Zodiac kirjoitti:Bombay kirjoitti:Niimpä, sit mua naurattas kun sä erehtyisit jotain haukkuu neekeriksi ja vartijat telois paskaksi

Miksikäs ne minua hakkaisivat? eivätkös kaikki vartijat ole natseja teidän mukaanne.
En kyllä ymmärrä miksi yksikään vartija hakkaisi minut tuossa tilanteessa...tunnen montakin (olen itse myös koulutettu vartijaksi) eikä yksikään tuntemistani ihaile nekruja.
Bombay hyysäri taas sekoilee.
En edelleenkään ole minkäänlainen hyysäri, enkä myöskään pidä vartijoita natseina, vaan ainakin täälläpäin Suomea heidän käytöksensä on buenoa ja hienoa että heittelevät narkit pihalle kaupoista jne. Enkä tiedä ketään kuka ihailisi "nekruja" tai mitään muitakaan "rotuja" sen enempää, aika kummalliselta minusta kuulostaa ylipäätänsä tuollainen "ihaileminen". Suosittelen turvautumista psykiatriseen apuun jos noi harhaluulot kuuluvat muutenkin normaaliin elämääsi. Enkä sekoile mitään, sinä itse sanoit että:
Zodiac kirjoitti:Katupojalta tuli kerrankin hyvä ehdotus. Tuomari projekti on laitettava heti käyntiin niin jo loppuu hihhulointi kaduilla.
Ja Katupoika sanoi:
katupoika kirjoitti:
Haluaisitko sä, Marsalkka, siirtää oikeuden kaduille vartijoiden ja poliisien käsiin? Rangaistuksia ei enää jaettaisikaan oikeudessa, vaan vartijat ja poliisit olisivat valtuuttettuja pahoinpitelemään rikoksesta epäiltyä sen verran kuin katsovat kohtuulliseksi ottaen huomioon mahdollisesti suoritetun rikoksen laadun.
Eli jos sinä jos sinä huutelisit tummaihoisen perään "neekeriä", sä rikkoisit lakia (kunnianloukkaus?) ja sinun kannattamasi laki-TUOMARIT teloisivat sut paskaksi.
PS. Kiitos privasta, vastaan siihen mieluummin julkisesti.
Zodiac kirjoitti:Kummallinen juttu. Miksi rakastat rikollisia mamuja?
En rakasta. Omituinen väite.