TAPASIN JULKKIKSEN
-
Minney Magia
- Martin Riggs
Hiphei! Ninja Sarasalo oli taannoin samassa baarissa Kyllin kanssa. Se oli ihanaa kun se lauloi röökipaikalla samaa biisiä ja siitä samaa kohtaa uudelleen ja uudelleen!
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
-
NeitiEtsivä
- Harjunpää
Kauheen vaikee ruveta muistelemaan ketä on nähnyt... mut mitä nyt näin äkkiseltään tulee mieleen.
Pelle Miljoona(järjestetty "yksityistapaaminen)
To/Die/For:n Jape(Turkissa istuttiin iltaa hetki)
Dave Lindholm(erään kapakkamajatalon edessä)
Nylon Beatin Jonna(joskus aikanaan Itäkeskuksessa)
Otto Kanerva (jossain kadulla)
ei nyt enempää muista tällä erää.
Pelle Miljoona(järjestetty "yksityistapaaminen)
To/Die/For:n Jape(Turkissa istuttiin iltaa hetki)
Dave Lindholm(erään kapakkamajatalon edessä)
Nylon Beatin Jonna(joskus aikanaan Itäkeskuksessa)
Otto Kanerva (jossain kadulla)
ei nyt enempää muista tällä erää.
Tony Halme: Pariinkin otteeseen ja mukavat valokuva -otokset ko.tapahtumista muistona, tosin ex:ä vei ne mennessään.
Mika Salo: erään tapahtuman jälkibileissä ja tosi taviksen olonen kaveri, siis positiivisessa mielessä.
Tietty Aake Kallialat ynm. kun pyörivät täällä meilläpäin, varsinkin kesäisin.
Nykäsen masa, mut en rauennu juttelemaan, kun se pyöri niin päissään ja pyörimisellään blokkaili meikän kuselle pääsyä.
Lähinnä ärsytti.
Nää nyt äkkiä tuli mieleen....
Mika Salo: erään tapahtuman jälkibileissä ja tosi taviksen olonen kaveri, siis positiivisessa mielessä.
Tietty Aake Kallialat ynm. kun pyörivät täällä meilläpäin, varsinkin kesäisin.
Nykäsen masa, mut en rauennu juttelemaan, kun se pyöri niin päissään ja pyörimisellään blokkaili meikän kuselle pääsyä.
Lähinnä ärsytti.
Nää nyt äkkiä tuli mieleen....
Ohops... No,olen tavannut työni puitteissa:
-Armi Aavikon
-Mikko Alatalon
-Timo Kojon
-Janina Frostelin
-Chris Owenin
-Markku Alenin
-Juhan Kankkusen
-Jorma "remontti-reiska" Piisinen
-Peltsi Peltonen
-Amin Asikainen
-Ismo Apellin
-Pekka Myllykosken bändeineen
-Eeki Mantereen
-Sir Elwoodin & hiljaiset värit
-Simo Rantalaisen
Ja varmaan monia muita jotain en nyt muista...
Vapaa-ajallani olen tavannut:
-Jussi Lammen
-Tony Halmeen
-Pelle Miljoonan
-Andy McCoyn
-Mike Monroen
-Olli Lindholmin
-Frerderikin
-Mika Salon
-Arto Bryggaren
-Kata Kärkkäisen
-Dannyn
-Jiri Nikkisen
-Luri Luokkala
-Kaija Koon
-Virve Rostin
-Hannu Karpon
ja festarireissuilla monia eri bändejä...
-Armi Aavikon
-Mikko Alatalon
-Timo Kojon
-Janina Frostelin
-Chris Owenin
-Markku Alenin
-Juhan Kankkusen
-Jorma "remontti-reiska" Piisinen
-Peltsi Peltonen
-Amin Asikainen
-Ismo Apellin
-Pekka Myllykosken bändeineen
-Eeki Mantereen
-Sir Elwoodin & hiljaiset värit
-Simo Rantalaisen
Ja varmaan monia muita jotain en nyt muista...
Vapaa-ajallani olen tavannut:
-Jussi Lammen
-Tony Halmeen
-Pelle Miljoonan
-Andy McCoyn
-Mike Monroen
-Olli Lindholmin
-Frerderikin
-Mika Salon
-Arto Bryggaren
-Kata Kärkkäisen
-Dannyn
-Jiri Nikkisen
-Luri Luokkala
-Kaija Koon
-Virve Rostin
-Hannu Karpon
ja festarireissuilla monia eri bändejä...
matti nykästä näkyy välillä tuolla baarielämässä ja grillijonossa, seiska päivää-lehden sponsoritakki yllä ja tennissukat vedettynä housunlahkeiden päälle 
timo rautiainen on ollut mun luokanvalvoja yhden vuoden. miljoonasateen kitaristi asuu mun alakerrassa, moikkaillaan röökipaikalla.
minna ottavaiseen olen melkein törmännyt taloni rappukäytävässä eräänä uutena vuotena (ihan hullun pieni nainen!).
