Maailmanmestari raivostui transmaskuliinien ompelutyöpajasta: "Penistenaskartelukerho"

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Shakawkaw
Poliisikoira Rex
Viestit: 262
Liittynyt: La Touko 31, 2014 7:00 pm

Re: Maailmanmestari raivostui transmaskuliinien ompelutyöpajasta: "Penistenaskartelukerho"

Viesti Kirjoittaja Shakawkaw »

Joku aikuinen vetämässä jotain käsityöpajaa, jossa 13-vuotiaille :!: opetetaan miten ommellaan tekopenis, joka sitten laitetaan housuihin. Onhan toi nyt aivan häiriintynyttä ja todella epälyttävän kuuloista toimintaa. Sen joka ei näe tuossa toiminnassa mitään omituista, kannattaa tutkituttaa päänsä.
Avatar
Villeri
Michael Knight
Viestit: 4249
Liittynyt: Ke Joulu 26, 2018 7:40 am

Re: Maailmanmestari raivostui transmaskuliinien ompelutyöpajasta: "Penistenaskartelukerho"

Viesti Kirjoittaja Villeri »

Pride on ylikyllästänyt yhteiskunnan sateenkaarilla, eikä keskivertokansalainen itseni tavoin oikein jaksa mitään porkkanoiden perseseen työntämistä, ja teinien kyrvänpullotustyöpajoja, vaikka periaatteessa olisivatkin samanmielisiä.

Pridelle on käymässä, kuten raikkaille, vallitsevat arvot haastaville maailmanparannusliikkeille käy. Niistä tulee itsestään vallitsevia arvoja, jossa ei ole mitään raikasta, ja oikeamielisyys vaihtuu sisäisiin riitoihin ja yleiseen päsmäröintiin. Ja kun tavoitteet on jo pitkälti saavutettu, ja niitä hokevat kaikki mahdolliset tahot, alkaa olla aika painua historian hämärään.
Tuulenvire
Sofia Karppi
Viestit: 413
Liittynyt: La Marras 22, 2025 4:26 pm

Re: Maailmanmestari raivostui transmaskuliinien ompelutyöpajasta: "Penistenaskartelukerho"

Viesti Kirjoittaja Tuulenvire »

Anom kirjoitti: To Kesä 25, 2026 2:28 pm
Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 2:26 pm
Tarkastaja Levisi kirjoitti: To Kesä 25, 2026 11:39 am
– Silloin kuin minä olin 13-vuotias, niin me pelasimme katulätkää, kävimme omenavarkaissa, pimpottelimme naapureiden ovikelloja ja juoksimme karkuun. Ja kyllä, ne 13–14-vuotiaat tytöt oli mukana ihan samoissa hommissa. Nyt ne...Mitä helvettiä, Savinainen parahtaa videonsa lopuksi.
Eli häiriökäyttäytymistä pienestä pitäen. Ei ole penaalin tervävimpiä kyniä tämä Savinainen.
Normaalia toimintaa tuon ikäisiltä. Perverssien järjestämät tekoslaikkakurssit eivät ole normaalia toimintaa.

Normaalia toimintaa häiriintyneiltä tuon ikäisiltä. Sellaisten joilla ei ole kotikasvatusta. Tämähän on aikuisvauva, joka toi omat kaverinsa Venäjälle seuraneidiksi, kun ei pärjännyt siellä yksin.
Gurney kirjoitti: To Kesä 25, 2026 5:30 pm maahantunkeutujat eivät raiskaa
Anom
Axel Foley
Viestit: 2014
Liittynyt: Ti Kesä 30, 2015 9:07 am

Re: Maailmanmestari raivostui transmaskuliinien ompelutyöpajasta: "Penistenaskartelukerho"

Viesti Kirjoittaja Anom »

Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 2:36 pm Normaalia toimintaa häiriintyneiltä tuon ikäisiltä.
Täysin normaalia toimintaa tuon ikäisiltä. Tässä ei kannaltasi valitettavasti toimi Goebbelsin opit, että kun tarpeeksi kauan toistaa valhetta, niin se muuttuu todeksi. :lol:
Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta; joutuu alentumaan niiden tasolle ja lopulta ne voittaa sut kokemuksella.
Tuulenvire
Sofia Karppi
Viestit: 413
Liittynyt: La Marras 22, 2025 4:26 pm

Re: Maailmanmestari raivostui transmaskuliinien ompelutyöpajasta: "Penistenaskartelukerho"

Viesti Kirjoittaja Tuulenvire »

Anom kirjoitti: To Kesä 25, 2026 2:56 pm
Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 2:36 pm Normaalia toimintaa häiriintyneiltä tuon ikäisiltä.
Täysin normaalia toimintaa tuon ikäisiltä. Tässä ei kannaltasi valitettavasti toimi Goebbelsin opit, että kun tarpeeksi kauan toistaa valhetta, niin se muuttuu todeksi. :lol:

Varmaan normaalia toimintaa jossain valkoroskaperheessä jossa ei ole kotikasvatusta ja jossa ei ole opetettu kunnioittamaan toisen ihmisen yksityistyyttä ja omaisuutta.
Gurney kirjoitti: To Kesä 25, 2026 5:30 pm maahantunkeutujat eivät raiskaa
Suorasuu
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 111
Liittynyt: Pe Elo 26, 2022 9:26 pm

Re: Maailmanmestari raivostui transmaskuliinien ompelutyöpajasta: "Penistenaskartelukerho"

Viesti Kirjoittaja Suorasuu »

Rousku kirjoitti: To Kesä 25, 2026 2:24 pm
Tarkastaja Levisi kirjoitti: To Kesä 25, 2026 11:39 am – Silloin kuin minä olin 13-vuotias, niin me pelasimme katulätkää, kävimme omenavarkaissa, pimpottelimme naapureiden ovikelloja ja juoksimme karkuun. Ja kyllä, ne 13–14-vuotiaat tytöt oli mukana ihan samoissa hommissa. Nyt ne...Mitä helvettiä, Savinainen parahtaa videonsa lopuksi.
Varkauksien ja häirinnän sijaan ne tekee nykyään laillisia asioita! Mihin tämä maailma on menossa! Se siitä seuraa, kun eivät enää saa edes vitsaa persauksilleen.
Ennemmin kyllä yllättäisi tyttäreni omenavarkaista kuin ompelemasta tekokullia haaroihin. Omppuvaras kun on vielä pelastettavissa oikealle tielle elämässään.
Tuulenvire
Sofia Karppi
Viestit: 413
Liittynyt: La Marras 22, 2025 4:26 pm

Re: Maailmanmestari raivostui transmaskuliinien ompelutyöpajasta: "Penistenaskartelukerho"

Viesti Kirjoittaja Tuulenvire »

Suorasuu kirjoitti: To Kesä 25, 2026 3:01 pm
Rousku kirjoitti: To Kesä 25, 2026 2:24 pm
Tarkastaja Levisi kirjoitti: To Kesä 25, 2026 11:39 am – Silloin kuin minä olin 13-vuotias, niin me pelasimme katulätkää, kävimme omenavarkaissa, pimpottelimme naapureiden ovikelloja ja juoksimme karkuun. Ja kyllä, ne 13–14-vuotiaat tytöt oli mukana ihan samoissa hommissa. Nyt ne...Mitä helvettiä, Savinainen parahtaa videonsa lopuksi.
Varkauksien ja häirinnän sijaan ne tekee nykyään laillisia asioita! Mihin tämä maailma on menossa! Se siitä seuraa, kun eivät enää saa edes vitsaa persauksilleen.
Ennemmin kyllä yllättäisi tyttäreni omenavarkaista kuin ompelemasta tekokullia haaroihin. Omppuvaras kun on vielä pelastettavissa oikealle tielle elämässään.
Mutta lapsen ompelukerhosta ei ole enää paluuta?
Gurney kirjoitti: To Kesä 25, 2026 5:30 pm maahantunkeutujat eivät raiskaa
Anom
Axel Foley
Viestit: 2014
Liittynyt: Ti Kesä 30, 2015 9:07 am

