Supernova vs. Maza

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Pharaoh kirjoitti:
supernova kirjoitti:
a) ette tiedä urhon henkilöllisyyttä.
Lyhyesti
a: minä tiedän
Sen verran täältä puskista huutelen, että korjaan tätä käsitystä jos se on sama josta aikoinaan jauhettiin. Eli Urhon henkilöllisyys ei ole se josta puhuit -tämä on nyt niin luotettavasta lähteestä etten voi paremmin enää vakuutella. Muutenkin mazalla alkaa kuppi mennä nurin. Lues tää ketju niin saatat itsekin aikuinen mies huvittua. Pharaohia oon kaipaillut, hauskoja hetkiä. :P
Pharaoh
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

Loka kirjoitti:
Pharaoh kirjoitti:
supernova kirjoitti:
a) ette tiedä urhon henkilöllisyyttä.
Lyhyesti
a: minä tiedän
Sen verran täältä puskista huutelen, että korjaan tätä käsitystä jos se on sama josta aikoinaan jauhettiin. Eli Urhon henkilöllisyys ei ole se josta puhuit -tämä on nyt niin luotettavasta lähteestä etten voi paremmin enää vakuutella.

Pharaohia oon kaipaillut, hauskoja hetkiä. :P
Ei ole se sama, siinä olet oikeassa.
Minäkin olen kaivannut sinua.
supernova
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja supernova »

muistappa loka kuitenkin että maza on perinteisesy ollut monien kasvojen mies,ja näin ollen ei ole syytä tsätissäkään muiden henkulöllisyyttä åaljastaa. :)
Tyhmälle iloksi on ilkityön teko, mutta ymmärtäväiselle miehelle viisaus.
Sananlaskut 10:23
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

supernova kirjoitti:muistappa loka kuitenkin että maza on perinteisesy ollut monien kasvojen mies,ja näin ollen ei ole syytä tsätissäkään muiden henkulöllisyyttä åaljastaa. :)
Juu. Muistan myös mazan uhkaukset joissa uhattiin "asioiden eteenpäin viemisellä" jne. :lol: No enää ei jaksa leikkiä, ei tästä syystä, vaan muista syistä. Kun aikoinani kikkailin mazan-sahakankaan etc banniin, sain sen naurunremakan minkä halusin. Nyt ollaan mun puolesta sujut. Ja mazakin on hyvin pitänyt lupauksensa olla puhumatta/vastaamatta mihinkään kirjoittamaani.
Maza
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Maza »

supernova: Miksi et vastaa selvään kysymykseen? Miksi sinä olet levittänyt vääriä tietoja minun henkilöllisyydestäni lukuisille palstalaisille yksityisviestinä? Eikö amis-aivot taivu selkeään vastaukseen? Häh?
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
supernova
Martin Beck

Vastaus: En ole levitellyt sinun oletattua henkilöllisyyttäsi.

Onko vanhus nyt tyytyväinen?
Maza
Jane Marple

Miksi valehtelet?

Mistä päättelet, että olen vanhus?
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
supernova
Martin Beck

En valehtele ja sinä olet vanhus.

Enkä ole levitellyt yhteystietojasi.

Puhut äijä paskaa
arsene lupin
Alokas

Viesti Kirjoittaja arsene lupin »

...supernova taitaa olla oikeassa...hmmm,maza ja pharaoh näyttää sittenkin olevan yksi ja sama persoona. 8) jaaa,vai sittenkin...njaa..
Maza
Jane Marple

supernova kirjoitti:En valehtele ja sinä olet vanhus.

Enkä ole levitellyt yhteystietojasi.

Puhut äijä paskaa
Et tietenkään ole levitellyt yhteystietojani, koska et tiedä niitä. Minähän puhun sinun olettamistasi henkilötiedoista, jotka ovat täysin vääriä. Miten minä saisin sinun amiskoulun hapattamiin aivoisiisi iskostettua sen tosiasian, että minä vain yritän suojella sinua mokaamasta itseäsi enempää. Luulisi Wagnerin kohtalon olevan sinulle jo riittävä esimerkki siitä, mitä väärien tietojen levittäminen Internetissä voi pahimmillaan aiheuttaa.

Enkä todellakaan ole mikään vanhus. Tämäkin typerä heitto perustuu samoihin vääriin tietoihisi.
Pharaoh
Martin Beck

arsene lupin kirjoitti:...supernova taitaa olla oikeassa...hmmm,maza ja pharaoh näyttää sittenkin olevan yksi ja sama persoona. 8) jaaa,vai sittenkin...njaa..
Mistä niin päättelet?
Porin

Viesti Kirjoittaja Porin »

Maza kirjoitti:amiskoulu
Amiskoulu?
Siis ammattikoulu-koulu?
supernova
Martin Beck

Pharaoh kirjoitti:
arsene lupin kirjoitti:...supernova taitaa olla oikeassa...hmmm,maza ja pharaoh näyttää sittenkin olevan yksi ja sama persoona. 8) jaaa,vai sittenkin...njaa..
Mistä niin päättelet?
Varmaan samoista asioista kun muutkin...
Pharaoh
Martin Beck

supernova kirjoitti:
Pharaoh kirjoitti:
Mistä niin päättelet?
Ketkä muut? Luetteleppas edes muutama.
Tämä vuosikausia jauhamasi multinikkeilyväite on samaa väärien tietojen levittämistä ilman mitään todisteita kuin muukin kirjoittelusi.
Maza
Jane Marple

supernova kirjoitti:
Pharaoh kirjoitti:
Mistä niin päättelet?
Mitähän jos amis-tollo alkaisit ladella faktaa pöytään.
Vastaa Viestiin