Raimo Andersson surmattiin Vantaalla 14.4.2018

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
annaanna

Re: Raimo Anderssonin henkirikos 13-14.4.2018

Viesti Kirjoittaja annaanna »

lech kirjoitti:
Huohvanainen ilmeisesti itse ilmoittautui poliisille tapahtuneen jälkeen. Tämä viittaa siihen, että kilahti kännipäissään/huumeissa/lääkehumalassa. Jos olisi ollut tilaustyö, niin olisi edes yrittänyt peitellä jälkiään. Tai sitten pää on niin pahasti pehmennyt vuosien mittaan, että millään ei ole enää mitään väliä.
....
....
....

En tiedä, miten sä luet ja tulkitset muiden viestejä? Kyllä tämä mun viesti pään selviämiseen viittasi nimenomaan siihen, että tajusi jäävänsä kiinni. Nettifriikkinä voit toki päätellä mitä päättelet. Ikävä vaan, kun ilman minkäänlaista kokemuspohjaa sulla on pakonomainen tarve kertoa, että se juttu meni näin.
Kun juuri faktapohjaisia vaihtoehtoja esitin.

Tiedossa on ilmeisesti sitten ilmoittautumisensa, valvontakamerat ja paikalta tavatut. Tiedossa ei ole päihteitten tai lääkkeitten käyttö. On vain sinun päätelmäsi ja ilmeisesti kokemuksesi, joihin vetoat.

En aio väittää olevani vanha linnaruuna, joka kyllä kaltaisensa tuntee :D. Tai kokemusasiantuntija, edes netti"fucking"friikki. Luen vain miten kirjoitettu on.

Huohavanainen on vaiti. Ilmoittautuu, mutta vaikenee. Osaako joku kokemusasiantuntija avata tätä toimintaa. Mua hämmentää.
L'amourha
Jessica Fletcher

Re: L'amourha, On anoi kaa valehtelee!

Viesti Kirjoittaja L'amourha »

Tuosta OAK:n postauksesta, ase ym. takavarikot toki tehtiin koko kiinnijääneen liigan jäljiltä ja ainakin mulle jäi epäselväksi mitä löytyi suoraan Anderssonilta, eli tuskin noita kaikkia rautoja saatiin pelkästään Anderssonilta.
Itseäni jäi oikeastaan ihmetyttämään kun mainittiin että Metsurikin olisi ollut ns kilomies, itse olen siinä luulossa ettei ole.
Postauksen loppuhan oli ihan vapaata ajattelua.
Surfin' USA - Parasta waterboarding-musaa ikinä
lech
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja lech »

annaanna kirjoitti:
lech kirjoitti:
Huohvanainen ilmeisesti itse ilmoittautui poliisille tapahtuneen jälkeen. Tämä viittaa siihen, että kilahti kännipäissään/huumeissa/lääkehumalassa. Jos olisi ollut tilaustyö, niin olisi edes yrittänyt peitellä jälkiään. Tai sitten pää on niin pahasti pehmennyt vuosien mittaan, että millään ei ole enää mitään väliä.
....
....
....

En tiedä, miten sä luet ja tulkitset muiden viestejä? Kyllä tämä mun viesti pään selviämiseen viittasi nimenomaan siihen, että tajusi jäävänsä kiinni. Nettifriikkinä voit toki päätellä mitä päättelet. Ikävä vaan, kun ilman minkäänlaista kokemuspohjaa sulla on pakonomainen tarve kertoa, että se juttu meni näin.
Kun juuri faktapohjaisia vaihtoehtoja esitin.

Tiedossa on ilmeisesti sitten ilmoittautumisensa, valvontakamerat ja paikalta tavatut. Tiedossa ei ole päihteitten tai lääkkeitten käyttö. On vain sinun päätelmäsi ja ilmeisesti kokemuksesi, joihin vetoat.

En aio väittää olevani vanha linnaruuna, joka kyllä kaltaisensa tuntee :D. Tai kokemusasiantuntija, edes netti"fucking"friikki. Luen vain miten kirjoitettu on.

Huohavanainen on vaiti. Ilmoittautuu, mutta vaikenee. Osaako joku kokemusasiantuntija avata tätä toimintaa. Mua hämmentää.
On erittäin turhauttavaa jutella sun kanssa, annaanna, koska oletat niin hemmetisti naurettavia asioita. Minun puolestani over and out kunnes kuulemme oikeasti uusia asioita.
apollo
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja apollo »

annaanna kirjoitti:Huohavanainen on vaiti. Ilmoittautuu, mutta vaikenee. Osaako joku kokemusasiantuntija avata tätä toimintaa. Mua hämmentää.
En ole asiantuntija tälläkään alalla, mutta voisin veikata että huohvanainen on voinut esim järjestellä siviiliasioita kuntoon, ennenkuin on ilmoittautunut virkavallalle.
veniard
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja veniard »

