Eipä mitään. Kerro taas kun on huolia. VoDKa kyllä kertoo totuuden.joey kirjoitti:Välillä en tiedä, mitä tekisin ilman sua. Vuosikaudet oon illan pimeinä tunteina tätä miettinyt, ja nyt se sitten selvis. Luojan kiitos.VoDKa kirjoitti: Tai Redbull-hirvi, joka nopeasti on singahtanut paikalta pois! Ehkä se jopa saattoi siipiensä varassa seistä siellä katolla ja myhäillä. Ja samalla kaiveli taskustaan pientä poraa, odotti että palaat takaisin huoneeseesi ja sitten varovasti köysien varassa se hivuttautui alas porakoneineen. Maanisesti myhäillen. Kuin...hirvi(ö).
Onko sinulle koskaan tapahtunut mitään yliluonnollista?
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
Meinasin kerran erehtyä eräässä asiassa, mutta en sentään loppuviimeksi erehtynytkään. Aikas yliluonnollinen juttu minulle!
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Juoppa absinttia. Se on yliluonnollista.Bombay kirjoitti::DDDDMarsalkka kirjoitti:Meinasin kerran erehtyä eräässä asiassa, mutta en sentään loppuviimeksi erehtynytkään. Aikas yliluonnollinen juttu minulle!
Mä join kerran Jallua kaks päivää eikä tullut darraa, melkein yliluonnollista.
Lisää löylyä, PRKL!!!
”Kyynelien tuskaa, verien velka." Tytöt sanovat haastattelun lopuksi rikollisjärjestön tunnuslauseen: - "Vaikka sä oot hopeeta, niin sä oot täyttä kultaa."

”Kyynelien tuskaa, verien velka." Tytöt sanovat haastattelun lopuksi rikollisjärjestön tunnuslauseen: - "Vaikka sä oot hopeeta, niin sä oot täyttä kultaa."
http://youtube.com/watch?v=RDUAcWQJU2wJPa kirjoitti:Juoppa absinttia. Se on yliluonnollista.Bombay kirjoitti::DDDDMarsalkka kirjoitti:Meinasin kerran erehtyä eräässä asiassa, mutta en sentään loppuviimeksi erehtynytkään. Aikas yliluonnollinen juttu minulle!
Mä join kerran Jallua kaks päivää eikä tullut darraa, melkein yliluonnollista.
Tuossa. Älä ittes telo sillä.
Lisää löylyä, PRKL!!!

joey kirjoitti:Se, että meinasit erehtyä vai se ettet erehtynyt?Marsalkka kirjoitti:Meinasin kerran erehtyä eräässä asiassa, mutta en sentään loppuviimeksi erehtynytkään. Aikas yliluonnollinen juttu minulle!
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
tänään tapahtui taas outoja!
olin puistossa n klo 15.00 ja näin juovuksissa olevan miehen kävelevän tiellä puiston vieressä. katsoin miestä ihan suoraa ja voin vaikka kertoa minkä näköinen hän oli!
puiston ja tien välissä on ohuiden (halkaisia n. 20cm ?)puiden rivistö ja jokaisen puun välillä on noin 2 metrin rako. Puurivistö oli siis minun ja miehen välissä tavallaan. Mies kulki ensin kahden ensimmäisen puun ohi. Ja kun hän käveli kolmannen ohi, ei hän enää tullut puun toiselta puolelta pois! hän ikäänkuin jäi matkalle!
en ollut tapahtumahetkellä mielestäni väsynyt, enkä minkään huumaavan ainaan alaisena ja katsoin miestä iha suoraa, enkä nähnyt häntä sivusilmällä niinkuin edellisen tyypin:D mulle näköjää sattuu aina näitä että nään ihmisiä!
olin puistossa n klo 15.00 ja näin juovuksissa olevan miehen kävelevän tiellä puiston vieressä. katsoin miestä ihan suoraa ja voin vaikka kertoa minkä näköinen hän oli!
puiston ja tien välissä on ohuiden (halkaisia n. 20cm ?)puiden rivistö ja jokaisen puun välillä on noin 2 metrin rako. Puurivistö oli siis minun ja miehen välissä tavallaan. Mies kulki ensin kahden ensimmäisen puun ohi. Ja kun hän käveli kolmannen ohi, ei hän enää tullut puun toiselta puolelta pois! hän ikäänkuin jäi matkalle!
en ollut tapahtumahetkellä mielestäni väsynyt, enkä minkään huumaavan ainaan alaisena ja katsoin miestä iha suoraa, enkä nähnyt häntä sivusilmällä niinkuin edellisen tyypin:D mulle näköjää sattuu aina näitä että nään ihmisiä!
-
synkempi hautajaisvieras
- Martin Beck