jarkko valteen kans oon istunu paikallisessa baarissa vierekkäisissä pöydissä (oli ihan mieheksi pukeutuneena)... tommi läntisen kaa oon istunu heinolassa samassa pöydässä terassilla. hausmyllyn ja yup:n äijiä näkee kans joskus tuolla keskustassa. ei mitään superstarboja ole tullut tavattua. ai nii, a.w. yrjänää ja kauko röyhkää olen kännissä halaillu
timo rautiainen on ollut mun luokanvalvoja yhden vuoden. miljoonasateen kitaristi asuu mun alakerrassa, moikkaillaan röökipaikalla.
minna ottavaiseen olen melkein törmännyt taloni rappukäytävässä eräänä uutena vuotena (ihan hullun pieni nainen!).
jarkko valteen kans oon istunu paikallisessa baarissa vierekkäisissä pöydissä (oli ihan mieheksi pukeutuneena)... tommi läntisen kaa oon istunu heinolassa samassa pöydässä terassilla. hausmyllyn ja yup:n äijiä näkee kans joskus tuolla keskustassa. ei mitään superstarboja ole tullut tavattua. ai nii, a.w. yrjänää ja kauko röyhkää olen kännissä halaillu
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Joskus on tullut otettua olut Hirsman kanssa osoitteessa Vanha Porvoontie 246. R.I.PMäsä-Masa kirjoitti:Minulla välähti... legendaarinen Marko Hirsma, Backsliders-rokkiyhtyeen basso-laulaja ja muinaisen Undertakers MC:n presidentti...
Kun minä vielä harrastin brittimoottoripyöräilyä, minulla oli tapana hengailla harlikka- ja brittimotoristien yhteisissä bileissä helsinkiläisissä Lepakko- ja Nosturitaloissa. Yhden kerran minä bongasin elävänä Marko Hirsman, joka oli vielä erään tunnetun kansainvälisen kerhon presidentti. Minä muistan häntä tukevarakenteisena äijänköriläänä. Ajankohta taisi olla vuodenvaihteessa 1997-98. Sen pituinen se.
Muualla täällä minhvossa on enemmän tietoja Marko Hirsmasta.
Olen tavannut mm seuraavia henkilöitä niin, että olen myös kätellyt tai muuten tervehtinyt
Ruotsin kuningas Karl XVI Gustav
kuningatar Silvia
presidentti Ahtisaari
presidentti Lennart Meri
presidentti Halonen
puhemies Uosukainen
puhemies Lipponen
silloinen opetusministeri Per Stenbäck
suurlähettiläs Talvitie
suurlähettiläs Torstila
Fortumin Lilius
yliopistonrehtori/arkkipiispa Björkstrand
piispa Kantola
yliopistondekaani yms Fred Karlsson
Tampereen, Turun, Helsingin ym. yliopistonrehtoreita
Sahlman Rhusdie (Tromssassa)
Irwin Godman
Anita Hirvonen
Jörgen Pedersen
Anja Snellman
Kaari Utrio
Eeva Kilpi
Claes Andersson
Keijo Siekkinen
Veikko Haakana
Pentti Saarikoski
Pirkko Saisio
Jevgeni Jevtusenko
jne
Ruotsin kuningas Karl XVI Gustav
kuningatar Silvia
presidentti Ahtisaari
presidentti Lennart Meri
presidentti Halonen
puhemies Uosukainen
puhemies Lipponen
silloinen opetusministeri Per Stenbäck
suurlähettiläs Talvitie
suurlähettiläs Torstila
Fortumin Lilius
yliopistonrehtori/arkkipiispa Björkstrand
piispa Kantola
yliopistondekaani yms Fred Karlsson
Tampereen, Turun, Helsingin ym. yliopistonrehtoreita
Sahlman Rhusdie (Tromssassa)
Irwin Godman
Anita Hirvonen
Jörgen Pedersen
Anja Snellman
Kaari Utrio
Eeva Kilpi
Claes Andersson
Keijo Siekkinen
Veikko Haakana
Pentti Saarikoski
Pirkko Saisio
Jevgeni Jevtusenko
jne
Muista lähdekritiikki!
-
hävittäjä92
Tapasin Jorma Hynnisen: olin säestämässä häntä Sveitsissä loistonsa päivinä (laulamalla)
Istuin koneessa matkalla Sveitsiin ihme/ufomies Johan af Grannin vieressä. Hän tarjoutui viemään päivälliselle. Kieltäydyin, koska en ollut vakuuttunut näistä "dokumenteista"...en sanonut sitä hänelle- huomatkaa diplomaattisuus Maybrickissä! Sitä siis todella voi olla!
Olen tavannut Kekkosen, niin ikään laulamassa sille... ai niin ja Ahti Karjalaiselle kans
Lisää myöhemmin kun muistan
Istuin koneessa matkalla Sveitsiin ihme/ufomies Johan af Grannin vieressä. Hän tarjoutui viemään päivälliselle. Kieltäydyin, koska en ollut vakuuttunut näistä "dokumenteista"...en sanonut sitä hänelle- huomatkaa diplomaattisuus Maybrickissä! Sitä siis todella voi olla!
Olen tavannut Kekkosen, niin ikään laulamassa sille... ai niin ja Ahti Karjalaiselle kans
Lisää myöhemmin kun muistan
Nothing is quite what it seems