Onko kellään heittää kuvaa tästä tekijästä? Joskus googlaamalla löyty pillimehu kuva, nyt ei sitäkään. Joku mainitsi lehtiartikkelin jossa kyseinen heppu voimaili tai se käsitteli voimailua. Lisäksi kiinnostaa että asuiko hän vantaalla kun edelliset (2) ja tämä henkirikos tapahtuneen siellä, sattumaa lienee...toki missä vaan moiseen voi syyllistyä eikä asuinpaikka ole siihen merkityksellinen.
Puhelinkortti
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Puhelinkortti »

Surullista jos Metsuri on tosiaankin syyllinen. Pitkään meni työelämässä todella hyvin. Ahkera työmies, joka eteni omilla kyvyillään työnjohtotehtäviin. Kotia remontoitiin ja ainakin sivusta seuraten perhe-elämäkin sujui kohtuu hyvin. Mies mukava ja huumorintajuinen, tosin liiasta työnteosta ajoittain stressaantunut. Uskoakseni moni Metsurin tunteva allekirjoittaisi kertomani.
lech
Martin Riggs

veniard kirjoitti:Onko kellään heittää kuvaa tästä tekijästä? Joskus googlaamalla löyty pillimehu kuva, nyt ei sitäkään. Joku mainitsi lehtiartikkelin jossa kyseinen heppu voimaili tai se käsitteli voimailua. Lisäksi kiinnostaa että asuiko hän vantaalla kun edelliset (2) ja tämä henkirikos tapahtuneen siellä, sattumaa lienee...toki missä vaan moiseen voi syyllistyä eikä asuinpaikka ole siihen merkityksellinen.
Metsurista ei ole kauheasti kuvia. Yksi vanha joukkuekuva oli netissä, pelasi lentopalloa (?) pitkänä miehenä. Tai sitten oli kyse pesäpallosta. Muutenkin urheilullinen kaveri ja kiinnostui voimanostosta jossain vaiheessa. Oli vankilan vahvin penkkipunnerruksessa. Nuorempana komea sälli ja luulisin että oli vientiä naisten keskuudessa. Joku vaan ajoi huumeisiin ja lääkkeisiin ja sitten oli ihan hullu kaikkine vainoharhoineen.

Ilmeisesti nyt viimeksi oli kirjoilla Virossa.
L'amourha
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja L'amourha »

Puhelinkortti kirjoitti:Surullista jos Metsuri on tosiaankin syyllinen. Pitkään meni työelämässä todella hyvin. Ahkera työmies, joka eteni omilla kyvyillään työnjohtotehtäviin. Kotia remontoitiin ja ainakin sivusta seuraten perhe-elämäkin sujui kohtuu hyvin. Mies mukava ja huumorintajuinen, tosin liiasta työnteosta ajoittain stressaantunut. Uskoakseni moni Metsurin tunteva allekirjoittaisi kertomani.
Pitkään työelämässä? Niin kuin vuoden 2015 jälkeen? Aikamoinen työura miehellä, eikö tuosta olisi jo pitänyt päästä jollekin kunniaeläkkeelle.
Vai tarkoititko elämää ennen kolmoissurmaa? Jos, niin surullisinta ei tosiaankaan ole jonkun ammattirikollisen niittaaminen.
Surfin' USA - Parasta waterboarding-musaa ikinä
lech
Martin Riggs

Puhelinkortti kirjoitti:Surullista jos Metsuri on tosiaankin syyllinen. Pitkään meni työelämässä todella hyvin. Ahkera työmies, joka eteni omilla kyvyillään työnjohtotehtäviin. Kotia remontoitiin ja ainakin sivusta seuraten perhe-elämäkin sujui kohtuu hyvin. Mies mukava ja huumorintajuinen, tosin liiasta työnteosta ajoittain stressaantunut. Uskoakseni moni Metsurin tunteva allekirjoittaisi kertomani.
Taidat tuntea metsurin. Kyllähän miehellä on kaksi eri persoonaa ja huumorintajusta en sanoisi mitään. Jos nyt on syyllinen, niin on vienyt hengen neljältä ihmiseltä. En kovin mielelläni istuisi samassa pöydässä jos täytyisi pelätä, että vessakäynnin jälkeen hän näkee vihollisia kaikkialla ja alkaa lanaamaan ihmisiä kuin jossain saluunatappelussa. Ruotsalainen oli harhojen mukaan vihollinen ja puukko kaulasta sisään, jonka jälkeen silmästä aivoihin. Aikamoinen huumorintaju.
Scarlett
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Scarlett »

Voihan tää Huovanainen olla JOSKUS mukavakin. Harva on absoluuttisesti paha, jopa John Wayne Gacy tykkäsi olla klovnina ja piristää lapsia. No, joo, en nyt kuitenkaan Huovanaista ihan Gacyn kastiin laskisi.

