Mutta missä ihmeen ketjuissa melkein puolet noista ilmottautuneista postailee, kun löysin itselleni ihan outoja nikkejä....
Palstan naiset, montako meitä?
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Äkkiseltään laskettuna tässä ketjussa on ilmottautunut jo 74 naista
(+ blackwidow, jonka viesti on poistettu, mutta muistelisin hänen kirjoituksistaan, että nainen on/oli kyseessä)
Mutta missä ihmeen ketjuissa melkein puolet noista ilmottautuneista postailee, kun löysin itselleni ihan outoja nikkejä....
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Taitaa olla vaan lukijoitamaija turjukka kirjoitti:Äkkiseltään laskettuna tässä ketjussa on ilmottautunut jo 74 naista(+ blackwidow, jonka viesti on poistettu, mutta muistelisin hänen kirjoituksistaan, että nainen on/oli kyseessä)
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.
UUSI TUNNUS! REALPITTI
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.
UUSI TUNNUS! REALPITTI
Minä jouduin melkein tarkistamaan että kumpaa sukupuolta olen kun tänään salilla huomasin että olin ainoana naisena nostamassa rautaa. Tuli siinä hikoillessa aika äijämäinen olo ja piti ihan poistua takavasemmalle. Vielä kun olis lisätty pienet karjaisut joka työnnön eteen niin olisin mennyt ihan täydestä
Tosin onneks salin ulkopuolella mut tunnistaa naiseks vaivatta.
Tosin onneks salin ulkopuolella mut tunnistaa naiseks vaivatta.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
век живи, век учись.
-
Mother_North
- Roger Murtaugh
Tiedätkö...Minä tein eilen saman ja tuli ihan haikea olo ja toki väliin hymyilinkin, kun muistelin NIITÄ hyviä aikojaKalessin kirjoitti:tuli aika haikea olo, kun aloin selailla ketjua alusta asti ja siellä oli paljon entisiä aktiivikirjoittajia, jotka ovat kadonneet kuin maan nielemänä...mihin lienevät menneen...
Joo mulle tuli vähän samalainen olo.Primavera kirjoitti:Meinaatkos, että on joku rupusakki jäänyt hengaamaan tänneKalessin kirjoitti:tuli aika haikea olo, kun aloin selailla ketjua alusta asti ja siellä oli paljon entisiä aktiivikirjoittajia, jotka ovat kadonneet kuin maan nielemänä...mihin lienevät menneen...
век живи, век учись.
век живи, век учись.
-
Katsa
-
Mother_North
- Roger Murtaugh
Samoin, onnekas sattuma että tuli löydettyä tämä mesta vaikkakin vähän huonomman asian kautta. Jokelan.Huru kirjoitti:No hurukin ilmoittautuu naiseksi. Lueskellut ja kieltämättä nauranut paljon täällä marraskuun alun jälkeen. Jokela mut ajautti tänne ja kerrankin löytyy saitti, missä ei lässytellä.
Mutta kerran murha.infolainen aina murha.infolainen eli mua ette saa niin pahasti suututettua ikinä että luopuisin
No ei, mut asiallinen paikka asiasta kiinnostuneille. Yleensä.
век живи, век учись.
век живи, век учись.