Vartijat hakkasivat teinejä lähijunassa

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Zodiac
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Zodiac »

Bombay kirjoitti:Niimpä, sit mua naurattas kun sä erehtyisit jotain haukkuu neekeriksi ja vartijat telois paskaksi :D
Miksikäs ne minua hakkaisivat? eivätkös kaikki vartijat ole natseja teidän mukaanne.

En kyllä ymmärrä miksi yksikään vartija hakkaisi minut tuossa tilanteessa...tunnen montakin (olen itse myös koulutettu vartijaksi) eikä yksikään tuntemistani ihaile nekruja.

Bombay hyysäri taas sekoilee.
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Zodiac kirjoitti:
Bombay kirjoitti:Niimpä, sit mua naurattas kun sä erehtyisit jotain haukkuu neekeriksi ja vartijat telois paskaksi :D
Miksikäs ne minua hakkaisivat? eivätkös kaikki vartijat ole natseja teidän mukaanne.

En kyllä ymmärrä miksi yksikään vartija hakkaisi minut tuossa tilanteessa...tunnen montakin (olen itse myös koulutettu vartijaksi) eikä yksikään tuntemistani ihaile nekruja.

Bombay hyysäri taas sekoilee.
En edelleenkään ole minkäänlainen hyysäri, enkä myöskään pidä vartijoita natseina, vaan ainakin täälläpäin Suomea heidän käytöksensä on buenoa ja hienoa että heittelevät narkit pihalle kaupoista jne. Enkä tiedä ketään kuka ihailisi "nekruja" tai mitään muitakaan "rotuja" sen enempää, aika kummalliselta minusta kuulostaa ylipäätänsä tuollainen "ihaileminen". Suosittelen turvautumista psykiatriseen apuun jos noi harhaluulot kuuluvat muutenkin normaaliin elämääsi. Enkä sekoile mitään, sinä itse sanoit että:
Zodiac kirjoitti:Katupojalta tuli kerrankin hyvä ehdotus. Tuomari projekti on laitettava heti käyntiin niin jo loppuu hihhulointi kaduilla.

Ja Katupoika sanoi:
katupoika kirjoitti: Haluaisitko sä, Marsalkka, siirtää oikeuden kaduille vartijoiden ja poliisien käsiin? Rangaistuksia ei enää jaettaisikaan oikeudessa, vaan vartijat ja poliisit olisivat valtuuttettuja pahoinpitelemään rikoksesta epäiltyä sen verran kuin katsovat kohtuulliseksi ottaen huomioon mahdollisesti suoritetun rikoksen laadun.
Eli jos sinä jos sinä huutelisit tummaihoisen perään "neekeriä", sä rikkoisit lakia (kunnianloukkaus?) ja sinun kannattamasi laki-TUOMARIT teloisivat sut paskaksi.

PS. Kiitos privasta, vastaan siihen mieluummin julkisesti.
Zodiac kirjoitti:Kummallinen juttu. Miksi rakastat rikollisia mamuja?
En rakasta. Omituinen väite.
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

Pittbull, jos ystäväsi tekee kutsumusammattina portsarin hommia niin siinä on pakko nostaa hattua. itse sairaanhoitajan ominaisuudessa voin kertoa, että mun työn teosta on kutsumus kaukana.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
PitBull
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja PitBull »

Kalessin kirjoitti:Pittbull, jos ystäväsi tekee kutsumusammattina portsarin hommia niin siinä on pakko nostaa hattua. itse sairaanhoitajan ominaisuudessa voin kertoa, että mun työn teosta on kutsumus kaukana.
Hei, Pokethan saa pilluu ihan sikana niin tottakai se on kutsumus ammatti sinkku miehelle :lol:
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.

UUSI TUNNUS! REALPITTI
Bombay
Adrian Monk

Hahaa! Nyt minä vasta hokasin että mitä toi kutsumusammatti tarkoitti :D
PitBull
Martin Beck

Bombay kirjoitti:Hahaa! Nyt minä vasta hokasin että mitä toi kutsumusammatti tarkoitti :D
eikai mun viesti mitenkään liittyny siihen :lol:

UUSI TUNNUS! REALPITTI
Bombay
Adrian Monk

PitBull kirjoitti:
Bombay kirjoitti:Hahaa! Nyt minä vasta hokasin että mitä toi kutsumusammatti tarkoitti :D
eikai mun viesti mitenkään liittyny siihen :lol:
No ei toki :D Ajattelin että on nyt kumma jos jonkun kutsumusammatti on katella ja viskoa kännisiä ihmisiä mut täähän sen selitti :lol:
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Tässä jutussa on mun mielestä mahtavaa se, että arvasin, mikä lähijuna on kyseessä kun lehdestä luin vain otsikon.

