Muuta keskustelua

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Kyseessä on muuten miespuolinen kaveri :D Mutta kai senkin voi pissikseksi lukea.

Kiitos, epäilinkin että oon taas oikeassa ja kaverit on taas urpoja :D
Eppu74
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Eppu74 »

joey kirjoitti:Kiitos, epäilinkin että oon taas oikeassa ja kaverit on taas urpoja :D
Tuttu tunne.
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Eppu74 kirjoitti:Älä luovu omasta puhelimenkäyttötyylistäsi.
Mä en kanssa tajua sitä vaahtoamista joka syntyy jos ei vastaa tekstariin 5 min kuluessa. Tai vastaa puheluihin joita on tullut 10 min aikana 7 samalta tyypiltä. Vastaan vain ja ainoastaan valiojoukolle, kukanenkin saa pohtia kuuluuko siihen or not. Darrassa, kuten Bombay, en vastaa kenellekään. Paitsi yhdelle koska voin vaikka nukkua puhelimessa sillon. Äänettömällä puhelin on 99% ajasta.
PaulaDrew
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

Mä olen ollut niin hyvin vastaamatta puhelimeen, että eipä enää kukaan soitakaan.

Kyllästytti kyllä aiemmin, kun tuntui että on lähes kansalaisvelvollisuus kantaa puhelinta mukanaan aina ja kaikkialle. Mutta ei siis enää ole sitä ongelmaa :twisted:
PitBull
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja PitBull »

Kauankohan mun minfo lakko kestää?

5€ vetoa että yli 2vkoa

Mariella on vetojen vastaanottaja :wink:
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.

UUSI TUNNUS! REALPITTI
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Kyllästytti kyllä aiemmin, kun tuntui että on lähes kansalaisvelvollisuus kantaa puhelinta mukanaan aina ja kaikkialle. Mutta ei siis enää ole sitä ongelmaa :twisted:
Molto interessante! Mikä syynä? Tuntuiko sinusta joskus (johdatteleva kysymys, joka odottaa myöntävää vastausta, jota sinun ei kuitenkaan tarvitse antaa), että syke tihenee, kun puhelin soi? Minusta tuntuu siltä, olen suunnitellut kännykän lakkauttamista, mutta työasioiden takia se on hankalaa... Kännykkä stressaa!
Nothing is quite what it seems
joey
Angus MacGyver

... Nyt tämä kyseinen kännykkäfriikki ystäväni totesi, ettei halua keskustella asiasta sen enempää koska ei halua riitaantua allekirjoittaneen kanssa.

Voi perkele. Olisi voinut edes pyytää anteeksi urpouttaan.

Mun mielestä tyhmyydestä voisi oikeasti sakottaa. Rikesakkoja jos ei hoksottimet toimi.
Setä
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Setä »

Mihin hiton lakkoon se Pitti nyt rupes?
Sain väsytettyä huolto-aseman pelikoneen antamaan mulle 40 euroa. Kuus puol tuntia ois aikaa nukkuu ennen formuloita, mut vielä vois kattoo hurjat poliisivideot...
What's up, fuckers?
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Kaksi asiaa jota Suomi kaipaisi, tyhmyysveroa ja pitäisi keksiä jonkinlainen kone joka kääntäisi vitutuksen energiaksi ja kautta valjastaisi sen sähkökäyttöön.
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Tyhmyysvero olisi huippu; ihmisten tyhmyyttä ei voi koskaan yliarvioida. Ehtymätön luonnonvara parhaimmillaan.
Nothing is quite what it seems
joey
Angus MacGyver

Bombay kirjoitti:Kaksi asiaa jota Suomi kaipaisi, tyhmyysveroa ja pitäisi keksiä jonkinlainen kone joka kääntäisi vitutuksen energiaksi ja kautta valjastaisi sen sähkökäyttöön.
Tuon vitutuksenenergisointikoneen lisäksi krapulan muuttaminen energiaksi olisi täydellinen lottovoitto. Meistä tulisi kaikista öljysheikkejä, tultaisiin ympäri maailman hakemaan meiltä krapulaisia jormia ja seppoja voimalakäyttöön.
rimma
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja rimma »