Re: Maailmanmestari raivostui transmaskuliinien ompelutyöpajasta: "Penistenaskartelukerho"

Viesti Kirjoittaja Anom »

Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 3:00 pm
Anom kirjoitti: To Kesä 25, 2026 2:56 pm
Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 2:36 pm Normaalia toimintaa häiriintyneiltä tuon ikäisiltä.
Täysin normaalia toimintaa tuon ikäisiltä. Tässä ei kannaltasi valitettavasti toimi Goebbelsin opit, että kun tarpeeksi kauan toistaa valhetta, niin se muuttuu todeksi. :lol:

Varmaan normaalia toimintaa jossain valkoroskaperheessä jossa ei ole kotikasvatusta ja jossa ei ole opetettu kunnioittamaan toisen ihmisen yksityistyyttä ja omaisuutta.
Ihan täysin normaalia toimintaa normaalissa perheessä, josta löytyy tarvittaessa myös se kuri. Sen sijaan uskon, että ne joille tuo on outoa ja epänormaalia, ovat eläneet vihervasemmistolaisessa pumpulikodissa omassa kuplassaan soijavanhempiensa kasvattamana, jossa mitään ei saa ikinä tehdä ja lapsuus ja nuoruus on yhtä aivopesua "oikeisiin arvoihin".
Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta; joutuu alentumaan niiden tasolle ja lopulta ne voittaa sut kokemuksella.
Avatar
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5208
Liittynyt: Pe Elo 04, 2023 10:05 am

Re: Maailmanmestari raivostui transmaskuliinien ompelutyöpajasta: "Penistenaskartelukerho"

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

.
Saattaa oikeastaan olla niin, että tällaisten asioiden avaaminen näin vuotta ennen eduskuntavaaleja saattaakin loppupeleissä osoittautua aivan onnistuneeksi käänteispropagandaksi.
Nyt vain täytyy huolehtia siitä, että nämä teemat pysyvät framilla ensi huhtikuuhun saakka. :o
X X X X X
Avatar
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5208
Liittynyt: Pe Elo 04, 2023 10:05 am

Re: Maailmanmestari raivostui transmaskuliinien ompelutyöpajasta: "Penistenaskartelukerho"

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

.
Voinee oikeastaan olla niin, että tällaisten asioiden avaaminen näin vuotta ennen eduskuntavaaleja saattaakin loppupeleissä osoittautua aivan onnistuneeksi käänteispropagandaksi.
Nyt vain täytyy huolehtia siitä, että nämä teemat pysyvät framilla ensi huhtikuuhun saakka. :o
X X X X X
Avatar
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5208
Liittynyt: Pe Elo 04, 2023 10:05 am

Re: Maailmanmestari raivostui transmaskuliinien ompelutyöpajasta: "Penistenaskartelukerho"

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: To Kesä 25, 2026 3:12 pm .
Voinee oikeastaan olla niin, että tällaisten asioiden avaaminen näin vuotta ennen eduskuntavaaleja saattaakin loppupeleissä osoittautua aivan onnistuneeksi käänteispropagandaksi.
Nyt vain täytyy huolehtia siitä, että nämä teemat pysyvät framilla ensi huhtikuuhun saakka. :o
.
Mitä hittoa..!?!? Yritin poistaa tämän kaksois-viestin, niin minfolta tuli nootti:
"Informaatio. Et voi poistaa viestejä tällä alueella"

Höhh... kaikenlaista. :o
X X X X X
Shakawkaw
Poliisikoira Rex
Viestit: 262
Liittynyt: La Touko 31, 2014 7:00 pm

Re: Maailmanmestari raivostui transmaskuliinien ompelutyöpajasta: "Penistenaskartelukerho"

Viesti Kirjoittaja Shakawkaw »

Monet nuoret voivat olla hyvinkin helposti johdateltavissa. Tytöillä usein on se läheisin paras kaveri, jonka kanssa tehdään kaikki yhdessä. Usein on myös niin, että toinen ns. määrä tahdin ja toinen seuraa perässä. Usein nämä ns. perässä vedettävät lähtevät mukaan kaikkeen, mitä dominoivampi puolisko keksii. Jopa kyseenalaistaa sukupuolensa tai suuntautumisensa.

