anneli1 kirjoitti:Pääministerin uskottavuus mulla ainakin on -0. Jos tuolla tavoin hoitaa yksityisasioitaan, miten ihmeessä pysyy isommat asiat hanskassa!?
Musta tuo Susan Ruususen kirja ei ole vielä mitään, Seiskasta voi lukea paljon paljastavampia juttuja milloin kenestäkin.
Mutt ett pääministeri perää oikeudessa ties mitä yksityisyyttään, on mun mielestä ihan hanurista. Itse on esitellyt perhe-elämäänsä juurta jaksain jo vuosien ajan eri medioissa.
Nyt julkisuus tuli muodossa, jota ei itse voinutkaan sanella, ja se ilmeisesti harmittaa..
No kyllä muakin kieltämättä harmittaisi, jos miesystävälleni lähettämiäni tekstiviestejä julkaistaisiin ja kerrottaisiin yksityiskohtia seksielämästäni.
Vaikka Seiskassa onkin välillä kaikennäköistä juttua, yksityishenkilöä (tai tässä tapauksessa ilmeisesti tuota Etukenoa, joka siis on hyvin pieni yritys) vastaan on kuitenkin paljon helpompi nostaa kanne. Lisäksi JSN valvoo jo lehtikirjoittelua ja ainakin periaatteellisella tasolla puuttuu automaattisesti peliin, jos kokee jonkun asianomaisen oikeutta loukatun.
Ja jos nyt tämän tapauksen perusteella pitää vetää jostain syystä johtopäätöksiä siitä, onko Masa kykeneväinen hoitamaan maan asioita, niin totta helvetissä on. Jos ei katso sormien lävitse tätäkään, pitää taatusti Suomenkin puolia isommilla areenoilla.