Miksi naiset rakastuu ns. Pahoihin poikiin?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Mariella kirjoitti:
apollo kirjoitti:Itseasiassa näin miesnäkökulmassa kaikista etovin on kulahtanut bändäri, sellainen yli 40-vuotias, joka vielä kuolaa bändin poikia.
Ja pukeutuu kun kakskymppiset :D Nice...
Tuli mieleen Mervi Tapola-Nykänen. Herkullinen mielikuva.
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

hahhah! :D
mut joo, ei oo siitä kiinni etten parempaa saisi.. tässä vaan pätee jokin murphyn laki. jos joku keksii jonkun selityksen/logiikan ni kertokaa mullekin. tota naisten "hoivavaistoa" en menis allekirjoittamaan -mä haluisin mieluummin et mua hoivailtais :wink:
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

mä olen kyllä huomannut että kaikissa mun tuntemissa naisissa jotka ovat koukussa noihin pahiksiin on jotain samaa...sitä on vaikea selittää mutta sen huomaa kuitenkin. ammatti voi olla mikä vaan taivaan ja maan välillä ja historiakin ihan eri atmosfääreistä....yksi asia on musta sellainen että näillä naisilla on hirveän tärkeää se, että kukaan ei sekaannu heidän asioihinsa eli oli juttukumppani kuka tahansa niin pienikin huomautus tai kysymys sen hetkisestä rentusta saa tälläisen naisen takajaloilleen...he myös puolustelevat aina renttujaan sanomalla vähintään että kukaan ei oo täydellinen...ja että se ainakin rakastaa mua :shock:

mun yksi oikein läheinen on koukussa tälläiseen renttuun joka pettää, juo ja juodessaan hakkaa, on rahaton ja miljoonassa kusessa mutta aina kaikki selitykset kuuluu että kun se nyt kuitenkin rakastaa ja että kaikki ei ole sellaisia kuin sinä....pahinta on se, että oikein kun asiat menee tarpeeksi pitkälle niin pitkäjänteisimmiltäkin ystäviltä ja sukulaisilta loppuu ymmärrys...ja sitten siinä kusessa onkin yksin sen miehen kanssa ja nämä rentut yleensä vaan yltyy siinä vaiheessa...tosin täällä moni ei varmaan puhukaan ihan tuon tason rentusta vaan sellaisesta rentun kevytversiosta?????
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
gravedigger
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja gravedigger »

esmes- kirjoitti:tässä vaan pätee jokin murphyn laki. jos joku keksii jonkun selityksen/logiikan ni kertokaa mullekin.
Ei lakeja,selityksiä/logiikkaa,pelkkää seks..ei ku rakkautta ensi silmäyksellä :wink:
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Ehkei edes seksiä tai rakkautta vaan pelkästään kokeilemisen halua. Jokaiseen ku...n pitää itsensä saattaa edes kerran, sittenpähän tietää.
Nothing is quite what it seems
gravedigger
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja gravedigger »

Mun mielestä renttu sanassa on positiivinen klängi,varmaan seuraavan koiranpennun nimi :shock:
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
Maybrick
Perry Mason

Meidän vanhimman kissan lempinimi on Roisto...

se tuli siitä kun katti viipyi liian kauan omilla teillään (vastuuttomien omistajiensa suostumuksella) ja kutsuimme sitä ovelta ja totesimme: "Se roisto, missä se taas luuhaa..."
Sasse75
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja Sasse75 »

Sanoppas se...

Omastakin historiasta löytyy pelkkiä pahiksia. Yksi oli kiero roisto,toinen pelkkä juoppo ja 2 tappajaa.

Viimeisen 8 vuotta olenkin sitten asustellut saman katon alla vartijan kanssa. :lol: (joka nyttemmin on kyllä vaihtanut alaa)
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

"kevyitä" olleet noi meikäläisen rentut, mitään hakkaamisia en siedä. vanhemmatkaan ei lapsena antanu ku 2 kertaa tukkapöllyä, ni ei muhun mitkään äijätkään kajoa. mustakin "renttu" ihan pelkkänä sanana voi olla positiivinen, miellän sen sellaiseksi hiukan omalaatuiseksi, itsenäisyyttään korostavaksi mieheksi joka ei kumartele kenenkään mieliksi, mutta joka sitten kahdenkesken onkin aika symppis..
vai taasko olen ymmärtänyt väärin?! onko rentut sittenkin just ja pelkästään niitä naisten ja lasten hakkaajia, juoppoja ja nistejä, syrjäytyneitä ja mielenterveysongelmaisia? oonko mä sekottanu jotenkin "rentun" ja "äijän" keskenään? :?
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
cicero
Michael Knight

niin mä en tiedä mitä täällä pidetään renttuina, mutta mulle renttu on vähintään saamaton kakkapökäle joka vie karkitkin lasten suusta jotta itse saa kaljaa kaupasta...ja naureskellee sitten partaansa ja sanoo että mää kun oon tälläinen ja ottaa flirttivaihteen esiin kun tarvitsee rahaa tai potku uhkaa takamuksille...musta sellainen lupsakka velikulta ei ole renttu...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
PitBull
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja PitBull »

cicero kirjoitti:niin mä en tiedä mitä täällä pidetään renttuina, mutta mulle renttu on vähintään saamaton kakkapökäle joka vie karkitkin lasten suusta jotta itse saa kaljaa kaupasta...ja naureskellee sitten partaansa ja sanoo että mää kun oon tälläinen ja ottaa flirttivaihteen esiin kun tarvitsee rahaa tai potku uhkaa takamuksille...musta sellainen lupsakka velikulta ei ole renttu...
:shock:

Btw, onko kukaan edelleenkään bongannu sitä ilmoa :lol:
Aariel
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Hoivavietti ois yks varteen otettava vaihtoehto. Korjaan: Kieroutunut hoivavietti?
cicero
Michael Knight

olenpas kirjoitellut sekavia :roll:

meinasin vaan että monen kuvailema miestyyppi on tuntunut enemmän siltä lupsakalta velikullalta kuin oikeelta rentulta joka siis käyttää kaikkia muita hyväkseen henkisesti ja taloudellisesti joskus jopa fyysisesti...
Maybrick
Perry Mason

Entä jos jotakuta sanotaan retaleeksi tai jopa repaleeksi? Se on meilläpäin jo aika huonoa tarkoittava nimitys. Paljon pahempi kuin renttu.
Cassie
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Cassie »

Pahat pojat vaan on kivoja 8) ja tatuoidut miehet :oops:
Jes, se o Jeppiskamaa
Vastaa Viestiin