Susan Ruusunen, Matti Vanhanen ja Pääministerin morsian

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Kaljukostaja kirjoitti:Juu, mutta kyllä se kertoo paljon jos sitä seksiseuraa pitää pääministerin etsiä netistä :D :D :D
Mistä tai mitä se kertoo?

En äänestä tai en ole minkään puolueen jäsen mutta en tosiaan ymmärrä mitä väärää Vanhanen on tässä tehnyt, saatikka että olisi jotain hyväksikäyttänyt.
fitness
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja fitness »

Mikä Vanhasesta tekee hyväksikäyttäjän? Sekö, että seurusteli Suskun kanssa, seksiäkin harrastelivat yhteistuumin ja Matti sitten huomasi jonkin kuukauden kuluessa, ettei Susku ollutkaan se oikea :shock: . Ei se minusta Mattia hyväksikäyttäjäksi tee! Susku vaan ei osannut jätetyn naisen tunteita oikein käsitellä :cry: .
anneli1
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja anneli1 »

Ei tietenkään pääministeri voi lähtee vonkailemaan tanssilavoille tai baaritiskeille, mutta pysyn silti kannassani, että itsekkäästä hyväksikäyttäjästä tässä on kyse.

Se, että joku nainen lähtee tuollaisen kelkkaan on hemmetin surullista.
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Harriet Makepeace kirjoitti:Iltasanomien mukaan oikeuskäsittelun jälkeen jotkut 'median edustajat olivat kaatua lattialle kun yrittivät saada kommentia Ruususelta.
Mitäköhän viisauksia ne kuvittelivat saavansa taltioitua? :D
Kaljukostaja
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Kaljukostaja »

Bombay kirjoitti:
Kaljukostaja kirjoitti:Juu, mutta kyllä se kertoo paljon jos sitä seksiseuraa pitää pääministerin etsiä netistä :D :D :D
Mistä tai mitä se kertoo?
No kyllä se mielestäni on huvittavaa, että pääministerimme etsii seksiseuraa netistä :) Tässähän ei ollut kyse mistään vakavan suhteen hankinnasta vaan ihan himojen tyydyttämisestä.

Ja kertoo se sen, että herralla ei oikein toimi tuo kommunikaatiopuoli kasvotusten. Siis seuraa etsitään sähköisesti ja suhde lopetetaan tekstiviestillä :lol:
fitness
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja fitness »

Onhan Matilla voinut olla vakavakin suhde mielessä. Harva tietää suhteen aloittaessaan, kuinka suhde lähtee kehittymään ja miten vakavaa siitä loppujen lopuksi tulee. Ja jos kuukausiakin seurustelee, seksi
luonnollisestikin kuuluu asiaan, useimmilla. :lol:

Kyllä minä ainakin olen suhteisiini lähtenyt suht vakavin aikein, aina ei vaan kaikki palikat käy kohdilleen. :(
anneli1
Olivia Benson

Pääministerin uskottavuus mulla ainakin on -0. Jos tuolla tavoin hoitaa yksityisasioitaan, miten ihmeessä pysyy isommat asiat hanskassa!?

Musta tuo Susan Ruususen kirja ei ole vielä mitään, Seiskasta voi lukea paljon paljastavampia juttuja milloin kenestäkin.

Mutt ett pääministeri perää oikeudessa ties mitä yksityisyyttään, on mun mielestä ihan hanurista. Itse on esitellyt perhe-elämäänsä juurta jaksain jo vuosien ajan eri medioissa.

Nyt julkisuus tuli muodossa, jota ei itse voinutkaan sanella, ja se ilmeisesti harmittaa..
joey
Angus MacGyver

anneli1 kirjoitti:Pääministerin uskottavuus mulla ainakin on -0. Jos tuolla tavoin hoitaa yksityisasioitaan, miten ihmeessä pysyy isommat asiat hanskassa!?

