TAPASIN JULKKIKSEN

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Minney Magia
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Minney Magia »

^Marko on ollut mun luona monet kerrat ennen kuolemaansa, enkä osaa ajatella häntä julkkiksena. :lol:
Kaikki selviää joskus! Jos jokin ei ole selvinnyt,
kysymyksessä ei olekaan loppu.
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Hiphei! Ninja Sarasalo oli taannoin samassa baarissa Kyllin kanssa. Se oli ihanaa kun se lauloi röökipaikalla samaa biisiä ja siitä samaa kohtaa uudelleen ja uudelleen!
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

tää on ollut yhden raivostuttavan ja lyhyen politiikko miehen kanssa samalla osastolla tässä taannoin.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
NeitiEtsivä
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja NeitiEtsivä »

Kauheen vaikee ruveta muistelemaan ketä on nähnyt... mut mitä nyt näin äkkiseltään tulee mieleen.

Pelle Miljoona(järjestetty "yksityistapaaminen)
To/Die/For:n Jape(Turkissa istuttiin iltaa hetki)
Dave Lindholm(erään kapakkamajatalon edessä)
Nylon Beatin Jonna(joskus aikanaan Itäkeskuksessa)
Otto Kanerva (jossain kadulla)

ei nyt enempää muista tällä erää.
Käkä
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Käkä »

Tony Halme: Pariinkin otteeseen ja mukavat valokuva -otokset ko.tapahtumista muistona, tosin ex:ä vei ne mennessään.

Mika Salo: erään tapahtuman jälkibileissä ja tosi taviksen olonen kaveri, siis positiivisessa mielessä.

Tietty Aake Kallialat ynm. kun pyörivät täällä meilläpäin, varsinkin kesäisin.

Nykäsen masa, mut en rauennu juttelemaan, kun se pyöri niin päissään ja pyörimisellään blokkaili meikän kuselle pääsyä.
Lähinnä ärsytti.

Nää nyt äkkiä tuli mieleen....
Sasse75
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja Sasse75 »

Ohops... No,olen tavannut työni puitteissa:
-Armi Aavikon
-Mikko Alatalon
-Timo Kojon
-Janina Frostelin
-Chris Owenin
-Markku Alenin
-Juhan Kankkusen
-Jorma "remontti-reiska" Piisinen
-Peltsi Peltonen
-Amin Asikainen
-Ismo Apellin
-Pekka Myllykosken bändeineen
-Eeki Mantereen
-Sir Elwoodin & hiljaiset värit
-Simo Rantalaisen
Ja varmaan monia muita jotain en nyt muista...

Vapaa-ajallani olen tavannut:
-Jussi Lammen
-Tony Halmeen
-Pelle Miljoonan
-Andy McCoyn
-Mike Monroen
-Olli Lindholmin
-Frerderikin
-Mika Salon
-Arto Bryggaren
-Kata Kärkkäisen
-Dannyn
-Jiri Nikkisen
-Luri Luokkala
-Kaija Koon
-Virve Rostin
-Hannu Karpon
ja festarireissuilla monia eri bändejä...
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

matti nykästä näkyy välillä tuolla baarielämässä ja grillijonossa, seiska päivää-lehden sponsoritakki yllä ja tennissukat vedettynä housunlahkeiden päälle :D
timo rautiainen on ollut mun luokanvalvoja yhden vuoden. miljoonasateen kitaristi asuu mun alakerrassa, moikkaillaan röökipaikalla.
minna ottavaiseen olen melkein törmännyt taloni rappukäytävässä eräänä uutena vuotena (ihan hullun pieni nainen!).
jarkko valteen kans oon istunu paikallisessa baarissa vierekkäisissä pöydissä (oli ihan mieheksi pukeutuneena)... tommi läntisen kaa oon istunu heinolassa samassa pöydässä terassilla. hausmyllyn ja yup:n äijiä näkee kans joskus tuolla keskustassa. ei mitään superstarboja ole tullut tavattua. ai nii, a.w. yrjänää ja kauko röyhkää olen kännissä halaillu :D
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
luolamato
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja luolamato »

