Uskottomuus

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
PaulaDrew
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

joey kirjoitti:Jos haluaa kokeilla uutta, voi sitä ihan yhtä hyvin kokeilla oman puolison kanssa. Jos oma puoliso ei tähän tarkoitukseen sovi, on puoliso jälleen valittu väärin.
Seksuaaliset mieltymyksethän muuttuvat ja ovat välillä kausittaisia. Näidenkö "oikkujen" mukaan puoliso olisi valittava, ja vaihdettava puolisoa aina jos kokeilunhalu ajaa sellaiseen, mihin oma puoliso ei sovi...
Huh huh.
Mariella
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Mariella »

^ Ei. Pitää löytää sellanen kumppani joka on samalla aaltopituudella :) Ja onhan se niin, että ihan kaikkea ei välttämättä ihan aikuisten oikeesti halua edes toteuttaa, vaan ne on fantasiamaailmassa kiihottavia.
Nerot hallitsevat kaaoksen
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

PaulaDrew kirjoitti:
joey kirjoitti:Jos haluaa kokeilla uutta, voi sitä ihan yhtä hyvin kokeilla oman puolison kanssa. Jos oma puoliso ei tähän tarkoitukseen sovi, on puoliso jälleen valittu väärin.
Seksuaaliset mieltymyksethän muuttuvat ja ovat välillä kausittaisia. Näidenkö "oikkujen" mukaan puoliso olisi valittava, ja vaihdettava puolisoa aina jos kokeilunhalu ajaa sellaiseen, mihin oma puoliso ei sovi...
Huh huh.
Kyllä, aivan näin, hienosti tulkittu!
(Eli ei, Mariellan kanssa olen samoilla linjoilla.)
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

kai se on sopimuskysymys, että seurustellaanko "vapaasti". itsellä ei oo tapana nussia ku yhden kanssa kerrallaan. ja mustasukkaisuus on energian tuhlausta, jos se toinen haluaa mennä niin menköön, sitten kutsun jonosta seuraavan sulhon. mua on pari kertaa petetty niin törkeesti etten ole kyseisten ihmisten kanssa enää missään väleissä. esmes mun mies ja mun paras ystävä (jolla oli siis omakin avomies..) ja sit oli mun ex-avomies ja mun senhetkinen tyttöystävä jotka päätyi samaan petiin. se tossa kiristelee eniten et noi on kaikki ollu mulle luottohenkilöitä, ei mitään kasvottomia, tuntemattomia kännipanoja :(
(siis eivät nuo KAIKKI neljä YHDESSÄ, vaan kaksi eri tapausta, pieni tarkennus :lol: )
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Mariella
Rico Tubbs

esmes- kirjoitti:kai se on sopimuskysymys, että seurustellaanko "vapaasti".
Miten pitkälle tämmöinen loppujen lopuksi toimii? Aluksi varmaan ihan jees, mutta ihminen on luonteeltaan sen verran omistushaluinen että en usko että pystyy olemaan niin välinpitämätön loppupeleissä kumminkaan ettei toisen muut hoidot kirvelisi. Mä en pystyisi pidemmän päälle.
Aariel
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Mariella kirjoitti:
esmes- kirjoitti:kai se on sopimuskysymys, että seurustellaanko "vapaasti".
Miten pitkälle tämmöinen loppujen lopuksi toimii? Aluksi varmaan ihan jees, mutta ihminen on luonteeltaan sen verran omistushaluinen että en usko että pystyy olemaan niin välinpitämätön loppupeleissä kumminkaan ettei toisen muut hoidot kirvelisi. Mä en pystyisi pidemmän päälle.
En usko myöskään, että toimii. Saattaahan olla, että toiselle sopisi hyvinkin, jolloin meinaisi sitä, että ei olisi tosissaan. En tiedä yhtään vapaata suhdetta, jotka olisi toimineet kovin pitkään. Ainakin monta riitaa tulisi käytyä läpi. Ja miksi olla suhteessa ylipäätään, jos haluaa vapautta?
PaulaDrew
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

En minäkään mkään ns. vapaiden suhteiden kannattaja ole, lähinnä olen hakenut suhteissa enemmän hyvää keskusteluyhteyttä (ja hyvää seksiä) kuin ehdotonta uskollisuutta.

Esimerkiksi mikään kännipano ei mielestäni ole mikään syy purkaa muuten toimivaa suhdetta.

Ja toisekseen, en usko, että kahden ihmisen seksuaalisuus voisi täysin kohdata. Siitä pitäisi voida puhua, ja koska mielestäni lain ja järjen puitteissa olevia fantasioita ei ole mitään syytä olla kokeilematta niin...
Puolisollahan ei ole mitään velvollisuutta suostua mihinkään.

Muutenkin, mielestäni kaikki, mitä puolisoni tekee, ei tosiaankaan kuulu minulle. Olemme eri ihmisiä.

Ääh ja plääh, tiedän että kuulostan oudolle, mutta sitä käsitykseni parisuhteesta ehkä onkin.