Lisäksi on paljon nuoria, varsinkin tyttöjä, jotka haluavat millä keinoin vaan erottua massasta, olla erilaisia. Halu olla erilainen on niin suuri, että käyttöön otetaan kaikki keinot.

Pahin ikä on juurikin 13-14 v, ja näitä murros/teini-iän oikkuja ei tulisi aikuisten vahvistaa.
Tuulenvire
Sofia Karppi
Viestit: 413
Liittynyt: La Marras 22, 2025 4:26 pm

Re: Maailmanmestari raivostui transmaskuliinien ompelutyöpajasta: "Penistenaskartelukerho"

Viesti Kirjoittaja Tuulenvire »

Anom kirjoitti: To Kesä 25, 2026 3:06 pm
Ihan täysin normaalia toimintaa normaalissa perheessä, josta löytyy tarvittaessa myös se kuri.
Ihan täysin normaalia toimintaa valkoroskaisissa perheissä. Mutta tietenkin jos pitää jotain Veli-Matti Savinaisen kaltaista ÄO 60 älvästiä jonain auktoriteettia, niin sitten...
Gurney kirjoitti: To Kesä 25, 2026 5:30 pm maahantunkeutujat eivät raiskaa
URSA
James Bond (Roger Moore)
Viestit: 15472
Liittynyt: Pe Loka 25, 2013 6:57 pm

Re: Maailmanmestari raivostui transmaskuliinien ompelutyöpajasta: "Penistenaskartelukerho"

Viesti Kirjoittaja URSA »

Villeri kirjoitti: To Kesä 25, 2026 2:33 pm Pride on ylikyllästänyt yhteiskunnan sateenkaarilla, eikä keskivertokansalainen itseni tavoin oikein jaksa mitään porkkanoiden perseseen työntämistä, ja teinien kyrvänpullotustyöpajoja, vaikka periaatteessa olisivatkin samanmielisiä.

Pridelle on käymässä, kuten raikkaille, vallitsevat arvot haastaville maailmanparannusliikkeille käy. Niistä tulee itsestään vallitsevia arvoja, jossa ei ole mitään raikasta, ja oikeamielisyys vaihtuu sisäisiin riitoihin ja yleiseen päsmäröintiin. Ja kun tavoitteet on jo pitkälti saavutettu, ja niitä hokevat kaikki mahdolliset tahot, alkaa olla aika painua historian hämärään.
Tämä.

Oikeastaan ymmärtäisin paremmin jos nuorille oli järjestetty jotain vapaamuotoista "transmaskuliinista" toimintaa, mutta kun työpaja keskittyy askartelemaan pullotusta housuihin. Todella genitaalikeskeistä ajattelumallia ja johdattelua lapsille.
Avatar
Ifigeneia
Jessica Fletcher
Viestit: 3176
Liittynyt: La Helmi 18, 2023 6:16 pm

Re: Maailmanmestari raivostui transmaskuliinien ompelutyöpajasta: "Penistenaskartelukerho"

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

Mitenkähän se molo käytännössä valmistetaan? Virkataan, kudotaan, ommellaan tilkuista? Ehkä näitä aikanaan aletaan myymään Prismassa. Pesuohje törröttää sivussa. 9,99 € kun tarjouksessa.

Banaanithan pilaantuu tosi äkkiä, että siinä mielessä nyplätty heppi on parempi.
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
Vastaa Viestiin