Anita Hirvosen, Frederikin, Kaken Randelinin ja Mika Myllylän. Meitsi on kunnon julkkis- magneetti. 8)
tmk666
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja tmk666 »

Mäsä-Masa kirjoitti:Minulla välähti... legendaarinen Marko Hirsma, Backsliders-rokkiyhtyeen basso-laulaja ja muinaisen Undertakers MC:n presidentti...
Kun minä vielä harrastin brittimoottoripyöräilyä, minulla oli tapana hengailla harlikka- ja brittimotoristien yhteisissä bileissä helsinkiläisissä Lepakko- ja Nosturitaloissa. Yhden kerran minä bongasin elävänä Marko Hirsman, joka oli vielä erään tunnetun kansainvälisen kerhon presidentti. Minä muistan häntä tukevarakenteisena äijänköriläänä. Ajankohta taisi olla vuodenvaihteessa 1997-98. Sen pituinen se.

Muualla täällä minhvossa on enemmän tietoja Marko Hirsmasta.
Joskus on tullut otettua olut Hirsman kanssa osoitteessa Vanha Porvoontie 246. R.I.P
skoone
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja skoone »

Olen tavannut mm seuraavia henkilöitä niin, että olen myös kätellyt tai muuten tervehtinyt

Ruotsin kuningas Karl XVI Gustav
kuningatar Silvia
presidentti Ahtisaari
presidentti Lennart Meri
presidentti Halonen
puhemies Uosukainen
puhemies Lipponen
silloinen opetusministeri Per Stenbäck
suurlähettiläs Talvitie
suurlähettiläs Torstila
Fortumin Lilius
yliopistonrehtori/arkkipiispa Björkstrand
piispa Kantola
yliopistondekaani yms Fred Karlsson
Tampereen, Turun, Helsingin ym. yliopistonrehtoreita

Sahlman Rhusdie (Tromssassa)

Irwin Godman
Anita Hirvonen
Jörgen Pedersen
Anja Snellman
Kaari Utrio
Eeva Kilpi
Claes Andersson
Keijo Siekkinen
Veikko Haakana
Pentti Saarikoski
Pirkko Saisio
Jevgeni Jevtusenko
jne
Muista lähdekritiikki!
hävittäjä92

Viesti Kirjoittaja hävittäjä92 »

mä olin koulun Tet-harjottelussa vime keväänä kiillon liimatehtaas, ja tuli siel vastaan suomen alppihiihtomaajoukkue :D sain nimmarit.. joku sponsorihomma oli..
MEG
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja MEG »

Kirjoittaja kollega Bodom-osiossa; (Hessu52) oli nähnyt huoltoasemalla itsensä Nils Gustafssonin!! . Henkilökohtaisesti viimeaikojen vavahduttavin kokemus tapahtui Helsingin kauppatorilla, näyttelijä Ulla Tapanisen ohitettua muutaman metrin päästä.
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Tapasin Jorma Hynnisen: olin säestämässä häntä Sveitsissä loistonsa päivinä (laulamalla)
Istuin koneessa matkalla Sveitsiin ihme/ufomies Johan af Grannin vieressä. Hän tarjoutui viemään päivälliselle. Kieltäydyin, koska en ollut vakuuttunut näistä "dokumenteista"...en sanonut sitä hänelle- huomatkaa diplomaattisuus Maybrickissä! Sitä siis todella voi olla!

Olen tavannut Kekkosen, niin ikään laulamassa sille... ai niin ja Ahti Karjalaiselle kans

Lisää myöhemmin kun muistan
Nothing is quite what it seems
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

^Maybrickhän on varsinainen laululintunen. :shock:

Mäkin oon joskus about 15 vuotta sitten nähnyt tuon Johanin ja aika mielenkiintoisen oloinen persoona.
Täysvalkoinen pukun ja kultakoruja vähän siellä sun täällä.
Hieman tosiaan kuin toiselta galaksilta. :)
tmk666
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja tmk666 »

Siis kulkeeko muka af Grann lentokoneella :?: :!: Minä kun luulin on sen verran hyvissä väleissä niiden sen ufo kavereiden kanssa että pääsis kimppakyydillä ja ilmaseks.
Vastaa Viestiin