Palstan naiset, montako meitä?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Äkkiseltään laskettuna tässä ketjussa on ilmottautunut jo 74 naista :!: (+ blackwidow, jonka viesti on poistettu, mutta muistelisin hänen kirjoituksistaan, että nainen on/oli kyseessä)

Mutta missä ihmeen ketjuissa melkein puolet noista ilmottautuneista postailee, kun löysin itselleni ihan outoja nikkejä.... :?:
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
PitBull
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja PitBull »

maija turjukka kirjoitti:Äkkiseltään laskettuna tässä ketjussa on ilmottautunut jo 74 naista :!: (+ blackwidow, jonka viesti on poistettu, mutta muistelisin hänen kirjoituksistaan, että nainen on/oli kyseessä)

Mutta missä ihmeen ketjuissa melkein puolet noista ilmottautuneista postailee, kun löysin itselleni ihan outoja nikkejä.... :?:
Taitaa olla vaan lukijoita :roll:
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.

UUSI TUNNUS! REALPITTI
A.Keskin
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja A.Keskin »

Ma ilmottaudun myös tahan listaan..(erittain tuoreena tulokkaana)
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

En muista olenko vielä ilmiantanut itseäni näin virallisesti, mutta mikäli joku ei siis tiedä niin nainen olen minäkin.
rimma
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja rimma »

Minä jouduin melkein tarkistamaan että kumpaa sukupuolta olen kun tänään salilla huomasin että olin ainoana naisena nostamassa rautaa. Tuli siinä hikoillessa aika äijämäinen olo ja piti ihan poistua takavasemmalle. Vielä kun olis lisätty pienet karjaisut joka työnnön eteen niin olisin mennyt ihan täydestä :lol:
Tosin onneks salin ulkopuolella mut tunnistaa naiseks vaivatta.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
PaulaDrew
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

Olen nainen.
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

tuli aika haikea olo, kun aloin selailla ketjua alusta asti ja siellä oli paljon entisiä aktiivikirjoittajia, jotka ovat kadonneet kuin maan nielemänä...mihin lienevät menneen... :cry:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Mother_North
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

Kalessin kirjoitti:tuli aika haikea olo, kun aloin selailla ketjua alusta asti ja siellä oli paljon entisiä aktiivikirjoittajia, jotka ovat kadonneet kuin maan nielemänä...mihin lienevät menneen... :cry:
Tiedätkö...Minä tein eilen saman ja tuli ihan haikea olo ja toki väliin hymyilinkin, kun muistelin NIITÄ hyviä aikoja :roll:
ketsku
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja ketsku »

HEP!
Primavera
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Primavera »

Kalessin kirjoitti:tuli aika haikea olo, kun aloin selailla ketjua alusta asti ja siellä oli paljon entisiä aktiivikirjoittajia, jotka ovat kadonneet kuin maan nielemänä...mihin lienevät menneen... :cry:
Meinaatkos, että on joku rupusakki jäänyt hengaamaan tänne :wink:
rimma
Christopher Lorenzo

Primavera kirjoitti:
Meinaatkos, että on joku rupusakki jäänyt hengaamaan tänne :wink:
Joo mulle tuli vähän samalainen olo.
век живи, век учись.
Katsa

Viesti Kirjoittaja Katsa »

Niin mullekin. Tosin aika tavallahan tuota paskaa ja turhuutta tänne on tullut suollettua, tiedostan. Ollaako silti kavereita hei? :oops:
Mother_North
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

Tuskin tuossa Kalessinin ja ei ainakaan minun kommentissani ollut mitään viitettä siihen, että mollattas kethään ja palasinhan minäkin kuolleista :wink:
Huru
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Huru »

No hurukin ilmoittautuu naiseksi. Lueskellut ja kieltämättä nauranut paljon täällä marraskuun alun jälkeen. Jokela mut ajautti tänne ja kerrankin löytyy saitti, missä ei lässytellä. :D
rimma
Christopher Lorenzo

Huru kirjoitti:No hurukin ilmoittautuu naiseksi. Lueskellut ja kieltämättä nauranut paljon täällä marraskuun alun jälkeen. Jokela mut ajautti tänne ja kerrankin löytyy saitti, missä ei lässytellä. :D
Samoin, onnekas sattuma että tuli löydettyä tämä mesta vaikkakin vähän huonomman asian kautta. Jokelan.
Mutta kerran murha.infolainen aina murha.infolainen eli mua ette saa niin pahasti suututettua ikinä että luopuisin :wink:
No ei, mut asiallinen paikka asiasta kiinnostuneille. Yleensä.
век живи, век учись.
Vastaa Viestiin