Niin minäkin mietin, pää käy vähän hitaalla. Maanantai aamuna ei kannata vetää kännejä ja mennä nukkumaan

mutta asiaan:
Luin sinun viestit kontrollilta, eikä mielipiteeni muuttunut mihinkään, ja joo, mun moka, en huomannut katsoa. Olet tosiaan bannattu, se on outoa
Kyllä sillä uhrin/uhrien iällä on vaan vaikutusta, vaikka kaikkihan ovat samanarvoisia, mutta ko. keississä niin sitä hain että sinä kirjoitat palstoilla, ei poikasi. Eikö poikaasi kiinnosta kirjoittaa, haluaako että sinä kirjoitat tai muuta vastaavaa. Eikä tietenkään ihmisiä saa pahoinpidellä, mutta onhan se laitonta kävellä punaisiakin päin. Enkä TODELLAKAAN nyt tarkoita että pahoinpitely ja punaisia päin kävely olisivat samoja ja yhtä pahoja asioita, mutta laitonta se yhtälailla on.
En tiedä miten yksipuolinen käsitys minulla on asiasta, jos sinulla on parempi niin anna tietoa. Tämä toinen mies, erään kansainvälisen ketjun edustaja kertoi puhelimessa kaiken juuri niin kuin se oli tapahtunut.
Olenko kirjoittanut että minulla on parempi ja monipuolisempi näkemys ko. tapauksesta, en. Enhän ole edes koko tapausta nähnyt, jos olisin niin sitten kyllä mielellään antaisin, kunhan ei olisi tuttuja

noniin, hyvä hyvä, nyt vedettiin tälläinen heitto mukaan. Erään kansainvälisen ketjun edustaja, eli se tekee ihmisestä luotettavan ja uskottavan tai muuten vaan paremman. Eli eihän vaan ollut kotimaisen ketjun edustaja, saati sitten kassan myyjä tai vaikkapa siivooja, hyi!

ja kertoi kaiken niin kuin se oli tapahtunut, eli sinä olet siis nähnyt koko tapahtuman ja tiedät tarkalleen mitä siellä tapahtui ja olet hänen kanssaan täysin samaa mieltä, tuosta ei voi muuta ymmärtää, vai??
Huom. minulla on myös hätänauha josta kuulee koko tapahtuman. Hätänauhaa ei yleensä anneta yksityishenkilölle mutta minä nyt vain satuin saamaan sen.
Eli siitä hätänauhalta kuulee koko tapahtuman, eli että mikä johti ko. tapaukseen, mitä tapauksessa kävi, kuka löi tai potki ketä, eihän tollainen hätänauha mitään todista, korjaan, todistaa vähän mutta ei että mitä on käynyt, jos sain itseni selvästi ilmaistua. Ja tosi kiva että satuit saamaan sen hätänauhan, muista säilyttää, niitä ei taida usein sattua saamaan

Eikä niitä hengiltä potkittuja nyt niin paljon ole, tosin tiedän tapauksia kyllä kun yksi lyönti tai tönäisy on riittänyt ja henki mennyt.
Itse itseäni lainatin Gallup osion "mä oon..." ketjusta
Käynyt n.8kpl lähi-idän sankarin kimppuun yksin kun ne kävi vanhemman miehen kimppuun joka oli puolituttu, mies oli niin kännissä että hyvä kun pystyssä pysy ja puhetta ei tullut, ilmeisesti puhumattomuus ja kylmä syksy oli sit provosoinut nämä suvaitsevaiset ja työtäpelkäämättömät ihmiset tälläiseen tekoon. Itse olinkin hyvin nopeasti maassa, hassuinta koko jutussa on se, että vaikka monoa ja nyrkkiä tuli jokapuolelle kehoa, myös päähän ns. soccer kick, niin ainoa vamma mikä tuli oli vitutus. Onneks "kilpikonna" toimi
Tossa tapauksessa itsellä kävi kyllä todella hyvä tuuri, mutta päätöksen tekoaikaa on sekuntti ja matkaa sen verran että vauhdilla pääsee kimppuun ja jyräämään, no nyt tosin tää "jyrä" jäi itse alimmaks

ja lyönnit ja potkut eivät todellakaan olleet mitään "kebabin silittelyä" vaan täysillä ja raivoissaan ne kaverit kyllä mätki mua. Ei tostakaan mitään poliisi juttua tullut, sitku "karkelot" oli ohi niin kaikki poistu paikalta. Onneks oli "tuttuja" tyyppejä ni

Eikä pää todellakaan ole potkupallo, siellähän pitäisi olla aivot sisällä ja vielä kaiken lisäks lentää tosi huonosti ja on kova

kaupasta saa paljon parempia välineitä siihen hommaan jos palloa haluaa potkia