Olen hiukan lyhennellyt lainauksia tilaa säästääkseni. Mutta muuten ne ovat alkuperäisessä muodossa.
isoäiti kirjoitti:
Itselläni on/oli tiedossa eräs henkilö jonka kyydissä olin 70 luvun puolissa välin.
Parisen vuotta sitten olen tapauksesta viranomaisille kertonut, mutta nyt olisiko kuukausi taaksepäin sain yllättäin tietooni tuon kaverin tarkemmat tiedot, nimen sekä ammatin lisäksi.
Noilla tiedoilla sain selville miehen menehtyneen 2010. Hiukan harmitti se että päivitin tietoja viranomaisille kun muistin jotain uutta vaikkakin aina ajattelin että onkohan kaveri hengissäkään. Minä kohtasin tuon kaverin uudestaan parisen kymmentä vuotta sitten, ja tunnistimme toisemme mutta asiasta oltiin vaiti . Sen jälkeen on elämä kuljetellut.
Niin että minulla on ihan omakohtaiset ja itse saadut tiedot, ei poliisin vuotamat.
Olet ollut tämän tyypin kyydissä kerran, ja kerran tavannut myöhemmin sattumalta, mutta myöhemmin kirjoitat näin:
isoäiti kirjoitti:-Minua kuskanneeseen mieheen tuo dazun profilointi osuu siten että hänen ensimmäinen vaimonsa on saattanut olla jonkin asteen alkoholin väärinkäyttäjä. Huonot välit hänellä exään oli, omin korvin kuulin kun kertoi ex vaimostaan. Muuten tuo mies ei tietääkseni alkoholisoituneiden naisten kanssa ollut tekemisissä. Kysyi kylläkin minulta kerran pidänkö tummista vai vaaleista.
Niin en tiedä tuon kaverin äidin enkä ensimmäisen vaimonkaan hiusten väriä.
Kerran tuo mies "huolissaan" mainitsi minulle, jonkun yrittävän laittaa tekosensa mun (hänen) piikkiini, mitkähän ja kenen tekemät tekoset? ja miksi hänen kontolleen?
Mainitset hänen myös joskus keskustelun yhteydessä tiuskaisseen että jättihän tekijä johtolangan. Eli olet siis ollut tämän kaverin kanssa useamminkin tekemisissä? Ilmeisesti samoista porukoissakin mutta vasta myöhemmin sait tietää hänen nimensä ja syntymäajan, perhesuhteet, sukulaiset Helsingissä ja mitä kaikkea sitä nyt olikaan.
isoäiti kirjoitti:Täällä on noussut esille nekrofilia ?. Itsekin käväisin tutustumassa aiheeseen joku aika sitten.
Rajua (sairasta) touhua tuo nekrofilia. Tuli selailtua aiheeseen liittyviä juttuja YouTubesta
ja mieleen nousi kysymys ?mitä kaikkea tuonne You Tubeen saa laittaakin jotain rajaa voisi olla. elämäni aikana yhden tällaista harrastaneen olen tavannut 70 luvun puolissa välin, varmaan jo manan majoilla. hän kylläkin vastaa sarjamurhaajasta annettuja tuntomerkkejä.
Missähän piireissä setä-täti pyörii kun nekrofiilejäkin treffailee.. se ei kuitenkaan ole sellainen perus hyvänpäiväntuttujen tervehdys "moi, mä nain raatoja!" Ehkäpä tekijä tosiaan on transu, niinkuin mietit aikaisemmin. Isoäiti olikin isoisä, luultavasti fantasioit olevasi nainen. Osa vihjailuistasi voi olla aivan totta, ehkäpä tekijä halusi leikkiä naisen sukupuolielimillä ja käyttää naisten laukkuja. Toistuvasti mainitset että epäilemäsi tekijä on kuollut vuonna 2010. Eipä ole tainnut kuolla.
isoäiti kirjoitti:
No sain tähän vähän esiin faktaa joka on teille muille tietysti fiktiota. Sain myös purkaa turhautuneisuuttani. Kiitos siitä. Niin ja voinhan minä kaikessa turhautuneisuudessani olla pelkkä trolli vain, tai ehkäpä ihan jotain muuta kuin....
Jotain muuta. Nimenomaan. Henkilö joka silpoi Tuula Lukkarisen. Amen