miestyyppi on tuntunut enemmän siltä lupsakalta velikullalta kuin oikeelta rentulta joka siis käyttää kaikkia muita hyväkseen henkisesti ja taloudellisesti joskus jopa fyysisesti...