Tästä keissistä kyllä lähinnä tulee mieleen, että uhria en osaa sääliä. Surkean elämän surkea loppu. Ja Huovanaisen kohdalla hyvä, että siivotaan taas kadulta linnaan. Tulisi vielä ek, niin sitten onkin 60+ vapautuessaan. Ei vielä voimaton, mutta ei enää terässäkään.
Helluby
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Helluby »

lech kirjoitti:Huohvanainen ilmeisesti itse ilmoittautui poliisille tapahtuneen jälkeen. Tämä viittaa siihen, että kilahti kännipäissään/huumeissa/lääkehumalassa. Jos olisi ollut tilaustyö, niin olisi edes yrittänyt peitellä jälkiään. Tai sitten pää on niin pahasti pehmennyt vuosien mittaan, että millään ei ole enää mitään väliä.

No nyt pääsee taas treenaamaan ja osallistumaan vankilan penkkipunnerruskisaan, jos sellaisia vielä järjestetään. Lähes kaksimetrinen sikavahva äijä oli aikoinaan aika kingi.

Joku sanoi, että Andersson oli myös kunnossa ja tämä pitää paikkansa. Huohvanainen on kuitenkin sellainen iso sekopää, joka tekee mitä tahansa. Kaveri kertoi, että kanaali-Koskinen yritti olla linnassa jonkinlainen pikku-päällikkö, mutta aristeli Huohvanaista ja sanoi, että mä haluan elää vielä jonkin aikaa. Antoi Huohvanaisen olla rauhassa.

"Kaveri kertoi, että kanaali-Koskinen yritti olla linnassa jonkinlainen pikku-päällikkö, mutta aristeli Huohvanaista..."

Minulle taas isot pojat ovat kertoneet, ettei Koskisesta ole tappelijaksi, mutta "selän taa ei parane päästää". On kirjaimellisesti salakavala selkään puukottaja, joka psykopaattina tappaa huvikseen. Olen valmis tämän uskomaan, sillä kakarana tuli asuttua samassa naapurustossa.
Huohvanaiselle siis tuskin edustaa kärpästä suurempaa uhkaa.
Ihan sivusta sanoisin ettei 1+1 ole koskaan 2, vaan ihan tilanteesta johtuen se on joko 1, tai 3, joskus jopa 4.
lech
Martin Riggs

Helluby kirjoitti:
lech kirjoitti:Huohvanainen ilmeisesti itse ilmoittautui poliisille tapahtuneen jälkeen. Tämä viittaa siihen, että kilahti kännipäissään/huumeissa/lääkehumalassa. Jos olisi ollut tilaustyö, niin olisi edes yrittänyt peitellä jälkiään. Tai sitten pää on niin pahasti pehmennyt vuosien mittaan, että millään ei ole enää mitään väliä.

No nyt pääsee taas treenaamaan ja osallistumaan vankilan penkkipunnerruskisaan, jos sellaisia vielä järjestetään. Lähes kaksimetrinen sikavahva äijä oli aikoinaan aika kingi.

Joku sanoi, että Andersson oli myös kunnossa ja tämä pitää paikkansa. Huohvanainen on kuitenkin sellainen iso sekopää, joka tekee mitä tahansa. Kaveri kertoi, että kanaali-Koskinen yritti olla linnassa jonkinlainen pikku-päällikkö, mutta aristeli Huohvanaista ja sanoi, että mä haluan elää vielä jonkin aikaa. Antoi Huohvanaisen olla rauhassa.

"Kaveri kertoi, että kanaali-Koskinen yritti olla linnassa jonkinlainen pikku-päällikkö, mutta aristeli Huohvanaista..."

Minulle taas isot pojat ovat kertoneet, ettei Koskisesta ole tappelijaksi, mutta "selän taa ei parane päästää". On kirjaimellisesti salakavala selkään puukottaja, joka psykopaattina tappaa huvikseen. Olen valmis tämän uskomaan, sillä kakarana tuli asuttua samassa naapurustossa.
Huohvanaiselle siis tuskin edustaa kärpästä suurempaa uhkaa.
Koskinen ei ole iso mutta paini nuorempana neljän poliisin kanssa ja nämä eivät millään saaneet otetta kaverista. Nyt tietty ikä on tehnyt tehtävänsä, maine on isompi kuin mies itse.
lech
Martin Riggs

Off topicia: yhdestä Suomen vankilasta karkasi vanki keväällä hammaslääkärikäynnin yhteydessä. Vanki on entinen futari, nopea. Vartija juoksi kuitenkin kiinni ja kaatoi maahan. Vankia vitutti kuin pientä oravaa kunnes kuuli, että sut kiinni juossut vartija voitti 4x100 metrin juoksussa kultaa SM-kisoissa. Sen jälkeen hymyilytti ja kertoi kavereille, että hänet kampannut mies on suomenmestari pikajuoksussa, muuten olisi päässyt pakoon :D
sebvet
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja sebvet »

Juu ei ole metsurista pahemmin kuvia missään, bodaus lehessä on ollut 2000luvun alussa juttu sörkän vahvinmies kisoista, sen jos joku linkittäis tänne.
PiikkiSika
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja PiikkiSika »

pitäis perk... osata pysyä poissa wanhoista piireistä - sattuma puuttui peliin!
! ! ! Eläköön EU-direktiivit ja kansan syväkyykky ! ! !
Vastaa Viestiin