Loka kirjoitti:
Eppu74 kirjoitti:Älä luovu omasta puhelimenkäyttötyylistäsi.
Mä en kanssa tajua sitä vaahtoamista joka syntyy jos ei vastaa tekstariin 5 min kuluessa. Tai vastaa puheluihin joita on tullut 10 min aikana 7 samalta tyypiltä. Vastaan vain ja ainoastaan valiojoukolle, kukanenkin saa pohtia kuuluuko siihen or not. Darrassa, kuten Bombay, en vastaa kenellekään. Paitsi yhdelle koska voin vaikka nukkua puhelimessa sillon. Äänettömällä puhelin on 99% ajasta.
Minä taas omaan kahdenlaista ystäväpiiriä:
1. JOille jos soittaa eikä vastata mulle niin taatusti jotain on sattunut ja 2. Kun ei vastat se on enemmin sääntö kun poikkeus joten laitan vaan hälyn niin soittaa takas kun soittaa..ehkä ens viikolla en tiiä.
Sitten taas itte olen sellanen että määrätyissä paikoissa esim. sängyssä jos olen niin en vastaa..niin siis jos en satu olemaan yksin lähinnä :lol: mutta muuten päivystän luuria ja jos on miesongelmia/naisogelmia niin neuvon kyllä tai jos pihvi ei paistu kunnolla niin neuvoa saa senkin suhteen..
Vois luulla että mulla on joku riippuvaisuus..siis mikä se on en oo koskaan kuullutkaan..mutta kyllä puhelin on ihan jokapaikassa mukana..
Saunan pukukopissakin koska..Eihän sitä koskaan tiedä! :)
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Ed
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Ed »

PitBull kirjoitti:Kauankohan mun minfo lakko kestää?
Veikkaisin ihan näin sormituntumalta, että aivan liian vähän.
Ole mies sanojesi takana, imbesilli, ja palaa vaikka syyskuussa.
Is it not fine to dance and sing
while the bells of death do ring?
Katsa

Viesti Kirjoittaja Katsa »

PaulaDrew kirjoitti:Mä olen ollut niin hyvin vastaamatta puhelimeen, että eipä enää kukaan soitakaan.
Sama juttu, n. 5v nyt. Yhtä kauan olen ollut avaamatta ovea, ellei jonkun kanssa ole ihan erikseen sovittu, että on tulossa käymään.
Maija Turjukkakohan se oli, joka mua taannoin moitti siitä etten avaa ovea ovikellon soidessa? No, joku tän palstan naisista se oli kuitenkin. Anyway, se muistissani sitten tässä eräänä päivänä avasin oven jossakin hyvyydenpuuskassani, kun ovikello soi. Ei olisi kannattanut. Siellä oli humalainen, haiseva ja verta valuva mies, jota en ollut koskaan nähnyt. Hän pyysi anteeksi viimeöistä ja sopersi jotain siitä, että vaimo synnytti. Vedin oven kiinni kesken selityksen ja päätin, etten jatkossakaan avaa ovea. :lol:
joey
Angus MacGyver

Katsa kirjoitti:
PaulaDrew kirjoitti:Mä olen ollut niin hyvin vastaamatta puhelimeen, että eipä enää kukaan soitakaan.
Sama juttu, n. 5v nyt. Yhtä kauan olen ollut avaamatta ovea, ellei jonkun kanssa ole ihan erikseen sovittu, että on tulossa käymään.
Haha, sinäkin Brutukseni! Mulle on opetettu ihan vanhempien toimesta lapsena, että ovea ei avata ellei tiedetä kuka sen takana on (asuttiin joskus lähellä Jehovantodistajien salia). Inhoan muutenkin sitä, jos joku tulee kylään lyhyellä varoitusajalla...
Vastaa Viestiin