Onko sinulle koskaan tapahtunut mitään yliluonnollista?

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.

Onko sinulle tapahtunut koskaan mitään yliluonnollista?

Kyllä
254
63%
Ei
147
37%

Ääniä yhteensä: 401

VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

joey kirjoitti:
VoDKa kirjoitti: Tai Redbull-hirvi, joka nopeasti on singahtanut paikalta pois! Ehkä se jopa saattoi siipiensä varassa seistä siellä katolla ja myhäillä. Ja samalla kaiveli taskustaan pientä poraa, odotti että palaat takaisin huoneeseesi ja sitten varovasti köysien varassa se hivuttautui alas porakoneineen. Maanisesti myhäillen. Kuin...hirvi(ö).
Välillä en tiedä, mitä tekisin ilman sua. Vuosikaudet oon illan pimeinä tunteina tätä miettinyt, ja nyt se sitten selvis. Luojan kiitos.
Eipä mitään. Kerro taas kun on huolia. VoDKa kyllä kertoo totuuden.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Meinasin kerran erehtyä eräässä asiassa, mutta en sentään loppuviimeksi erehtynytkään. Aikas yliluonnollinen juttu minulle!
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Marsalkka kirjoitti:Meinasin kerran erehtyä eräässä asiassa, mutta en sentään loppuviimeksi erehtynytkään. Aikas yliluonnollinen juttu minulle!
:DDDD

Mä join kerran Jallua kaks päivää eikä tullut darraa, melkein yliluonnollista.
JPa
Remington Steele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JPa »

Bombay kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:Meinasin kerran erehtyä eräässä asiassa, mutta en sentään loppuviimeksi erehtynytkään. Aikas yliluonnollinen juttu minulle!

Juoppa absinttia. Se on yliluonnollista.
Lisää löylyä, PRKL!!!
”Kyynelien tuskaa, verien velka." Tytöt sanovat haastattelun lopuksi rikollisjärjestön tunnuslauseen: - "Vaikka sä oot hopeeta, niin sä oot täyttä kultaa." :mrgreen: :lol:
Jalmari1
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Jalmari1 »

Mulla on kans tota ongelmaa, että liike- ja hämärätunnistimeen kytketty ulkovalo syttyilee omia aikojaan. Kuuluu asiaa tutkineen sähköäijän mukaan ihan noiden laitteiden "ominaisuuksiin" eikä sille ole paljoa tehtävissä.
JPa
Remington Steele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JPa »

JPa kirjoitti:
Bombay kirjoitti:

Juoppa absinttia. Se on yliluonnollista.
http://youtube.com/watch?v=RDUAcWQJU2w
Tuossa. Älä ittes telo sillä. :lol:
Lisää löylyä, PRKL!!!
”Kyynelien tuskaa, verien velka." Tytöt sanovat haastattelun lopuksi rikollisjärjestön tunnuslauseen: - "Vaikka sä oot hopeeta, niin sä oot täyttä kultaa." :mrgreen: :lol:
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Se, että meinasit erehtyä vai se ettet erehtynyt?
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

joey kirjoitti:
Se, että meinasit erehtyä vai se ettet erehtynyt?
;)
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
cocoa
Aloitteleva Besserwisser

Viesti Kirjoittaja cocoa »

tänään tapahtui taas outoja!

olin puistossa n klo 15.00 ja näin juovuksissa olevan miehen kävelevän tiellä puiston vieressä. katsoin miestä ihan suoraa ja voin vaikka kertoa minkä näköinen hän oli!

puiston ja tien välissä on ohuiden (halkaisia n. 20cm ?)puiden rivistö ja jokaisen puun välillä on noin 2 metrin rako. Puurivistö oli siis minun ja miehen välissä tavallaan. Mies kulki ensin kahden ensimmäisen puun ohi. Ja kun hän käveli kolmannen ohi, ei hän enää tullut puun toiselta puolelta pois! hän ikäänkuin jäi matkalle!

en ollut tapahtumahetkellä mielestäni väsynyt, enkä minkään huumaavan ainaan alaisena ja katsoin miestä iha suoraa, enkä nähnyt häntä sivusilmällä niinkuin edellisen tyypin:D mulle näköjää sattuu aina näitä että nään ihmisiä!
SVC
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja SVC »

Jospa se piruuttaan jäi seisomaan sinne puun taakse. Olettaen ettei mies ollut kovin tuhti, olisihan sitä muuten vähän näkynyt.
cocoa
Aloitteleva Besserwisser

hei eläs nyt pilaa hohtoa tästä mun jutusta :DD SE MIES KATOSI !!

se puu on joku portti toiseen ulottuvuuteen. juopuneille ihmisille ........
Bombay
Adrian Monk

Jos se mies meni baariin? (:D)
synkempi hautajaisvieras
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja synkempi hautajaisvieras »

Bombay kirjoitti:Jos se mies meni baariin? (:D)
Onko baariin meneminen yliluonnollista? :shock:

.
.

kaukana poissa

.
Bombay
Adrian Monk

synkempi hautajaisvieras kirjoitti:
Bombay kirjoitti:Jos se mies meni baariin? (:D)
Onko baariin meneminen yliluonnollista? :shock:

.
Jos se mies oli niin humalassa, että hävitti itsensäkkin niin onhan se toisaalta yliluonnolista, että siinä humalatilassa vielä pääsee baariin..
cocoa
Aloitteleva Besserwisser

hei come on :D mä haluan uskoa ja uskon että se katosi ! oikkeesti :D
Vastaa Viestiin