Onneksi ei edes ole parisuhdetta tällä hetkellä :P

PS Uusi avatar
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Siis minun mielestäni minulla on oikeus vapaaseen seksiin, mutta miestäni se ei koske! 8)
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Mariella
Rico Tubbs

Tampereen Tyttö kirjoitti:Siis minun mielestäni minulla on oikeus vapaaseen seksiin, mutta miestäni se ei koske! 8)
Onko mieheskin tietoinen tästä oikeudesta? :D
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Vain velvollisuudesta. :roll:
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Tampereen Tyttö kirjoitti:Siis minun mielestäni minulla on oikeus vapaaseen seksiin, mutta miestäni se ei koske! 8)
Aiwan. 8)
metallikukko
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja metallikukko »

Monenlaista näkökulmaa pettämiseen liittyen on esitetty tässä ketjun varrella.
Ainakin meikäläisen silmään pistää sellainen ajattelutapa koskien pariskuntien seksuaalisuutta, että haluttaisiin tavallaan poimia rusinat pullasta eli olla parisuhteessa välillä levähtämässä käyviä ikuisia sinkkuja.
Minusta toimiva seksielämä on tavallaan kuin liima parisuhteessa joka lujittaa puolisoiden välistä yhteyttä.
Ja toimiva seksielämä vaatii myös toimivan keskusteluyhteyden ,jossa ei ole ns kiellettyjä puheenaiheita.

Olen myös aivan varma ,että missään pitkäaikaisessa parisuhteessa seksielämä ei ole joka tilanteessa molempia tyydyttävää esim määrän puolesta.
Esim synnytyksen jälkeen eivät varmaan monellekkaan naiselle tule petihommat ensimmäiseksi mieleen.
Tämän vallalla olevan ajatustavan mukaan miehellä olisi siis oikeus lähteä tässä tapauksessa huoriin kun kotona ei pystytä tyydyttämään tarpeita?
Tai toinen vaihtoehto että mies on reissuhommissa niin vaimolla olisi oikeus metsästellä irtopanoja ,kun oma ukko ei ole tyydyttämässä tarpeita.

Itse olen ainakin niin yhdelle uskollista sorttia ,ettei onnistuisi minulta ja mikäli vaihtoehtona olisi että minun pitäisi sietää sitä niin toinen osapuoli voi lähteä sitten hoitamaan sen muunkin arjen jonkun muun kanssa.

Kyllä parisuhteessa kuuluu olla velvollisuuksiakin eikä vain oikeuksia.

Onneksi moni muukin on kanssani samoilla linjoilla.
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

synnytyksen jälkeen ei todellakaan tee mieli seksiä mistään suunnasta...

eikä sen pitäisi olla silloin miehellekään se ainoa ajatus sillä hetkellä. tää ei oo mikään perhefoorumi mutta sanonpa nyt että se pikku nyytti vie kyllä kummankin huomion ekat viikot jos mies on täysillä jutussa mukana. Seksin laatukin paranee kun on vähän aikaa ilman...monellehan se ihtohimoinen paukuttelu muuttuu jossain vaiheessa rutiiniksi ja sitten kun se on ollut rutiinia vuoden niin sitten se vasta herätään huomaamaan...ja yleensä silloin toisella osapuolella on jo omat viritykset menossa...

jos tekee mieli muuta kuin sitä omaa puolisoa niin ainoa rehellinen tapa on ottaa vähintään aikalisää suhteesta siinä kohtaa..siis mun mielestä..
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Piipi
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja Piipi »

Mä olin juhlimassa 18-v. synttäreitäni, kun silmäni kohtasivat maailman kauneimmat siniset silmät. Siitä se sitten lähti... 5 vuotta seurusteltiin. Viimeiset varmaan 2 vuotta ukko petti minkä kerkes ja minä pöljä ummistin silmäni! Kukkapuskaa tunki ovista ja ikkunoista, oli vissiin huono omatunto... Kaveritkin vihjaili, että tiijänkö mä, mitä se ukkeli touhuaa. Mä olin niin rakastunut ja en halunnut uskoa sitä todeksi vaikka järki sanoi toista.
Viimein tein siitä lopun ja muutaman kuukauden päästä tapasin tulevan aviomieheni. Mutta mutta... Mä olin niin rikki, ettei siitä mitään tullut. Mä en luottanut tyyppiin ollenkaan ja se oli niin kilttikin..liian kiltti. En mä halua, että mut nostetaan jonnekki jalustalle! Puoli vuotta siinä väännettiin ja sitte lähettiin eri teille.
2 vuotta oltiin erossa ja hups, palattiin yhteen. Siinä kahen vuojen aikana kumpiki oli kasvanu ja muuttunu. Mä olin paikkaillu huonoa itsetuntoa isolla joukolla yhen illan juttuja ja ukollaki oli ollu omat seikkailunsa. Ja enää se ei ollu niin kiltti, se osas nyt jopa sanoa mulle ei. :wink: No, nyt avioelämää on takana 3 vuotta, seukkailua 7.
Mikä ihme mulle on tullu, kun haikailen sen kusipää ex:n luo? Mä nään joka yö unia siitä, et harrastetaan ihan sairaan kiihkeää seksiä! :shock:
Mä haaveilen siitä, et soitan sille ja ois kiva kyl nähäkki ja ehkä viel jotain muuta?
Mut todellisuudessa en vois kyllä pettää, kait?!
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Piipi, mulla on sellainen täydellisesti omiin kokemuksiini perustuva teoria, että jokainen haaveilee syvällä sisimmässään paluusta ensirakkauden luo. Ainakin olettaisin, että tuo exäsi oli sulle sellainen.

Itse nään tuon tuosta unia entisestä poikaystävästäni, ei kyllä harrasteta niissä kiihkeää seksiä, mutta näenpähän kuitenkin. Kai sitä jotenkin vielä salaa ajattelee, ettei mikään rakkaus ole niin oikeaa, aitoa, puhdasta kuin se ensimmäinen... Ah, nuoruus.

(Mainittakoon vielä että ikinä en omaa exääni takaisin ottaisi, vaikka maksettaisiin :D)
Vastaa Viestiin