M-juna... Kaiholla sitä muistelee aikaa, jolloin ei vielä ollut ajokortillinen...

Eikun! Ei se olekaan kaihoa! :twisted:
ShipWreck
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja ShipWreck »

Onko M-juna sitten pahamaineisempi kuin K-juna?
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Tuosta Petri Lokasta tulee tv-esiintymisistä jotenkin mieleen Juha Joutsenlahti. Kummallakin armottoman huonot PR-miehen kyvyt mutta J.J voittaa vertailun.

Kun ekaa kertaa näin Lokan puolustavan vartijoita (olisiko siinä missä vartijat antoivat naisenhakkaajalle Kontulassa osumaa ja homma oli taltioitu kännykkäkameralla) niin luulin että kyseessä oli joku Kummeli-tyylin pilajuttu... :? :? :?
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
jamppa
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Tossa olis Lokan haastattelu graffitien maalaajien suhteen.

http://www.youtube.com/watch?v=TBFa37N5 ... re=related
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
jamppa
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja jamppa »

joey kirjoitti:Tässä jutussa on mun mielestä mahtavaa se, että arvasin, mikä lähijuna on kyseessä kun lehdestä luin vain otsikon.

M-juna... Kaiholla sitä muistelee aikaa, jolloin ei vielä ollut ajokortillinen...

tossa olis pikkasen tunnelmaa m-junasta lauantai iltana.

http://www.youtube.com/watch?v=BjJl5Haw ... re=related
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
PitBull
Martin Beck

jamppa kirjoitti:
joey kirjoitti:Tässä jutussa on mun mielestä mahtavaa se, että arvasin, mikä lähijuna on kyseessä kun lehdestä luin vain otsikon.

tossa olis pikkasen tunnelmaa m-junasta lauantai iltana.

http://www.youtube.com/watch?v=BjJl5Haw ... re=related
ei mitenkään paha edes, Mun mielestä steveille pitäis antaa oikeus vaikka tappaa ongelma alueilla. Kuten kontula, steissi, kallio yms.

UUSI TUNNUS! REALPITTI
apollo
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja apollo »

PitBull kirjoitti:ei mitenkään paha edes, Mun mielestä steveille pitäis antaa oikeus vaikka tappaa ongelma alueilla. Kuten kontula, steissi, kallio yms.
No just. Ei näin.

Tulis kyllä uudenlaisia graffitteja kun stevat räiskis kersojen veret pitkin seiniä.
katupoika
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja katupoika »

ShipWreck kirjoitti:Onko M-juna sitten pahamaineisempi kuin K-juna?
K-juna ei kulje kuin jonnekin iltaysiin. Sen jälkeen tota Pohjois-Helsinki/Itä-Vantaa -linjaa vetää N-juna. Joten eiköhän se M-juna, joka on ymmärtääkseni yöjuna, ole tapahtumarikkaampi kuin K-juna. N ja M -junia jos vertais, niin en tiedä kummassa tapahtuu enemmän. Eiköhän molemmilla linjoilla tapella varsinkin viikonloppuisin.

Mut sellanen fiilis mulla on, että jengi liikkuu enemmän tuolta Länsi-Vantaalta ja Länsi-Helsingistä Stadiin päin kuin mitä sit taas just tuolta K/N-reittien varrelta. Korsosta ja Koivukylästä kuljetaan lähinnä Tikkurilaan (ja Malmillekin silloin tällöin) jos jaksetaan, mut helvetin harvoin sen pidemmälle. Nuorista vanhempaan polveen jengi aika tiukasti valvoo omilla kulmillaan. Ehkä se johtuu siitä, että täällä on jo kaikki mitä ihminen voi elämältään haluta ;)
Vastaa Viestiin