Musta tuo Susan Ruususen kirja ei ole vielä mitään, Seiskasta voi lukea paljon paljastavampia juttuja milloin kenestäkin.

Mutt ett pääministeri perää oikeudessa ties mitä yksityisyyttään, on mun mielestä ihan hanurista. Itse on esitellyt perhe-elämäänsä juurta jaksain jo vuosien ajan eri medioissa.

Nyt julkisuus tuli muodossa, jota ei itse voinutkaan sanella, ja se ilmeisesti harmittaa..
No kyllä muakin kieltämättä harmittaisi, jos miesystävälleni lähettämiäni tekstiviestejä julkaistaisiin ja kerrottaisiin yksityiskohtia seksielämästäni.
Vaikka Seiskassa onkin välillä kaikennäköistä juttua, yksityishenkilöä (tai tässä tapauksessa ilmeisesti tuota Etukenoa, joka siis on hyvin pieni yritys) vastaan on kuitenkin paljon helpompi nostaa kanne. Lisäksi JSN valvoo jo lehtikirjoittelua ja ainakin periaatteellisella tasolla puuttuu automaattisesti peliin, jos kokee jonkun asianomaisen oikeutta loukatun.

Ja jos nyt tämän tapauksen perusteella pitää vetää jostain syystä johtopäätöksiä siitä, onko Masa kykeneväinen hoitamaan maan asioita, niin totta helvetissä on. Jos ei katso sormien lävitse tätäkään, pitää taatusti Suomenkin puolia isommilla areenoilla.
Harriet Makepeace

Viesti Kirjoittaja Harriet Makepeace »

Aizerbaidzan kirjoitti:
Ilta-Sanomat kirjoitti:Brittilehti pilkkaa Vanhasta: Kylmässä maassa rakkaus ei onnistu ilman kännykkää
16.02.2008 14:05

-viestiä lyhennetty- HM
Ihmettelin kun jopa arvostettu Washington Post lehti julkaisi artikkelin Ruusunen vs Vanhanen käräjöinnistä. Luulen ettei kaamos kuitenkaan kenestäkään tunnevammaista tee. On kuitenkin totta että suomalaiset ovat pidättyväinen, omissa oloissa viihtyvä, usein aika ennakkoluuloinen kansa.
Toisaalta tämä osoittaa juuri että Suomi on edistyksellinen maa, rakkausasiat hoidetaan lähinnä netin ja kännykän välityksellä. Myöhemmin sitten käräjillä on aikaa puida suhteen laatua veronmaksajan piikkiin. vaivatonta ja kätevää!
anneli1
Olivia Benson

Samaa mieltä Harrietin kanssa; tuollaisia yhdentekeviä asioita puidaan oikeudessa ja sitt tärkeämmät jutut saa jopa vanhentua ihan rauhassa, kun näitä Matin kulkusten kulkua mietitään oikeusoppineiden nupeissa ihan urakalla.

Eikö niillä oo oikeasti parempaa tekemistä??

Matti ei sovi käytöksensä vuoksi valtion asioiden hoitajaksi, se on on mun vankka kanta asiaan, hame (ei kilt) päälle sille sopis oikein hyvin!

Tää ei ole mitään herjaamista, vaan vapaan kansalaisen vapaa mielipide!
Aizerbaidzan
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja Aizerbaidzan »

Huomenna kuullaan tuomio klo 14.
TooToo
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja TooToo »

Aizerbaidzan kirjoitti:Huomenna kuullaan tuomio klo 14.
Jännittää ihan älyttömästi.kunhan ei vaan uunipottu menisi yksinhuoltajan kurkussa poikittain.
joey
Angus MacGyver

Voi perkele...
EuroJR
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Uutta painosta vaan kirjasta sitten painamaan ja kiireellä. Toivottavasti tähän saadaan lisättyä herkullisia yksityiskohtia. Esim. asennot jne....
joey
Angus MacGyver

^ Aivan varmasti löytyy myös kuvamateriaalia.
Vastaa Viestiin